Modu

Mateusz NSR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Ostatnio jechaem na swoim quadzie zgas mi na zakrcie, gdy chciaem go ponownie odpali silnik krci lecz nie byo iskry. Kupiem now wiec, lecz dalej nie byo iskry mylaem , e bdzie to cewka pojechaem do sklepu gdzie sprzedawca sprawdzi t cewk okazao si i cewka ta jest sprawna zaleci mi kupi fajk z przerywaczem jeszcze tego nie zrobiem Powiedzia mi rwnie ebym  wymieni modu , nie jestem pewny czy to wina moduu , e nie ma iskry.
Quad to Kingway ATV 150ccm3.

MarcinJM #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2014-03-30 15:17, Mateusz NSR pisze:
[...]

Co w zwizku z tym?

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'w, nadwozi rajdwek
przerbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

W dniu 2014-03-30 21:44, MarcinJM pisze:
W dniu 2014-03-30 15:17, Mateusz NSR pisze:
Ostatnio jecha

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Mnie gleboko zastanawia ta fajka z przerywaczem. Takiej jeszcze w zyciu
nie widzialem.

No chiska fajka. Czasami czy, a czasami przerywa.

http://motogof.tumblr.com/

Moe to komercyjna wspczesna wersja guzika bielinianego ktrym robio si 2-3 mm przerw na kablu WN i wzmacniao iskr?

KJ

W dniu niedziela, 30 marca 2014 21:56:17 UTC+2 uytkownik Kuczu napisa:

> Co w zwizku z tym?

Mnie gleboko zastanawia ta fajka z przerywaczem. Takiej jeszcze w zyciu

nie widzialem.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

N1 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jest taki pstryczek na kierownicy :-) jak go przypadkiem wy

na górę