Moto z kickstarterem.

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tak mnie naszo.. i stwierdziem, ze moje przysze moto MUSI miec
kickstarter.  Po co mi kickstarter? Chce moto z charakterkiem :P

Tutaj poprosz wic o zpodanie kilku modeli z kickstarterem, poza enduro.
Pojemnoc powyej 400ccm.
Narazie mam  :

- Honda XBR 500
- Yamaha SR 500 ( za spokojna )

Mazdah,
trzy setki kawy
i GMR Bassforce IV

Jarecki [KenLee] #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "mazda"  napisa:

Tutaj poprosz wic o zpodanie kilku modeli z kickstarterem, poza enduro.
Pojemnoc powyej 400ccm.
Narazie mam  :

- Honda XBR 500
- Yamaha SR 500 ( za spokojna )

*** Mnie sie bardzo podoba SRX 600
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_srx_6_1989.php

Poza tym z Japonow pamietam jeszcze GS 550, GS 400, XS 500, XS 650
Pozdr
Jarecki [KenLee] + DeRat 350 N
www.bbet.prv.pl

de Fresz defresz@NOSPAMgazeta.pl

On 2006-10-31 23:47:53 +0100, "Jarecki [KenLee]" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

Tutaj poprosz wic o zpodanie kilku modeli z kickstarterem, poza enduro.
Pojemnoc powyej 400ccm.
Poza tym z Japonow pamietam jeszcze GS 550, GS 400, XS 500, XS 650

Byl jeszcze GS 750. No i CB 740 Four. Wszystko to juz prawie zabytki.

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

On 2006-11-01 07:59:33 +0100, de Fresz <defresz@NOSPAMgazeta.pl> said:

No i CB 740 Four.

750 oczywiscie. Palcowka znaczy ;-)

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

felkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No i jeszcze gama kult maszyn z seri Dniepr, Ural i kuzyni ;-)
--
felkowski , ten felkowski

2 x CB 750 four K7 ale to gada..
DRZ400E

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "felkowski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
No i jeszcze gama kult maszyn z seri Dniepr, Ural i kuzyni ;-)

Te mi si podobaja, ale s palone "na bok" wic to nie ten lans, co usic,
nadusi kickstarter i odjechac w chmurze dymu z wydechw  :P

Pozdr
Mazdah

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda napisa(a):
[...]

Czlowiekiem malej wiary jestes :)
Popros Jimmiego o praktyczne zademonstrowanie odpalania rusa "w bok" :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Swiety Jimmie jimmie@DOWYCIECIAmotocykle.org

Uytkownik "zbigi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
mazda napisa(a):
> [...]

Czlowiekiem malej wiary jestes :)
Popros Jimmiego o praktyczne zademonstrowanie odpalania rusa "w bok" :)

Hmmm.. Az sie lezka w oku... Coraz mniej tu... A, z reszta, niewazne... ;-)
Ano potwierdzam, da sie. I to bez problemu. Jedno zastrzezenie: Jesli latasz
duzo (jak na Rusa, ofkorz, czyli pow. 10.000/sezon) i chodzisz w srednio
solidnych butach, to zeby buty wytrzymaly tyle co trzeba, nie nalezy odpalac
z drynda miedzy nogami czesciej niz co 2-gi raz. Sypie sie podeszwa w
okolicach obcasa. Wiem cos o tym ;-)))

--
Pozdr,
Swiety Jimmie, Lodz

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda napisa(a):
> [...]

z drynda miedzy nogami czesciej niz co 2-gi raz. Sypie sie podeszwa w

ale oboki z wydechw masz jak w banku ;-)

--
felkowski , ten felkowski

2 x CB 750 four K7 ale to gada..
DRZ400E
Uytkownik "mazda" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

magnes #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda:
Te mi si podobaja, ale s palone "na bok" wic to nie ten lans, co
usic, nadusi kickstarter i odjechac w chmurze dymu z wydechw  :P

Jezeli ta "chmura dymu z wydechw" tez jest konieczna dla Twojego "imidzu"
to masz przeca spory wybor wsrod Jaw, eMZetek, CeZetek itp. ;-)

--
pozdr. magnes
suzuki, jawa, jawa, cz, citroen i iveco

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

magnes wrote:
mazda:
[...]

Ale by te warunek "powyej 400ccm" ;->

Chyba eby cwajtakty liczy "razy dwa" (czy jaki by ten wspczynnik,
jak na zawodach robili fory czterosuwom?)

kiviRebel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Andrzej Lawa wrote:
magnes wrote:
mazda:
[...]

Ja generalnie polecam motocykle zza wschodniej granicy :D - s due, cikie - monaby powiedzie "satysfakcjonujce" no i rzecz jasna maj kickstarter :D (jeszcze Ci zbrzydnie jak Ci kasia nog poamie ;P). Tak wic jak szukasz motocykla z CHARAKTEREM - polecam np. IMZ-URAL :D

Pozdrawiam  :p

--
CA 125 Rebel

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Tue, 31 Oct 2006 23:47:53 +0100, Jarecki [KenLee] <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa:

*** Mnie sie bardzo podoba SRX 600
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_srx_6_1989.php

Tak patrze i patrze... co mi si dziwnie po bie tuc zaczo...
poszukaem...

O matko:
http://www.coches-motos.com/picmotos/moto972905348.jpg
Aprilia 650 moto

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

[...]

b@rtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda napisa(a):

- Yamaha SR 500 ( za spokojna )

a dlaczego tak? :) jed SRk ju jaki czas i wydaje mi si
e jak na t pojemno (i epoko) to bardzo, wawy motocykl.
Mwie oczywicie o niedawionej 34km.
Poza tym na plus przemawia nie tylko obecno kickstartera, ale
rwnie absolutny brak elektrycznego rozrusznika;)

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Wanie wyczytaem w M czy tez w Motocyklu, w artykule o SR e SRki miay
tylko 34 kunie. Wiem e 34 koniki na singla to ju wporzo, ale chyba
wolabym XBRe z jej 44 :>
Ale z drugiej strony sam kickstarter.. mrrr.. powiedz tylko czy odpala si
go rwnie lajtowo jak Junaka M10? Swego czasu kumpel mia, odpalao si go
icie lajtowo - podejrzewam, ze nawet rk by si dao, ale wszyscy si
balimy w razie gdyby "odbi" :P Oczywicie bez  dekompresatora ani rusz :]

Pozdro
Mazdah

b@rtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda napisa(a):
Wanie wyczytaem w M czy tez w Motocyklu, w artykule o SR e SRki miay
tylko 34 kunie. Wiem e 34 koniki na singla to ju wporzo, ale chyba
wolabym XBRe z jej 44 :>

34km maj SRki produkowane z tego co pamitam do 82' pniej byy
dawione chyba do 28km... Z drugiej jednak strony niektrzy robi z
nich 550 i chyba nawet 600 wiec mocy przybywa ;)
A tak pomijajc aspekt mocy to nie uwaasz e SR jest adniejsza od
XBR ?? :)

[...]

no tutaj tak lajtowo nie jest ;) ja uczyem si przez kilka dni tego
procederu.. najpierw moto stawialem na centralnej i odpalaem stojc
obok, poniej ju na motocyklu (nadal na stokach) dopiero po okoo
tygodniu byem w stanei normalnie go odpali ;) Teraz bez problemw
uruchamiam go z tykeim na siedzeniu, wic jak widzisz nie wymaga to
zbyt wiele siy, a jedynie techniki.

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A tak pomijajc aspekt mocy to nie uwaasz e SR jest >adniejsza od
XBR ?? :)

Jeeli XBR nie ma szybki i ma zamontown nakladke na tylne siedzenie i grube
oponki - zdecydowanie jest adniejsza od SRki :) Poza tym utrzymywnie
przelotowej 120 na XBRze to nie problem - jak sobie radzi SR?

no tutaj tak lajtowo nie jest ;) ja uczyem si przez kilka >dni tego
procederu..

Fiuu
no bo tam wciskao si dekompresor, pniej kickstarter i tu przed samym
kocem "skoku" dwigni kickstartera  puszczao dekompresor i mona byo
raczyc uszy pikn muzyk :)

Pozdro
Mazdah

b@rtek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

mazda napisa(a):
[...]

Esiak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Yamaha SRX-600

http://www.cyberia.eu.org/component/option,com_akogallery/Itemid,25/func,viewcategory/catid,29/

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

http://www.cyberia.eu.org/component/option,com_akogallery/Itemid,25/func,viewcategory/catid,29/

Zajebiste moto, ale na allegro tego nima :/ Poza ym zmieniam raczej dopiero
za sezon-dwa.

Pozdro
mazdah

Crazy Russian duke620@WYTNIJwp.pl

Tutaj poprosz wic o zpodanie kilku modeli z kickstarterem, poza enduro.
Pojemnoc powyej 400ccm.
Narazie mam  :

- Honda XBR 500
- Yamaha SR 500 ( za spokojna )

ktm duke 620 od poczatku prod czyli (1994 do 1997 o ile sie nie myle)

--
Darek
KTM Duke Supermoto

na górę