MOTONITA - Podkowa Le

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

Hej!

Zna ktos moe t firm:
http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=offer

Maja kilka ciekawych moto w ofercie, pytanie czy warto sie nimi blizej interesowac :-)

--
Pozdrawiam Bartek - Wawa&Tarnow - czarna XL1000V
http://www.morowiec.pl - wszystko o mnie

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 20:43, "Morowiec" <morowie...@SPAMmorowiec.pl> wrote:

Zna ktos moe t firm:http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=offer

Oferta , ofert.
Ale... Czy ktos mi wyjasni co to jest ta  "motonita" .
Czy to jakas kobita ?
-- -
robertbig

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

Oferta , ofert.
Ale... Czy ktos mi wyjasni co to jest ta  "motonita" .
Czy to jakas kobita ?

Statyskity sobie nabijasz czy jak? Zadalem konkretne pytanie czy to firma sprzedajaca smierc, czy w miare uczciwi klienci. Jak nie masz nic csensownego do powiedzenia w kwesti tej firmy, poza przypierdalaniem sie do nazwy to sie z laski swojej nie odzywaj!

--

On 18 Lut, 00:00, "Morowiec" <morowie...@SPAMmorowiec.pl> wrote:
> [...]

csensownego do powiedzenia w kwesti tej firmy, poza przypierdalaniem sie do
nazwy to sie z laski swojej nie odzywaj!

To mi nie odpowiesz co to ta Motonita ?
A  absolutne pisanie na temat i tylko na temat w watku , to ja tobie
zweryfikuje krzykaczu .
Wyniki badan wkrtce....
-- -
robertbig

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

Morowiec napisa(a):
[...]

Te, Morowiec, a zostawiaj naglowek postu na ktory odpowiadasz.
No chyba, ze robisz to w jakims konkretnym celu. A to wtedy przepraszam.

pozdr.
MYSTIK

Krzysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zna ktos moe t firm:
http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=offer

No ja znam, kupilem tam w zeszlym roku Fazera, bez zastrzezen.
Wczesniej dwoch (lub 3, nie pamietam) kolegow rowniez u nich kupilo od nich sprzety i tez sa zadowoleni.
Marcin - wlasciciel, nie owijal w bawelne, powiedzial, ze moto bylo po upadku, widzialem zdjecia z Francji i moto po sciagnieciu do PL ale przed zrobieniem. Bez sciemy, ze nowka sztuka nie smigana.

Krzysiek
FZS600S

Krzysiek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik Krzysiek napisa:

Zna ktos moe t firm:
http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=offer

Ups!
Sorry, ale ja kupilem moto w firmie Motonita ale w Milanowku a nie w Podkowie Lesnej, niby to rzut beretem, moze sie przeniesli :-|

Krzysiek
FZS600S

Morowiec morowiecNO@SPAMmorowiec.pl

Ups!
Sorry, ale ja kupilem moto w firmie Motonita ale w Milanowku a nie w Podkowie Lesnej, niby to rzut beretem, moze sie przeniesli :-|

A pamietasz moze nazwisko wlasciciela lub osoby z ktora sie kontaktowales? Latwo sprawdzic bedzie czy to Ci sami :-)

Dzieki za odpowiedz

--
[...]

No wiec kiedys ten komis prowadzil Tomek, teraz Marcin (cholerka, zapomnialem nazwisko), ale jak napisal a4maniak to wlasnie oni tylko sie przeniesli

Pozdr.
Krzysiek

[...]

FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Honda:http://www.kleinjung.de/techdata/index.htm

goraco polecam
kupuje juz tam 3go wtym roku
pozdr.

On Feb 18, 12:20 am, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:
> [...]

> Zna ktos moe t firm:http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=offer

> Maja kilka ciekawych moto w ofercie, pytanie czy warto sie nimi blizej

Firma uczciwa, wiarygodna i smialo mozna polecic bractwu dwoch kolek.
w ramach wyjasnienia zostala ona przeniesiona na przelomie roku z
Milanowka do Podkowy
w sumie ze znajomymi kupilismy tam juz 4 sprzety i kazdy bardzo
zadowolony z racji prawdziwych i rzetelnych informacji podanych przez
sprzedajacego przed zakupem !
na wiosne tego roku szykuje sie zakup kolejnej maszyny i patrzac na
wybujale ogloszenia konkurencji (igla nie katowany prawie nie jezdzony
itp czyli ktos kupil aby stal i gnil w garazu pewnie co?) niektorych
osob prywatnych...lepiej nie ryzykowac              kupi sie znow  w
Podkowie

GORACO POLECAM

pozdrawiam

ps. mozna sie targowac z wlascicielem

daveTheBandit #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kupilem od nich GPX 600R, '95  jakies
4 lata temu jeszcze w milanowku, nie
bylo zadnych problemow, takze polecam
ale zawsze nalezy sie dobrze obejrzec
przed zakupem ;-)

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Morowiec" <morowiecNO@SPAMmorowiec.pl> napisa w wiadomoci

Zna ktos moe t firm:
http://motonita.otomoto.pl/index.php?sect=offer

Maja kilka ciekawych moto w ofercie, pytanie czy warto sie nimi blizej
interesowac :-)

to tak troche nie Podkowa, bardziej Milanowek.. coz ja ich znam jak jeszcze
handlowal Tomek i Krzysiek?, teraz wiem ze sa inni wlasciciele, wiem ze
kiedys bylo roznie, bo wciskali kit jak sie patrzy, ale od czasu nowego
wlasciciela z tego co pisza inni jest troche inaczej,

pozdr. Arek

Rom@nS #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "maverik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

Polecam! MOTONITA dawna firma ale ju pod nowym szyldem Marcina. Dawniej
rnie bywao ale obecnie jest OK. adnej miny, informacje o sprztach nie
s wyssane z placa, umiarkowane ceny i niepicowane sprzty.

R#_USUN_TO_@_USUN_TO_#S

na górę