MASZ JEDNO

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Prezentacja ktr powinien obejrze kady kierowca.
Prezentacja do pobrania tutaj:
http://tinyurl.com/35rhgu
Plik drogwka .rar 45.45 MB

By moe ta prezentacja uratuje komu ycie lub zdrowie.Warto obejrze i
poda innym.

tech.Wheelman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sky Walker" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

[...]

Jak bylem na zbiciu punktow, ogladalem kraksy, urwane rece, korpusy bez
glow, ale w dobie brutalizacji nie wywolalo u mnie to emocji. Woleniej
jezdze przez to, ze mam te punkty, nie chce dawac panstwu za mandaty mojej
kasy, paliwo drogie jak chuj (PB95 dzis 4.69 w Plocku) no i motocykl
szybciej sie zuzywa podczas zapierdalania ;)

www.ryciak.com - VFR 800, SevenFifty, amatorskie filmy.
www.ryciak.com/dres
gg:4331408

Rafik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tech.Wheelman pisze:

kasy, paliwo drogie jak chuj (PB95 dzis 4.69 w Plocku) no i motocykl szybciej sie zuzywa podczas zapierdalania ;)

Witam !
Nie sposb si zgodzi, e jedenie przepisowo jest ekonomiczne w wielu wymiarach ;). Dal mnie najlepszym ogranicznikiem jest mj wasny strach, ktry buduje szacunek do maszyny drogi i prdkoci z jak si poruszam

A i spoeczestwo si edukuje na kulturalnym bluzganiu na grupie. :)

Pozdrawiam,

P.S. Przepraszam Wheelman, e pado na ciebie, lecz ciko mi si czyta wulgaryzmy na grupie, a coraz wicej tego.

Mystik mystik@PROTECTIONpo.onet.pl

Czesc

Uytkownik "Rafik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:f3msi2$31d$1bandai.magma-net.pl...

Dal mnie najlepszym ogranicznikiem jest mj wasny strach, ktry buduje szacunek do maszyny drogi i prdkoci z jak si poruszam

Hm. IMHO ta wlasnie prezentacja pokazuje jak bardzo takie rozumowanie jest bledne. Tzw. jezdze szybko, ale bezpieczne.
I oczywiscie nie mowie, ze Ty jezdzisz szybko i niebezpiecznie, poniewaz nie wiem jak jezdzisz. Tylko poniewaz kazdy inaczej czuje strach i buduje szacunek do...., to potem mamy to co mamy :/

A i spoeczestwo si edukuje na kulturalnym bluzganiu na grupie. :)

No coz. Trudno sie z tym nie zgodzic. Bluzgniecie to juz jest takie indianskie HOWGH bez ktorego zdanie jest niewazne. Przynajmniej dla niektorych.

pozdr.
Mystik

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 31 May 2007 15:06:10 +0200
"Sky Walker" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Nie to eby co, ale czekaem ponad godzine eby zassa, potem 20min eby si
zassao, potem chwile coby si rozpakowao a to wszystko eby si dowiedzie...
....e to windows only.

Pozdrawiam,
Sqeeb

Paweł Andziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie to eby co, ale czekaem ponad godzine eby zassa, potem 20min eby si
zassao, potem chwile coby si rozpakowao a to wszystko eby si dowiedzie...
...e to windows only.

jesli to jest taka prezentacja ze zdjeciami z wypadkow z komentarzem jakiegos policjanta, to mozna pojedyncze SWFy otwierac np. pod linuxem. mniej wygodnie, ale dziala.

--
ganda
FZR 1000

Sky Walker #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Pawe Andziak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa
jesli to jest taka prezentacja ze zdjeciami z wypadkow z komentarzem
jakiegos policjanta, to mozna pojedyncze SWFy otwierac np. pod linuxem.
mniej wygodnie, ale dziala.

tak to jest ta prezentacja

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 31 May 2007 19:17:01 +0200
> [...]

> jesli to jest taka prezentacja ze zdjeciami z wypadkow z komentarzem
> jakiegos policjanta, to mozna pojedyncze SWFy otwierac np. pod linuxem.

tak to jest ta prezentacja

Macie wszyscy racje, ale nie wzielicie pod uwag jednej rzeczy, a konkretniej
osoby ;-) Za leniwy jestem.

Pozdrawiam,
Sqeeb

P.S. I nie pod linuksem.

Paweł Andziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

P.S. I nie pod linuksem.

a jak sie FreeBSD sprawuje na desktopie? jakos nigdy nie mialem czasu obejrzec tego systemu.

--
ganda
FZR 1000

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 31 May 2007 23:53:01 +0200
Pawe Andziak <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

> P.S. I nie pod linuksem.

a jak sie FreeBSD sprawuje na desktopie? jakos nigdy nie mialem czasu
obejrzec tego systemu.

Zaley do czego chcesz uywa. Ja tylko czytam newsy, od czasu do czasu
jaki film obejrze i music naokrgo. Chwilowo mam KA-DE-E(wiem e grzesze)
i nie odpowiada mi gwnie java. Tzn, moe to ja mam z ni problemy i to
si da zrobi ale mi to si jeszcze nie udao(a problem jest taki, e ma
tendencje do zawieszenia si po kilkuminutowym dziaaniu, np. jak gram na
kurniku). Poza tym problemw adnych nie znalazem. Porty migaj,
cvs-update te, wszystko jest tylko kwesti dobrego cza.
Tak to nawet lajt bo sie o nic nie martwisz, tylko trzeba to zrobi raz
a porzdnie(np. na fluxboxie). Wkurzyo mnie ostatnio, e poker na wp
chodzi tylko na windowsie :|

Narazie to twierdze e do tego systemu jeszcze nie dorosem.
Ale tam, nie mona mie wszystko.

Pozdrawiam,
Sqeeb

P.S. Mam ochote przetestowa w najbliszym czasie PCBSD.

Sqeeb napisa(a):

P.S. Mam ochote przetestowa w najbliszym czasie PCBSD.

A ile to pojedzie i czy psuja sie kierunki przy wywrotce ?

GSX Big Block 65 cui (666 Products)

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 01 Jun 2007 13:59:16 +0200
Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Sqeeb napisa(a):

> P.S. Mam ochote przetestowa w najbliszym czasie PCBSD.

A ile to pojedzie i czy psuja sie kierunki przy wywrotce ?

Po zdjciu ogranicznika di-pi-es zatrzymuje sie na 666...
....metrach na sekunde naturalnie.

Pozdrawiam,
Sqeeb

DarC darc|dwa|@o|dwa|.pl

Dnia Thu, 31 May 2007 23:53:01 +0200, Pawe Andziak napisa(a):

P.S. I nie pod linuksem.

a jak sie FreeBSD sprawuje na desktopie? jakos nigdy nie mialem czasu
obejrzec tego systemu.

Troch NTG ale :
http://www.desktopbsd.net/
DarC

Chester #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sqeeb" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]
Wlaczas przegladarkje internetowa i potem przeciagasz kolejne pliki swf do
okna przegladarki.

A jesli chodzi o sama prezentacje, to naprawde robi duze wrazenie.

Witam,

Zolta cbr 600 na trasie WZ w Warszawie.
To wypadek grupowego kolegi Marka234.
Tylko komentarz sie nie zgadza.
Marek mial zalamana jedynie reke.

Pozdrawiam,

Tenere

[...]

weraw85 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

Witam
Czy moglabym prosic o ponowne wrzucenie tej prezentacji? Bardzo mi zalezy, zeby moc sciagnac ten plik
Bede wdzieczna

woohoo 2kolaCHW@DSinteria.pl

weraw85:
Witam
Czy moglabym prosic o ponowne wrzucenie tej prezentacji?

Nie ma takiej potrzeby, bo jeli google nie kami, to nikt jej z internetu nie usun.

http://pliki.society.pl/pliki_02/drogowka.rar

http://rapidshare.com/files/57851870/drogowka.rar

--
wo_Ohoo!

weraw85 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

woohoonapisal

[...]

Sliczne dzieki... Szukalam tego dobra godzine i nie moglam znalezc... Dziekuje jeszcze raz

woohoo 2kolaCHW@DSinteria.pl

weraw85:
Sliczne dzieki...

Prosz uprzejmie...

Szukalam tego dobra godzine i nie moglam znalezc...

Google znajduj wyniki dla zapytania "drogowka.rar" w 0,10 sek. (-;

--
wo_Ohoo!

marider mariderCUT@go2.pl

woohoo pisze:
weraw85:
Sliczne dzieki...

Prosz uprzejmie...

Szukalam tego dobra godzine i nie moglam znalezc...

Google znajduj wyniki dla zapytania "drogowka.rar" w 0,10 sek. (-;

Google sa zawieszone juz od jakiegos czasu ->

http://achjoj.info/rozne/google/index.php ;D

MSPANC
--
marider