MotoGP - pope

rfk rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl

Czesc Wam,

na prosbe kolegi prowadzacego serwis Betspace.pl popelnilem maly tekst o
nadchodzacym sezonie MotoGP. Zapraszam do lektury. Chetnie wyslucham Waszych
uwag/komentarzy/sugestii.
http://tinyurl.com/25ugf4

rfk @FJR1300A '03
WOT zone

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

kristos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rfk" <rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci

Chetnie wyslucham

tekst fajny, rozumiem, ze mial zachecac nawet niezwiazanych z motocyklami do
zainteresowania sie wydawaniem kasy na zaklady w tej dycyplinie.

ja natomiast juz nie moge sluchac/czytac tekstow pt. Rossi stracil
niezasluzenie tytul, boli serce i plama na honorze, Hayden ciulacz punktow.

wnosze o zabranie mistrzostwa Haydenowi i danie Rossiemu + przeprosiny -
moze to uciszy ten babski lament ;)

--
kristos

rfk rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl

ja natomiast juz nie moge sluchac/czytac tekstow pt. Rossi stracil
niezasluzenie tytul, boli serce i plama na honorze, Hayden ciulacz punktow.

tekst z zalozenia nie mial byc obiektywny, wiec jechalem wg swojego spojrzenia
na temat ;) i rozumiem Twoj punkt widzenia, ale dla mnie Nicky jako Mistrz, to
troche taki kamyk w bucie. Styl jego zwyciestwa dla mnie osobiscie nie byl
mistrzowski... mial farta chlopak i tyle.
Ale juz nie wkladam kija w mrowisko, bo znow sie zacznie :)

Najwazniejsze, ze za 2 tygodnie cala zabawa zacznie sie od poczatku i bedziemy
mieli nowe tematy do dyskusji.

Dzieki i pozdrawiam,

rfk

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

KIBIC #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rfk" <rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa

A tych trzecich jest cay szereg:
- Dani Pedrosa - dwukrotny mistrz w klasie 250 i ubiegoroczny debiutant w
MotoGP nie raz pokaza, co potrafi (cho w GP ? > Portugalii moe nie do
koca, kiedy wywiz Haydena w stron wirowni.). Daniel na mniejszym
motocyklu moe by bardzo szybki i grony.

Wic moe wcale nie trzeci a wyej? Moim zdaniem gowny faworyt do M.
W zeszym sezonie zapaci frycowe ale majc dowiadczenie zeszego sezonu i
pod sob zawsze wspania Hond HRC IMO bdzie najwikszym rywalem VR do M.

- Colin Edwards - [...] moe w kocu w tym roku zabierze si do
dziea?

Nie no bez jaj......

- Shinya Nakano - mj cichy faworyt. W kocu przesiad si z awaryjnego
Kawasaki na Hond i moim zdaniem niele namiesza w stawce. Shinya zawsze
mia uask fantazj do jazdy i w kocu na porzdnym motocyklu powinien
by sprawc wielu niespodzianek.

Naprawd wierzysz w co piszesz? Nakano zamieni fabryczny sprzt na Hond
trzeciego sortu. Na Kawie potrafi w zeszym sezonie kilka razy bysn
(gwnie w kwalifikacjach). IMO nawet to nie grozi mu to na tej Hondzie.

PS A M zdobdzie Rossi :)

--
KIBIC
http://www.bikepics.com/members/kibic/

Piotr Janikowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

rfk napisa(a):
Czesc Wam,

na prosbe kolegi prowadzacego serwis Betspace.pl popelnilem maly tekst o nadchodzacym sezonie MotoGP. Zapraszam do lektury.

mooooze byc, ujdzie w tloku! :P :)

To teraz jeszcze prosze o WSBK - od ktorego de facto cza bylo zaczac, bo to juz w ten weekend rusza! - i o ... powrocie MAX'A BIAGGI na tory swiata ;) Ja juz sie ciesze... :)

pj
GSX1300RZ + 2xIXIL
5424'25.70"N, 1836'35.15"E - use Google Earth!

rfk rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl

To teraz jeszcze prosze o WSBK - od ktorego de facto cza bylo zaczac, bo
to juz w ten weekend rusza! - i o ... powrocie MAX'A BIAGGI na tory
swiata ;) Ja juz sie ciesze... :)

o WSBK nie mam pojecia, wiec nie mam szans sie wypowiedziec. Ale jesli
chcialbys napisac jakis tekst, to w imieniu Adama, admina Betspace.pl,
serdecznie zachecam i zapraszam. Tekst powinien miec okolo 2 stron A4.
test trzeba wyslac na adres: info (malpa) betspace (kropka) pl

Pozdrawiam,

rfk

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rfk" <rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisa  Chetnie wyslucham
Waszych
uwag/komentarzy/sugestii.
http://tinyurl.com/25ugf4

Mi si podoba.
A gdzie mona znale jak fotez nowym malowaniem MotoValentego? Poka poka

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sky Walker" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
A gdzie mona znale jak fotez nowym malowaniem MotoValentego? Poka
poka

znalazlem ju, bo chyba o to chodzi, dla mnie bomba :
http://www.moto-live.com/motogp/photos/2007/test05/diapo_005.jpg

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sky Walker:
[...]

To jest malowanie "testowe", bo team Yamahy jeszcze nie ma sponsroa
strategicznego na ten sezon. Bardzo moliwe, e Rossi bdzie jedzi w 2007
w barwach... Fiata, takie kr pogoski. W gr wchodzia te AFAIR
Telefonica, ale to raczej sponsoring Fiata jest nardziej prawdopodobny.
Fat
ZX-6R '98
Kawasaki Green Team Poznan
http://www.bikepics.com/members/fat83/

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Fat" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
To jest malowanie "testowe",

szkoda e tylko testowe.. wietnie to wyglda
P.S ma kto maila do Valentego, jak to tylko testowe malowanie to pniej
ju nie bdzie mu potrzebny kominezon w tych barwach  :D

rfk rfkWYTNIJTO@poczta.onet.pl

A gdzie mona znale jak fotez nowym malowaniem MotoValentego? Poka poka

http://rfk.republika.pl/vale.JPG

tu sa szczegoly z ostatniej okladki Insidera. Widac te porysowana jedynke ;)

Pozdrawiam i dziekuje wszystkim za uwagi.

Pozdrawiam,

rfk

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

alf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

rfk wrote:
Czesc Wam,

na prosbe kolegi prowadzacego serwis Betspace.pl popelnilem maly tekst o nadchodzacym sezonie MotoGP. Zapraszam do lektury. Chetnie wyslucham Waszych uwag/komentarzy/sugestii.

dobrze podsumowales czemu Walenty nie jest mistrzem zeszlego sezonu:

"dziecinny ulizg tylnego koa Yamahy M1 na pocztku wycigu i to na do prostym zakrcie"

co do 2007. no coz. mysle ze bedzie duzo wiadomo juz po pierwszych wyscigach.

A.

- MarusC marusc@NOSPAM.gazeta.pl

Moges wspomnie o Chmielewskim w 125. Mysl, ze zwaszcza w takich
artykuach czytanych przez mao zorientowanych warto przypomina, e mamy
tam swojego czowieka. Wielu czytelnikw pewnie nie wie.

Marek
F650

PS Nie wiecie czy znalaz w kocu sponsora na ten sezon?

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Fat #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

- MarusC napisa(a):