Marzenia si

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Chciaem si pochawli e moje marzenie si spenio i to z okadem.
Zaopatrujc co czwartek 2koa w szaszyki dostarczane pizzawozem tak sobie
marzyem e te bym tak chcia ... na takiej duej maszynie ... no i si
spenio ... a zaczeo si od ony ... z ktra to podzieliem si pasj ...
potem byo wsplne robienia prawa jazdy ... i motorek dla niej ... cho
tymczasem wsplny ... a teraz to ju kady ma swj.
A wczoraj bylimy w 2koach ... tylko e znajomych twarzy jako nie byo.

Hassan

http://www.applepie.pl/zdjecia/nasze%20motory/

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hassan wrote:

A wczoraj bylimy w 2koach ... tylko e znajomych twarzy jako nie byo.

Hassan

Motury widziaem, nie zarejestrowaem kto nimi przyjecha. Czemu e nie podszed si przywita ?
Wczoraj w ogle pustki byy, jak o 18 podjechaem i zobaczyem kompletnie pusty bar to a si zastanowiem jaki jest dzie.

--
Pozdrawiam - Maciek,SRX250 i VFR800.
Archiwum: http://news.riders.pl

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Motury widziaem, nie zarejestrowaem kto nimi przyjecha. Czemu e nie
podszed si przywita ?

Kurcze ... ze okulary mi zrobili ... bo ludzi nie poznaje ... :) ....
ale nic to ...puki mrz nie zagoni maszyn do garau ... bede si stawia
regularnie w 2koach ... moe nawet dzis ... (jak mnie ona pusci :))

Hassan
wiaterek redni ...

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam
Hassan napisa(a):
Chciaem si pochawli e moje marzenie si spenio i to z okadem.
Gratulacje, w tym cala frajda zeby realizowac z sukcesem nasze
zwariowane pomysly na zycie. Witaj wiec wsrod tych ktorzy w ten sam
sposob co teraz Ty zmienili swoje zycie, bo to kontrakt dlugoterminowy
jest, jesli to pokochasz :)
A wczoraj bylimy w 2koach ... tylko e znajomych twarzy jako nie byo.
Bo w wiekszosci pojechalismy na kebab, bleee ;) ale czesc wrocila
pozniej :)

Piekne maszynki i niech Wam dobrze sluza

pozdrawiam
Mika
FZ6S/XR250R

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika wrote:
Bo w wiekszosci pojechalismy na kebab, bleee ;) ale czesc wrocila
pozniej :)

No i jak wyglada ten duzy robert?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' wrote:

No i jak wyglada ten duzy robert?

Nie ujawni si.

--

Magic wrote:
Kamil Nowak 'Amil' wrote:

No i jak wyglada ten duzy robert?

Nie ujawni si.

Moze go nie zauwazyliscie? Patrzyliscie w dol?

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic napisa(a):
Kamil Nowak 'Amil' wrote:

> No i jak wyglada ten duzy robert?

Nie ujawni si.
nie dokonca ;)
BTW: mamy kogos w Laskarzewie? poczebuje
pozdrowki
Mika
FZ6S/XR250R

de Fresz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Mika <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

> Nie ujawni=B3 si=EA.
nie dokonca ;)
BTW: mamy kogos w Laskarzewie? poczebuje

Lomatkojedyna! Szykujesz jakas akcje resocjalizacyjna? Czy chcesz zorganizowac wieczorek
zapoznawczy? ;-)

PS Fajny ten gugiel, nie? ;-)

Sebastian
Hunda Sewen Ffy Adwenczer ;-)
Kawa GT550 na wydaniu

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

lesor lesor@NSop.pl

Mika napisa(a):

chcecie byc w Fuckcie?
--
pozdrawiam,
lesor,

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "lesor" napisa w wiadomoci
zorganizowac wieczorek zapoznawczy? ;-)

chcecie byc w Fuckcie?
Panowie zej z tematu
dziekuje
pzdr

--
Mika
Figlarny Zadek (rozmiar) 6 S-ka

de Fresz wrote:
[...]

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Hassan" <H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message

A wczoraj bylimy w 2koach ... tylko e znajomych twarzy jako nie byo.

Orzesz, a nie mogles tego posta wysmarowac przed Czwartkiem? Gratuluje
dokonania wyborow. Pamietasz jeszcze jak sie robi mus? ;-) Do zobaczenia na
Tunelowej.

--
Pozdrawiam, Artur / Kefir, CHlor eksportowy w Piesecznie
Ceska 350 &  [cenzored] 955i

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kefir" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Orzesz, a nie mogles tego posta wysmarowac przed Czwartkiem? Gratuluje
dokonania wyborow. Pamietasz jeszcze jak sie robi mus? ;-) Do zobaczenia
na Tunelowej.

A bo miao by z zaskoczenia ...
mus ??? ... chyba sosik do szaszykw ... a to to pamitam .. i mam kilka
nowych przepisw ... wiec trzeba Grisz uprzedzi e grila ma wystawi ...

Hassan

fv #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hassan wrote:
Chciaem si pochawli e moje marzenie si spenio i to z okadem.

Gratuluj spenianego marzenia! Co to za maszyna, ta liczna, byszczca
i kuszca Kawka? Mamojachcetak!

--
fv

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "fv" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Gratuluj spenianego marzenia! Co to za maszyna, ta liczna, byszczca
i kuszca Kawka? Mamojachcetak!

wicherek redni czyli zephyr 750

Hassan

-Demonos- #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 27 Oct 2006 13:33:33 +0200, Hassan <H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:

wicherek ?redni czyli zephyr 750

Prawie tak

rupio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w widomosci  <Hassan> napisa/a:
Witam,

Chciaem si pochawli e moje marzenie si spenio i to z okadem.
Zaopatrujc co czwartek 2koa w szaszyki dostarczane pizzawozem tak
sobie marzyem e te bym tak chcia ...

Wszelki Duch....

Strasznie sie ciesze i do zobaczenia w czwartek bede na 100%.
Szaszlyki mniam, az sslinka leci na wspomnienie.

--
rupio&paula
ZR7 & etz 250 (w posen)

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rupio" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Szaszlyki mniam, az sslinka leci na wspomnienie.

aluzju ponia ... konsultacja z on wykazaa moliwo zakupu wikszej
iloci misiwa ... i jeeli tylko Grisza odrobin dobrej woli wykazawszy da
grila ... to w czwartek ... hmmm ... powiedzmy ... wszystko na dobrej drodze
jest  ... eby tylko matka natura pogody nie poskpia ...

Hassan

kasior #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hassan napisa(a):

Szaszlyki mniam, az sslinka leci na wspomnienie.
aluzju ponia ... konsultacja z on wykazaa moliwo zakupu wikszej iloci misiwa ... i jeeli tylko Grisza odrobin dobrej woli wykazawszy da grila ...

:-/
yyy - niechnokto paczk zrobi.
psiakrew cholera jasna sowo honorru...

pzdr
--
2% Kasior & XJ600 '89
skype: freyhouse   GG:871511

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ATSD to wczoraj nie bye jedyny co si objawi z niebytu. Na Okciu podczas ogldania przygotowa do transportu Jaka 40 zahaczy nas niejaki Kap3lush :)

--
Pozdrawiam - Maciek,SRX250 i VFR800.
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Magic napisa(a):
ATSD to wczoraj nie bye jedyny co si objawi z niebytu. Na Okciu podczas ogldania przygotowa do transportu Jaka 40 zahaczy nas niejaki Kap3lush :)

i moze przyjechal ERk? :)

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

gildor wrote:

i moze przyjechal ERk? :)

Chwilowo nima motura ale obiecuje e si to zmieni.

--

Hassan wrote:
http://www.applepie.pl/zdjecia/nasze%20motory/

pieeekna ta kawa, widzialem ja chwile temu na allegro :)
gratuluje!

--

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
pieeekna ta kawa, widzialem ja chwile temu na allegro :)
gratuluje!

Dziki, ... dobrze e ona odebraa wyrazy uznania osobicie w 2koach za
swj motor ... bo ... ;)

Hassan

Paradise mjaskowiakWYTNIJTO@poczta.onet.pl

Dziki, ... dobrze e ona odebraa wyrazy uznania osobicie w 2koach za
swj motor ... bo ... ;)

To przylacze sie do wyrazow uznania tylko nie ran juz tym motorem pliiiz...
motur albo motocykl ;)

--
Paradise | Grupa Lublin
"In the riders' veins there are drops of Dionysian madness"

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Wieca #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Hassan" <H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Jak to nie ? tylko gdzie wy bylicie ?

Pozdr
Wieca

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Wieca" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Jak to nie ? tylko gdzie wy bylicie ?

W samym rodeczku nad kubkiem herbaty z cytrynk.
Myle e ten brak identyfikacji i poznania wynika z braku osoby
wprowadzajcej w postaci Nemo ... ktry w ostatniech chwili maist do 2kek
si uda ... ratowa ycie  liczydu ... za co go oczywicie nie wine ;)

Hassan

[...]

Raczej moesz to zawdzicza temu e przytyo si troszeczk. No i przerwa w
bywaniu nie wpywa pozytywnie na rozpoznanie. A do ktrej bylicie ? Bo moe
ja ju pojawiem si pniej.

Wieca
DL 1000 V-Strom - Zjadacz Wrbli
Virago 535 - do oddania w dobre rce

[...]

Hassan? znaam kiedys jakiego Hassana...
ale to byo dawno temu.

mio e yjesz:-) i mio e latacie w duecie :-)
gratulki !

pzdr
--
2% Kasior & XJ600 '89
skype: freyhouse   GG:871511

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Hassan" <H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Chciaem si pochawli e moje marzenie si spenio i to z okadem.

Serdeczne gratulacje :)
Pieknie wygladacie na tych sprzetach, dobrze ze wrociles :)

pozdrawiam, leszek

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hassan napisa(a):

http://www.applepie.pl/zdjecia/nasze%20motory/

Kawasaki fajowe ale to drugie to jakas straszna pomylka ;-)

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Kit@ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hassan wrote:

Chciaem si pochawli e moje marzenie si spenio i to z okadem.

Hassanie :) Super, e jeste spowrotem. Fajne sprzciory. To i ja si w
czwartek przyturlam :). A co :D

Kit@

Hassan H#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No i matka natura nie wysuchaa modw i wszelkie znaki meteorologiczne
wskazuj e bdzie co spada z nieba przy niskim nasyceniu atmosfery
energi ciepln ... wiec grill bedzie dla twardzieli ... i tu pytanie ilu
ich jest i jaka bedzie ich frekwencja ...
No to otwieram list twardych grilowiczw w celu okrelenia arocznoci :
1. Warsztockie ( czyli my )
2.
3.

Lista zostanie zamknita w czwartek rano ... aha ... i niech kts uprzedzi
Grisze eby grila wyrychtowa

Marzena i Hassan

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witka
Hassan napisa(a):
[...]

Hassan z ustaleniami przejdz raczej na liste mailingowa 2oozone, bo do
tego zostala stworzona (a nie do rozmow o linuxie, chyba ze sie nie
znam ;P)
Tu pisza wszyscy z calej polski i jesli nie robisz imprezy otwarej to
raczej rob ustalenia lokalne :) w temacie  odnosnik ze dotyczy to np
wawy
pozdrowki i mam nadzieje do zobaczenia
Mika
FZ6S/XR250R

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika napisa(a):
Hassan napisa(a):

No to otwieram list twardych grilowiczw w celu okrelenia arocznoci :

Hassan z ustaleniami przejdz raczej na liste mailingowa 2oozone, bo do
tego zostala stworzona Tu pisza wszyscy z calej polski i jesli nie robisz imprezy otwarej to
raczej rob ustalenia lokalne :) w temacie  odnosnik ze dotyczy to np
wawy

No dooobraa... Skoro bibka tylko dla wawaki, to zmieniam swoje czwartkowe plany :P
;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

pedros #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2006-10-30 13:06:46 +0100, "Mika" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

pozdrowki i mam nadzieje do zobaczenia

o, Hassan... :-D Kope lat, bro...
--
(pedros)
pedros(at)mac(dot)com(bezpeel)

pedros #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2006-10-30 13:06:46 +0100, "Mika" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

:
1. Warsztockie ( czyli my )
2. Rupio +1
3.

--
[...]

news:ei4srm$12i$1news.onet.pl... w widomosci  <Hassan> napisa/a:
No to otwieram list twardych grilowiczw w celu okrelenia
arocznoci
1. Warsztockie ( czyli my )
2. Rupio +1

Chmmm. Wiesz klaruje mi si pewien pomys. Rozumiem e jedziecie skod ?

POzdr
WIeca

rupio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w widomosci  <Wieca> napisa/a:

Chmmm. Wiesz klaruje mi si pewien pomys. Rozumiem e jedziecie
skod ?

POzdr
WIeca

Pewnie tak ale to sie okaze po jutrzejszym wypadzie jak Paula za
bardzo zmarznie to sie w czwrtek nie da namowic na motocykl :)
--

na górę