Moto zamiast trumny

Gravel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej,

Ciekawa prezentacja ciala przed pogrzebem - zamiast trumny nieboszczyk
zostal "usadzony" na Hondzie CBR600
http://cellar.org/showthread.php?t=22621

Pozdr
Gravel \m/

Budyn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Gravel" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci news:9262eca3-19ca-43f3-908f-ae0bc48737edz15g2000yqi.googlegroups.com...
Hej,

Ciekawa prezentacja ciala przed pogrzebem - zamiast trumny nieboszczyk
zostal "usadzony" na Hondzie CBR600
http://cellar.org/showthread.php?t=22621

swiat jest popierdolony, z takim zachodem to ja nic wsplnego miec nie chce.

b.

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

I pewnie go jeszcze spalili potem... razem z moto ;)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Asmodeusz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-04-29 12:27, Budyn pisze:
[...]

On Thu, 29 Apr 2010 14:43:02 +0200, Asmodeusz
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ale moe przemawiaj przeze mnie tylko uwarunkowania kulturowe?

Tak.

Moe nie ma w tym nic niestosownego.

Tak/Nie - zalezy od kultury.

W kocu ludzko nie takie pomysy miewaa.

tru.

DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego forma som wielcy!

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Asmodeusz pisze:

Jakie

(pj) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jasio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Ja pierdole.
Nie dosc, ze na chondzie to jeszcze na nazwisko ma Colon. Czyli po naszemu Jelito.

--
Jasio
vx etz

Eskimos #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 29 Apr 2010 19:32:27 +0100, "Jasio" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Nie dosc, ze na chondzie to jeszcze na nazwisko ma Colon. Czyli po
naszemu Jelito.

Okrnica  (albo Dwukropek) ;)

--
Darz br,