Jakie s

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-14 o 08:37, Hinek pisze:

Sir |Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Thomas pisze:
8<...
Jakie s

WW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-13 o 23:56, Thomas pisze:
Jakie s Wasze zdania na ten temat?
.. zdania motocyklistw nie politykw, cho polityk jest grubo podszyte

ps.(Prawy czy to bdzie mdra dyskusja?;)

Przywita jak braci i pojecha razem - cho kawaek.

WW

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 15.04.2015 o 12:04, WW pisze:
[...]

no z tymi brami to troch pojechae. Posiadanie motocykla juz dawno nie jest gwarancj braterstwa.
Ja bym im po prostu nie przeszkadza

--
Arni

WW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-15 o 16:23, Arni pisze:
[...]

S rone powody, dla ktrych dosiadamy swoich maszyn i jedziemy przed siebie, czsto bez wiadomoci celu. Ot, chcemy oderwa si od caego brudu tego wiata, cho na moment poczu si wolnym. Spotka si z ludzi o najrozmaitszej proweniencji, ale ludzi ktrych czy ta sam pasja. Upolitycznianie tego jest biegunowo odlege od mojego postrzegania brata na motorze.
Nie dajmy si ponie politycznym oszoomom z obu stron.

WW

Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Wed, 15 Apr 2015 18:46:29 +0200, WW napisa(a):

Upolitycznianie tego jest biegunowo odlege od mojego postrzegania brata
na motorze.
Nie dajmy si ponie politycznym oszoomom z obu stron.

Dobrze sie czujesz? Przeciez oni urzadzja wybitnie polityczna impreze

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

WW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-16 o 21:04, Maciek pisze:
[...]

A my jadc do Katynia to nie?

Pozdrawiam
WW

Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 17 Apr 2015 08:24:12 +0200, WW napisa(a):

A my jadc do Katynia to nie?

A co to za argument?

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

WW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-17 o 11:00, Maciek pisze:
Dnia Fri, 17 Apr 2015 08:24:12 +0200, WW napisa(a):

A my jadc do Katynia to nie?

A co to za argument?

To, e oni nam w rajdzie do Katynia pomagaj i jad z nami, a my im szykany gotujemy.
Tak to teraz nowa Polska gocinno?
Nie tak si wita brata na motorze!

Pozdrawiam
WW

Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 17 Apr 2015 11:09:49 +0200, WW napisa(a):

Tak to teraz nowa Polska gocinno?

Ja nie jestem zwolennikiem blokowania ich przejazdu. Przeciwnie, pokazalbym
wlasnie goscinnosc. Odnosilem sie tylko do Twojego argumentu, zeby "nie
upolityczniac" - oni to sami robia z pobudek politycznych.

--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 15.04.2015 o 18:46, WW pisze:

[...]

Oni si sami upolitycznili. W dodatku s to ludzie, ktrzy brali czynny udzia w niedawnym nielegalnym zbrojnym zajciu Krymu.

Pytanie podchwytliwe: co by powiedzia, gdyby jaka grupa niemieckich motocyklistw chciaa uczci swoim przejazdem Kampani Wrzeniow? Tez nazywaby ich brami? ;->

eby nie byo: nie chc w ten sposb porwnywa Kampanii Wrzeniowej ze zdobyciem Berlina - wg mnie jest to rwnie (bez)sensowne jak porwnanie manifestacji ku czci naszych umiowanych wyzwolicieli (sarkazm) z wyjazdami do Katynia.

Tak czy inaczej to dyskusja akademicka, bo prawo jest prawem i jeli nie ma jakich formalnych przeciwwskaza (np. brak wizy lub przejazd duej zorganizowanej grupy bez stosownego zgoszenia i zgody) indywidualni motocyklici, nawet jeli s przydupasami Putlera, mog sobie wjeda i bybym jednym z pierwszych protestujcych przeciwko jakimkolwiek bezprawnym szykanom ze strony wadz czy "szarych obywateli". Przecie wanie o cholery o to chodzio w tej caej walce z totalitaryzmem.

Oczywicie co innego jeli bd ama obowizujce w Polsce prawo, czy to prawo o ruchu drogowym czy te przepisy zakazujce propagowania ideologii totalitarnej. Albo gdyby prbowali si i bezprawnie odebra komu prawo do swobody wypowiedzi (np. "SO-WIE-CI! DO DO-MU!" lub jakie mie plakaty z Putlerem napotkane po drodze ;) )

Jeli ci bd grzeczni, to mnie ani grzej ani zibi - raczej oburz si na kretynw bezmylnie olepiajcych wiatami drogowymi czy ryczcych wyprutymi wydechami wiejskich szpanerw jedcy sobie tam i z powrotem.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przesta si martwi

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-15 o 18:25, Piotr Rezmer pisze:
W dniu 2015-04-13 o 23:56, Thomas pisze:
Jakie s

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-16 o 07:42, Kuczu pisze:

Ja tam widzialem glownie gosci na japoncach, no ale ja odrozniam.

Faktycznie, obejrza

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Piotr Rezmer" napisa

Ciekawa sprawa e w mediach pisze si o nich "gang". Mi si to kojarzy z
grup ludzi yjcych z rozboju.

*** Sprawa o tyle ciekawsza, ze dla polskich mediow zrzeszeni we Francji
kurdyjscy motocyklisci, ktorzy pojechali na wojne z kalifatem, to byl
"klub", natomiast NW to juz "gang" chociaz to dokladnie takie same
organizacje, o identycznym charakterze.

  Tymczasem na zdjciach AFP widz goci
na tustych harlejach. Moe to kogo zaboli ale dla mnie wikszo ludzi
jedcych na tustych HD to pozerzy ktry bardzo chc si pokaza. Do
tego bandana z trupimi czaszkami eby nada atmosfery grozy.

*** W 1996 mialem okazje byc na otwarciu sezonu motocyklowego w Moskwie-
impreza organizowana przez Wilki pod MGU. Z Chirurgiem nie gadalem, ale
reszta spotkanych ludzi, jak i inni, niezrzeszeni byla dokladnie taka sama
jak motocyklisci z calej znanej mi reszty Europy. Podobnie przekroj maszyn,
zajecia, zabawy, konkurencje itd. W rozmowach, wiadomosc, ze jestem z Polski
przyjmowana byla z sympatia.

Zastanawiam si czym si rni ten "gang" od grup motocyklistw w Polsce.
By moe niczym oprcz tego e "gang" yka tak jak wikszo Rosjan
prymitywn propagand Putina.

*** J.w., o ile przez ostatnie 19 lat nic sie nie zmienilo, to niczym
specjalnym sie nie rozni. A co do propagandy, to nasza niewiele odbiega od
putinowskiej stad dystans w ocenach jest mocno wskazany. Z reszta ocenianie
Rosji i jej mieszkancow bez ich bezposredniej znajomosci, to ogolnie sliska
sprawa. Rassiju umom nie pajmiosz :-)
Pozdr
Jarecki_KenLee
Katana i Kateemy

MrG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Wed, 15 Apr 2015 18:25:39 +0200, Piotr Rezmer <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu 2015-04-13 o 23:56, Thomas pisze:
Ciekawa sprawa e w mediach pisze si o nich "gang". Mi si to
kojarzy z
grup ludzi yjcych z rozboju.  Tymczasem na zdjciach AFP widz
[...]

Pono niektrzy walczyli po stronie separatystw. Ale skoro nikt nie zlapal za rke i nie ma niezbitych dowodw to nic nie mozna zrobi.
Nienajlepiej by to wygladalo gdyby cos im sie stao z naszej strony.

--
NC700XD

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Thomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wiadomo

Thomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sytuacja Wilkom si

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-16 o 14:31, Thomas pisze:

Thomas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotru

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-17 o 07:19, Thomas pisze:

Piotru

WW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2015-04-16 o 14:31, Thomas pisze:
Sytuacja Wilkom si komplikuje - "Berlin nie wyda zgody na konwj".

Niemcy maj spore dowiadczenie w walce z konwojami.

Pozdrawiam
WW

Grzegorz Rogala alagor@SPAMFEgo2.pl

W dniu 2015-04-16 o 18:30, WW pisze:
W dniu 2015-04-16 o 14:31, Thomas pisze:
Sytuacja Wilkom si komplikuje - "Berlin nie wyda zgody na konwj".

Niemcy maj spore dowiadczenie w walce z konwojami.
Ale na atlantyku :>

--
Pozdr!
Rogal

W dniu 17.04.2015 o 20:11, Grzegorz Rogala pisze:
[...]

tak, tylko e wtedy to Wilcze Stada byy po ich stronie :)

--
Arni

na górę