Nie tylko kobiecie moze sie zdarzyc... :)

Texen #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://tinyurl.com/yx9nn8

--
texen, er-5
w-wa

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Texen"  napisal ..
http://tinyurl.com/yx9nn8

:)
dobre 10/10
moze elf-ica? inaczej na uszy nie wejdzie

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2006-10-27 o 19:52:05 osobnik zwany Texen wystuka:

http://tinyurl.com/yx9nn8

Paulaner, zimny :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Texen napisal(a):
http://tinyurl.com/yx9nn8

Dobre. nawet bardzo.

Ale ja tez 4 lata temu bylem swiadkiem czegos podobnego. Kumpel
poderwal dupe i pojechalismy do Kazimierza D.
Mielismy wracac a ta zarzuca integrala tyl na prd i wlazi na
motor.
Najpierw sie polalismy ze smiechu , a dopiero potem uratowalismy
idiotke perzd uduszeniem.
-- -
robertBIG

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Texen" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal

http://tinyurl.com/yx9nn8

He, he, jak to wrzucilem ze trzy lata temu
to juz bylo stare!

Hinek
Deauville

marider mariderCUT@go2.pl

Hinek napisa

Texen #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> Uzytkownik "Texen" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal

> He, he, jak to wrzucilem ze trzy lata temu
> to juz bylo stare!

3 lata temu to ja na rowerze jezdzilem tylko ;)

....ale widze starsi stazem koledzy motocyklisci sa czujni i pamietliwi!

bro chetnie postawie przy okazji.

--
pozdrawiam,
texen