MotoGP - wyscik - do pobrania

Wojciech Misiaszek punio@NIEMA.tkb.pl

No. To jest i wyscik. Tam gdzie zwykle:

http://ntv.punio.eu.org/gp

To na koniec sezonu prosze zmalowac jakas ladna laurke Mystikowi za
cierpliwosc.

--
punio
NTV

Cohen the Barbarian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Wojciech Misiaszek" <punio@NIEMA.tkb.pl> napisa w wiadomoci
No. To jest i wyscik. Tam gdzie zwykle:
Laurka bedzie bo choc nagrywam to i tak robie backup'y na cd.
Ale co to jest wyscik?? ;)

pozdr
i dzieki

--
Bartek
GSXF

On 2006-10-31, Cohen the Barbarian <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Uytkownik "Wojciech Misiaszek" <punio@NIEMA.tkb.pl> napisa w wiadomoci
No. To jest i wyscik. Tam gdzie zwykle:
Laurka bedzie bo choc nagrywam to i tak robie backup'y na cd.
Ale co to jest wyscik?? ;)

Wyscik to jest to cos, co mielismy okazje poogladac. Bo do wyscigu to
sie ma nijak. Ale to juz wszyscy zdarzyli skomentowac :)

On 2006-10-31, Cohen the Barbarian <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

tak tez myslalem;)
Prawda.

Bartek
GSXF
EL
May the Force be with You

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

wielkie dzieki za duza robote. ale teraz mam N hdtv i ogladam live, mimo to
cieszy mnie nadal Twoja robota. szacunek!

Adas

gsx-r user

Watson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Adas wrote:
[...]

Ta jest! Mystic na prezydenta!
Oj... chociaz nie, zycze mu FuJaRy :-)

wielkie dzieki za duza robote. ale teraz mam N hdtv i ogladam live,
gsx-r user

No... a ja to mam dwa motry! No i ..? Przebijasz? :D

--
Watson   [Pomaraczowe] [Tytanowe] Felkowski Zoty Braincap

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

Watson napisa(a):

Ta jest! Mystic na prezydenta!

A fuj. Ty wiesz, ze podobno jak sie zostaje prezydentem, to czlowiek sie zmienia. Gada glupoty, chowa sie w szafie i takie tam...

Oj... chociaz nie, zycze mu FuJaRy :-)

Ja przepraszam. Ale ja mam dorastajaca corke. Znaczy, ze FuJaRe to ja mam :).

No... a ja to mam dwa motry! No i ..? Przebijasz? :D

A ja kufra mam paluszki z Lidla. I co, podskoczy ktorys?

:).

pozdr.
MYSTIK

Adas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#