Maverik - zzr1400

<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>

wystaw gdzies foty tego zzr1400, co go maja wystawiac w wawie
Chtnie bym zobaczy ja i pewnie koledzy tez
pozdro

Jarek

hej!

wystaw gdzies foty tego zzr1400, co go maja wystawiac w wawie
Chtnie bym zobaczy ja i pewnie koledzy tez

gdzie go maja wystawic?  podjechalbym obejrzec to monstrum.

pozdrawiam

Wieslaw

pozdro

Jarek

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
wystaw gdzies foty tego zzr1400, co go maja wystawiac w wawie
Chtnie bym zobaczy ja i pewnie koledzy tez

nic specjalnego, lakierowanie + proste graficzne plomienie, zdjecia zrobie
sobie na gieldzie jak znajde troche czasu, ponoc ma byc na stoisku Kawasaki
na Torwarze, pozdr.

Arek, www.adm-motocykle.pl

na górę