Mam MA

KATO900RR #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam wszystkich i za razem pozdrawiam....dlugo mnie tu nie byo jestem obecnie w Anglii...zarabiam na nowy sprzecik bo ten co aktualnie stoi zaczyna sie stawac wysluzonym...;( a mianowicie nawiazywac do tematu-to mam MAY problem...chce przesiasc sie z Kawy 900-setki na Hayabuse-nigdy nie balem sie jazdy na maxa-ale mam pytanie...czego powinienem sie spodziewac po takiej otwartej Hajce.. ma Powe Comannndera 3  sportowe  filtry i wogole jest wykrecona-ogladam ja codziennie-na hamowni pokazala 231 konikow-nie wiem czemu boje sie na to wsiasc....brat wsiadl tylko raz...tez z Kawy na haye ale zwykla w 2001 roku i w ciagu miesiaca pochowalismy go razem z kluczykami-bo reszty praktycznie nie bylo....Czy historia sie powtorzy???? Znam siebie-tylko,ze brat tez tak sadzi:(   Doradzcie.......:(

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

nie rozumiem takich postw.
moe wrka powie ci czy sie rozwalisz?

jedzisz na maksa, jed na tor, poka co potrafisz

haya to turysta, to e ma filtry powery i inne pierdoy to niewiele zmienia.

kup i nie pieprz, jeste kowalem wasnego losu.. no chyba e ci kto lekko
pomoe, w tym wypadku to bez rnicy czym pomykasz.

--
WIADRO (SoldierAK)
Hayabusa & Cygnus

doktorski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Wrz, 08:13, "WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

nie rozumiem takich postw.
"Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/"

Nie rozumiem po co odpisujesz na takie posty.

pzdr, dr
FJR/525

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"doktorski" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:3e54fcdc-66a0-4ce2-861d-fa110662d0daw7g2000hsa.googlegroups.com...
On 29 Wrz, 08:13, "WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

nie rozumiem takich postw.
| "Wysano z czytnika cigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/"

| Nie rozumiem po co odpisujesz na takie posty.

Siem fpisujem. Brawo Doktorski. Potraktuj to, Wiadru ;) jako nowy, specyficzny, rodzaj trola. Wszystkie one maja zas jedna wspolna ceche: nie karmione zdychaja.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

na górę