Nowa pozycja

Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:

http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA

Musi, ze czyta precla.
--
Artur
ZZR 1200

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

AZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisala rzekomo

Lech bezalkoholowy.
Sek ju.

--
Jasio
etz vfr

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-06-28, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Objecha

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2011-06-28, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Objecha

Heniek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:iuc58i$iju$1node2.news.atman.pl...
Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:

http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA

Musi, ze czyta precla.

Phi, tez mi sztuka. Jakesmy byli troszku mlodsze to Grzybol na komarze tak latal.

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Heniek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci

Phi, tez mi sztuka. Jakesmy byli troszku mlodsze to Grzybol na komarze
tak  latal.

Tylko wtedy bez kasku sie jezdzilo. Moze dlatego teraz mam takie glebokie bruzdy na czole...

--
Grzybol

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-06-28 17:06, Heniek pisze:

Phi, tez mi sztuka. Jakesmy byli troszku mlodsze to Grzybol na komarze
tak latal.
Nawet si

wide open #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 06/28/2011 02:01 AM, AZ wrote:
Jak wiadomo sprecla pozycja w winklu powinna byc jak najbardziej
wychylona do wewnatrz, ten gostek to wie:

http://www.youtube.com/watch?v=GAU2wdY4NJA

Musi, ze czyta precla.

nie czyta, ale zna mine :-) - moze to ma jakies zanczenie LOL. a powaznie - to profesjonalny stunt rider. wygral kiedys zawody miedzynarodowe w Melbourne. Niesamowicie utalentowny.

--
A.

na górę