Motocykle / skutery z Belgii - sk

darek_radom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam!
Zdarza mi si czasem sprowadzi jakis motocykl z Niemiec / Holandii (np.
ostatnio CBR 600F) - niestety ostatnio wybr jest bardzo mizerny, a i ceny
robi si mocno "holenderskie". Syszaem, e do duy wybr motocykli i
skuterw w przystpnych cenach jest w Belgii. I w zwizku z tym mam pytania:
gdzie szuka takich okazji, w ktrych miastach, w jakich okolicach? Moe
kto z Was podzieli si wasnymi dowiadczeniami i uchyli rbka tajemnicy
:-).

Pozdrawiam!
darek_radom

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 26 Wrz, 00:37, "darek_radom" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Kurdew pysk !!!
Szczeroc do bolu.
Ja tez bym chia adresy dobrych mete we Wloszech, Niemcach, Holandii,
Szwajcarii a i reszta europy nie pogardze....
Ciekawe czy tak szczery jestes przy sprzedzy  ? Czy wtedy to zaczynasz
juz dorabiac ideologie do sprzetu ???
--
Big

darek_radom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

To zadam pytanie inaczej - nie chodzi mi o dokadny adres (bo swoich te Ci
przecie nie podam - mam "swoich" sprzedawcw w rejonie od Bremy do
Enschede), ale jedynie o rejony, gdzie mona takich "okazji" szuka. Czy np.
jest sens przejecha ca Belgi, a do granicy z Francj, Luxemburgiem, czy
wystarczy szuka np. przy granicy z Holandi.

PS.Czemu masz a tak ze zdanie o mnie? :-)

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

darek_radom napisa(a):
>Big wrotki:
Kurdew pysk !!!
Szczeroc do bolu.

:)

[...]

IMO Krolestwo Belgii jest na tyle male, ze nie ma problemu z jego obskoczeniem w sensownym czasie.
Podpowiedz: Flamoki to prawie Holendry som ;)

PS.Czemu masz a tak ze zdanie o mnie? :-)

Dlaczego od razu o tobie? Po prostu zadales bez ogrodek pytanie dosc... khem... delikatne :) IMO Duzy Robert i tak lagodnie cie potraktowal ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Morowiec morowiec@NOSPAMmorowiec.pl

PS.Czemu masz a tak ze zdanie o mnie? :-)

On to chyba nawet siebie nie lubi ;-)

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V + gs500 na miasto
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 27 Wrz, 18:17, "Morowiec" <morow...@NOSPAMmorowiec.pl> wrote:
> PS.Czemu masz a tak ze zdanie o mnie? :-)

On to chyba nawet siebie nie lubi ;-)

A znasz mnie , ze masz takie madre zdanie ?
Otoz jestem czwiekiem dokladnym i krytycznym wobec siebie.
Ale jedak znam swoja wartosc.
A ty probujesz ja podazyc , lakonicznym stwierdzeniem.

Niepobozemu  to kolego ..... :)
--
Bigus

na górę