Mo

oldi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam

Kurcze, cholerny pech :( Wanie dzi zrzucaem rame do malowania ze swojej Virazki i cholera by to wzila bo jedna ruba (szpilka) mocujaca silnik do ramy tak si zapieka, e za jasna cholere nie moge jej opdkrecic. Ale zeby bylo lepiej to urwaem eb tej ruby :( i caly czpie pozosta w bloku silnika :( z drugiej strony po odkrceniu naketki wystaje  kocwka z gwintem ktory ju skatowaem walc motkiem bo myslalem e wybij ale nie dao rady. Rame na szczscie udalo mi sie zwalic ale cos musze wymyslec zeby wybic te srube aby mc wozyc nowa. Macie moze jakies sprawdzone sposoby. Bybym wdzieczny. Ale prosze nie piszcie zeby napiera motem az do skutku bo to absurd. Walilem jak zy i ani drgnie. A boje sie zeby mi przypadkiem blok nie pk bo wtedy katastrofa :(

Pozdrawiam
Oldi

grzechoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

rozumiem,e nie trzeba wykrca (nie ma tam gwintu), tylko wybi?
ja na pocztek spr\bowa bym najprociej - kilka razy zaaplikowa WD40.
Zadziwiajce jakie rbu udaje si odkrci po spryskaniu kilka razy takim
preparatem.
jak to nie pomoe to albo temperatura - podgrzanie bloku albo rozwierci?
--
pzdr
grzechoo

oldi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

grzechoo napisa(a):
[...]

No wlasnie nie ma tam zadnego gwintu. Tzn jest ale na koncu gdzie wystaje sruba z ktorej wykrecilem nakretke. Ale reszta jest gladka i wlasnie ta reszta jakos sie tak zapiekla :(  A o WD40 tez myslalem ale akurat nie mialem a dzis niedziela wiec musialbym grzac gdzies daleko zeby kupic. Ale tez sprobuje moze cos pojdzie.
Jak ktos ma moze jakes dobre sprawdzone pomysly to nadal czekam :)

Pozdrawiam
Oldi

Kocur57 kocur57@WYWAL_TO.go2.pl

Jak ktos ma moze jakes dobre sprawdzone pomysly to nadal czekam :)
polecam nafte - trzeba to jakos dobrze namoczyc w tej nafcie i zostawic na
troche coby zadzialalo, slyszalem tez o zbawiennym dzialniu coca coli - ale
sam nie sprawdzalem
jak nie pomorze to nagrzewanie ci pozostaje.

powodzenia

Sławomir Cebulak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

oldi napisa(a):
[...]

Jest jeszcze cos takiego, kupisz raz a przyda sie nie tylko do odkrecania zapieczonych srub

http://www.hil.pl/preparat-penetrujacosmarujacy-aerozolu-p-79.html
http://www.hil.pl/super-skuteczny-srodek-penetrujacy-natychmiastowe-odkrecenie-czesci-skorodowanej-p-81.html

pozdr

Slawek

yuras #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "oldi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Witam
[...]
Musisz to rozwiercic ,najlepiej na wiertace stolowej ,ale chyba to
niemozliwe.Wiertlo oczywiscie mniejsze aby starego gwintu nie popsuc .Na
poczatek jakims cienkim ,potem grubszym,potem poprawic gwintownikiem.Chyba
ze mozna wiekszym wiertlem i potem zrobic nowy gwint .Jedz do jakiegos
majstra ,on ci zrobi i nowa srube wytoczy jak bedzie potrzebna.
juras

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik yuras napisa:

[...]

przeciez napisa ze otwor jest niegwintowany.
Ja polecam metode termiczna tzn nalezy zakupic taki palniczek na naboje i podrzewac to pare minut a potem przyozyc uderzenie poprzez wczesniej dobrany trzpien. O ile jest to ucho wystajace z bloku to mozna opukac je dodatkow z zewnatrz ale to juz delikatnie.
Mamy do czynienia z metalami o roznej rozszerzalnosci wiec powinno to puscic bardzo szybko. Poniewaz tej metody ostanio uzywam czesto to zakupilem sobie troche drozszy palnik na butle gazow ktora i tak uzywam do ogrzewania garazu w zimie wiec mam ja na stanie. Dalem rade porozkrecac zaciski hamulcowe od starego wozu wiec metoda jest sprawdzona.

--
Arni         Toru
Killfile - ycie stao sie prostsze

yuras #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arni" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Uytkownik yuras napisa:

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

yuras wrote:
[...]

eeee tam idz kup Coca Col do sklepu;) ino orygina ! :)

GSF1200
"rzep"

Gordon66/TL-R #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Panowie Wy sie nabijacie z coca coli ale cos w tym musi byc bo niedawno
dosta lem na sklem przeparat do konserwacji wkladek bebenkowych do
zamkow firmowany przez Gerda i faktycznie ma zapach coca coli.
Widocznie cos w tym musi byc.

Mariusz Kruk Mariusz.K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Gordon66/TL-R

Kwas ortofosforowy.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] FTP - Frontalny Trawers Parapsychologiczy
[  K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#   ]

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik yuras napisa:

[...]

czytaj dokladniej a potem jeszcze obejrzyj jakas serwiswke:

"Ale zeby bylo lepiej to urwaem eb tej ruby  :(  i caly czpie pozosta w bloku silnika  :(  z drugiej strony po odkrceniu naketki wystaje  kocwka z gwintem"

z jednej strony eb, z drugiej nakretka -> otwr w bloku nie jest gwintowany. Standardowy sposb mocowania silnika.
Jaki sens ma walienie motliem we _wkrcon_ srube ?
Ponadto jesli szpilka to nie ma ba, jesli ma to jest sruba.

--
Arni         Toru
Killfile - ycie stao sie prostsze

misiek1593 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Arninapisal

Uytkownik yuras napisa:

[...]

we w to miejsce gdzie by eb ruby przyspawaj mniejsz rube,poczekaj a wystygnie i ja wykre. --