Manometr - cisnienie sprezania [WAW]

Witam Szanownych Preclowiczow,

Czy wiecie gdzie w stolycy mozna dostac manometr ktorym sobie zmierze cisnienie sprezania w cylindrze? Warunek konieczny to odbior osobisty dzis, ale zeby sklep byl czynny do 18. Czyli jakis wiekszy sklep by sie przydal. Jest jeden sprzedawca z Wolumenu ale ma otwarte do 16.. Tak to jest jak sie pracuje w korporacji, nie ma kiedy sie z roboty wyrwac :(

Chyba, ze znacie domowy sposob na sprawdzenie sprezania, przy zakupie elementow z Castoramy lub Praktikera? :) Wakuometr juz sobie zrobilem :)

Barnaba
VFR 800 A2 '02
XS 400 2A2 '79 - w coraz lepszym stanie

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

-

ja moge Ci dac namiar do mechanika, dobrego kolegi ktry ma warsztat i czesto pracuje po godzinach a nawet nocach, podjedziesz i sprawdzisz, narzedzi raczej nie pozycza

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "maverik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci
czesto pracuje po godzinach a nawet nocach, podjedziesz i sprawdzisz,

Ja bym nie jechal tam noca. Tamten zamyka drzwi a maverik  rznie delikwenta w pupe. To stary ich numer. Nie jednego juz na to zlowili...

--
Grzybol

Ivam filipz_WYTNIJ_TO@poczta.fm

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2012-06-27, Grzybol <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu roda, 27 czerwca 2012 18:01:27 UTC+2 uytkownik AZ napisa:

> Niestety. Dupsko boli, nie wiem co oni tam ze mna robili...
Zobacz czy na plecach nie masz namalowanej golej baby ;-))

Haha, to sie wam udalo :) Dobra, udalo sie zakupic u przedstawiciela Yato na Radzyminskiej. Nigdzie po nocy nie musze jezdzic, ale dziekuje za propozycje.

Sprzetem nie jezdze, nierowno mi pali na dwa gary. Diagnoze zrobie samemu, gazniki juz wyczyszczone, swieca sie jak psu jajca na wiosne. Ale zanim zaczne to regulowac, to chce sprawdzic cisnienie :)

Barnaba
VFR 800 A2 '02
XS 400 2A2 '79

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Yato na Radzyminskiej. Nigdzie po nocy nie musze jezdzic, ale dziekuje za
propozycje.

Buk Cie mial w opiece... Ufff. Dobrze ze tam nie pojechales. Uwierz mi. Wiem co pisze. Ten maverik to ma pyte... Nie daj Buk.

--
Grzybol

On 2012-06-27, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W dniu

Barnaba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu roda, 27 czerwca 2012 18:33:23 UTC+2 uytkownik AZ napisa:

> Sprzetem nie jezdze, nierowno mi pali na dwa gary. Diagnoze zrobie samemu, gazniki juz wyczyszczone, swieca sie jak psu jajca na wiosne. Ale zanim zaczne to regulowac, to chce sprawdzic cisnienie :)

Oczywiscie wiesz, ze to na rozgrzanym silniku trza sprawdzac?
No i przepustnicy otwartej na maksa.

Zaopatrz sie jeszcze w olej silnikowy jakby byl problem z cisnieniem
i trzeba bedzie zdiagnozowac cos wiecej. Hint: proba olejowa.

Wiem, wiem, dziekuje za przypomnienie, chociaz opinii tyle co dup - kazdy ma swoja, duzo osob pisze ze na zimnym. Akurat serwisowka potwierdza - na cieplym.

--
Barnaba

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
[...]

Pod r

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Rezmer pisze:

Pod r

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Piotr Rezmer pisze:
Piotr Rezmer pisze:

Pod r

Barnaba #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu roda, 27 czerwca 2012 20:39:14 UTC+2 uytkownik Piotr Rezmer napisa:

Sorry, nie doczytaem, e ju Ci sie udao.

Hej! Dziki wielkie, dokladnie w XSie jest 14mm, na Ciebie zawsze mozna liczyc :) No ale juz dzis kupilem sobie, przyda sie na przyszlosc.

Barnaba

na górę