Modu

tomekj #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam .Mam problem z Ducatem 2.2 po przekrceniu kluczyka zaczyna szczela taki modu http://allegro.pl/modul-przekaznik-bosch-boxer-jumper-ducato-2-2hdi-i2686014844.html i w samochodzie nie ma prdu .Wczeniej nie chciay sie wyczy wiata ,teraz jest juz okej lecz samochd nie odpala . Co moe byc przyczyn ?
Wiem e to Forum gwnie motocyklowe ale na jutro potrzebny jest samochd do pracy i nie wiem co robi . Dzikuj za wszystkie odp .

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tomekj napisa(a):
Dzikuj za wszystkie odp .

wysiadz i wsiadz jeszcze raz

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

tomekj #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Kamil Nowak 'Amil' napisal

wysiadz i wsiadz jeszcze raz

ale mieszne ;hahaha .
Jak masz tak gupio odpisywa to nie odpisuj wcale . : )
pozdrawiam .