Motocykle s

Jakub Mikusek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "-koNkRet-"napisa w wiadomoci
To teraz pytanie do motocyklistw z duym staem... Jak tam wasze
genitalia? :)

Tak samo jak przed przeczytaniem kolejnego durnego artykuu,czyli dobrze:-)

Monster
BMW R1100S
Dniepr MT10 oczywicie z koszem:-)

szynszyll szynszyll.SKASUJ@gazeta.pl

...Telewizja pokazaa a uczeni podchwycili, e jednemu psu, gdzie w Azji,
mona przyszy eb od wini...

pzdr ;)

szynszyll
xtz750

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

[...]

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jakub Mikusek pisze:
http://preview.tinyurl.com/ctf96t

Aaa! No to teraz wiem, dlaczego mi sie co

Spider A.J. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Wywal.gmx.net

"(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote
Jakub Mikusek pisze:
http://preview.tinyurl.com/ctf96t

Aaa! No to teraz wiem, dlaczego mi sie co w kroku wieci i buczy... ;-)

A to nie durex seXperience? :-)

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Spider A.J. pisze:
"(pj)" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote
Aaa! No to teraz wiem, dlaczego mi sie co w kroku wieci i buczy... ;-)

A to nie durex seXperience? :-)

no to teraz ju kompletnie zgupiaem... :-[ ;-)

pj
gsx1300r

Markowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "(pj)" napisa w wiadomoci

Aaa! No to teraz wiem, dlaczego mi sie co w kroku wieci i buczy... ;-)

"...skd ta una biiiije, tak mia oku" :-)

A swoj drog, to nie wiem, czy w temacie potencji mona ufa autorowi o
nazwiski Cipka :-))
--
Markowski
VFR800Fi + Jawa 350TS na wieczn pamitk