Nowe Super Tenere zaprezentowane

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Haj
Jak w tytule:

http://www.motorcycledaily.com/24february10_stannounced.htm

Niestety plotki o 172 kg suchej masy nie sprawdzily sie. Design tez niewiele
ma wspolnego z rzezba a'la Tuareg, ale to akarat raczej dobrze. W kazdym
razie jest kardan, a to oznacza pierwsza sensowna alternatywe dla GS-a i to
bez odstajacych cylindrow. Ciekaw jestem porownania.
Pozdr
Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 26 Lut, 22:42, "Jarecki [KenLee]" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Obleci.
Nawet nieza.
W kocu to turystyk . Cz chcie. Od tego typu moto.
Ale masa jak na dzisiejsze czasy jest zdecydowanie za dua.
Tak ze 30kg min.

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

http://www.motorcycledaily.com/24february10_stannounced.htm

jako asfaltowy turystyk (z moliwoci pojechania drog gorszej jakoci)
fajne. Z tak mas nie bardzo wyobraam sobie wjazd w teren. Dodatkowo koo
przd 19" troch ogranicza. Generalnie fajna

Ciekawe jak przywal cen bo w 2010 bdzie dostpna tylko w ograniczonej
iloci.

Scyzoryk
xl 600v

Tmek golf1410WWW@op.pl

Scyzoryk wrote:
Ciekawe jak przywal cen bo w 2010 bdzie dostpna tylko w
ograniczonej iloci.

~16000 juro

Tmek

Scyzoryk gradon_mWYWAL_TO@interia.pl

~16000 juro

~64kz, to bardzo duo, biorc pod uwag e np. varadero kosztuje 20kz
mniej, 1200GS jakie 10kz mniej a za 60kz mona go kupi w wersji ADV.

Scyzoryk
xl 600v

Qlfon #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Scyzoryk pisze:
~16000 juro

~64kz, to bardzo duo, biorc pod uwag e np. varadero kosztuje 20kz mniej, 1200GS jakie 10kz mniej a za 60kz mona go kupi w wersji ADV.

NIe chce byc zlym prorokiem ale wg. mnie duzy GS jest obecnie glownym graczem w tym segmencie. Jesli cena podana przez Tima sie potwierdzi to bedzie klapa. Szkoda bo S. Tenera byla kiedys moim wymarzonym motocyklem. Cos Europa zaczyna w niektorych segmentach przeganiac Japonie. Vide chociazby nowa VFR - konkurencja chociazby w dziedzinie wyposazenia juz ja przegonila...

--
Qlfon, Lublin - w kocu:)

duddits #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-02-27 14:15, Qlfon pisze:
[...]

Raczej si potwierdzi, w UK za podstawow wersj trzeba bdzie zapaci
13500GBP co daje mniej wicej 60 kPLN. Ja szacowaem cen w polskich
salonach na 65k.

Super Tenere znajdzie si w polskich salonach na pocztku czerwca (info
z Poland Position).

--
duddits

Jacek Różański #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 27-02-10 15:10, duddits pisze:
[...]

Ciekawe za co waciwie tyle sobie licz? Kardan za 25 tys??

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Raski, ETZ-251, XJ-900S, V-740

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 27 Lut, 21:29, Jacek Raski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> [...]

Pozdrowienia, Best regards
Jacek R a ski, ETZ-251, XJ-900S, V-740
>impossibility is only one of the possibilities

Yamaha juz w tamtym roku uwierzya slepo w "swoja wyszoc nad innymi"
he,he

Dlatego dokadaa z cenami zdrowo do pieca  ...

Chyba sie przelicza cakowicie w tym roku :)

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "robertbig"

Yamaha juz w tamtym roku uwierzya slepo w "swoja wyszoc nad innymi"
he,he

Dlatego dokadaa z cenami zdrowo do pieca  ...

Chyba sie przelicza cakowicie w tym roku :)

*** Wedlug Scigacza najpierw ma wejsc do sprzedazy "wersja specjalna" z
kuframi bocznymi i paroma duperelami za 59900 PLN, a dopiero w przyszlym
roku standardowa za jakies mniejsze pieniadze. Ponizej link:

http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,pustynna,burza,12127.html

Ile by to nie kosztowalo, to 260 kg na mokro to za duzo jak na dzisiejsze
czasy i sam kardan nie usprawiedliwia tego w najmniejszym stopniu.
Pozdr
Jarecki [KenLee] +Mecha-Orange EXC 400

LukeB #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

KTM 950 / 950 Adventure - godni nastepcy oryginalnej Super Tenere.
Zaprezentowany przez Yamahe kilka dni temu motocykl - poza brandem - z
pierwsza ST nie ma nic wspolnego. Ot, kolejny szosowy kloc stylizowany
na enduro a'la Viadro albo R1200GS.

--
Lukasz B
Transalp XL650V, WAW

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2010-02-28 12:08:30 +0100, "Jarecki [KenLee]" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Tym bardziej e Buma GS z kardanem i udziwnionym zawiasem way dobre 30 kg mniej. Ba, nawet Adv. way z 5 kilo mniej. I zdaje si wci jest taszy. Moje wtpliwoci w ST budz jeszcze chodnice po bokach, przykryte wygldajcymi na plastik pokrywami - jedna dobra gleba i po ukadzie chodzenia. Zastanawiajce jest czy da si wygodnie sta, bo nie wyglda, ale tego ni hu-hu si nie oceni po zdjciach. No i w pip elektroniki, ABS bez moliwoci wyczenia (ciekawe czy da si go zabi chocia odpiciem kabla i dalej jecha?). Opony wgldaj na TT-only, ale to w sumie do przeycia. A jeszcze czekaj nas zapewne jakie choroby wieku dziecicego do okrycia.

Jaki tam rynek na pewno sobie wyrw, ale eby to si okaza GS-killer, to nie wierz, ten motocykl daje za mao, za zbyt wiele. Nie bdzie tak terenowy jak KTM 990 Adv, w dziedzinie ficzersw i komfortu nie daje specjalnie wicej ni konkurencja, cene ma do... ekskluzywn i niby fajnie e co si dzieje na rynku, ale wielu po nowej Super Teresie spodziewao si znacznie wicej.

A mionicy ekstremalnej turystyki i tak dalej bd mczy Afryki.

de Fresz

T.F. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jarecki [KenLee] wrote:

http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,pustynna,burza,12127.html

'Prawa strona (patrz

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Polsza.pl

T.F. pisze:
Jarecki [KenLee] wrote:

http://www.scigacz.pl/Yamaha,XT1200Z,Super,Tenere,pustynna,burza,12127.html

'Prawa strona (patrz

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

duddits #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-03-18 10:36, Jasio pisze:
[..]
Yamaha jest tak pewna sukcesu nowej Supertenery,

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 26-02-10 22:42, Jarecki [KenLee] pisze:
[...]

Mniam!

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Raski, ETZ-251, XJ-900S, V-740
>impossibility is only one of the possibilities

Michal #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam.

Jezdze stara super tenera i wydaje mi sie ze przez to kolo 19 cali nowa super tenera duzo straci.

Glownie jezdze (dla fanu) po szutrach i szybkich polnych drogach. A tu juz niestety tylko asfalt...

Bardziej obleci XTZ660.

Pozdro

na górę