Najlepsze

Bart75Uć (vel Dresiarz) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Vitka!

nieublaganie nadchodzace Swieta BN sklaniaja mnie do pozyczenia
Wszystkim preclom Wesolych Karpi i wystrzalowego Nowego Roku!!!

Pozdro!
Dresiarz  - Bart
SV1000S
DR-Z400E
Komar 2338

KLOSZ konradkiUSUN_TO@wp.pl

Bart75U (vel Dresiarz) napisa(a):
[...]

Niech i ja sie dolacze ze swoimi piecioma groszami z okazji Swiat.
Oby oba kolka sie dobrze krecily, a wszyscy niebezpieczni w puszkach przesiedli sie na hulajnogi ;-)
Szampanskiej zabawy sylwestrowej!

KLOSZ

--
www.konradki.net/2006

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Nooo... Tyz piknie - niezly sposob, zeby pochawlic sie zanabytkiem ;)
Przeciagnal cie juz Rogal po blocku? ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

na górę