Lakierowanie motorka - co jest z tymi lakiernikami?

SET #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Naiwnie mylaem sobie, e id do pierwszego lepszego lakiernika, umawiam
si na termin, kolor i cen, po usudze wnerwiam si, e co spapra i po
poprawkach pac.

Niestety nie ma tak "lekko".
Na 8 odwiedzonych lakiernikw (w tym jeden z rodzinki-ony ale zawsze)
wszyscy maj t sam odpowied "za motory si nie zabieram, to si nie
opaca".

Nie bardzo rozumiem, co si niby nie opaca? Nawet do ceny nie doszlimy.
O co kurna chodzi? Gryz ich te motory czy jak?

I jeszcze pytanko ile moe kosztowa psiknicie obu botnikw i baku (jak
ju kogo znajd)? Mae wyprawki szpachl do zrobienia.

Gniezno ewentualnie okolice.

Piotr Klimek usenet@USUN_TOpiko.homelinux.net

Dnia (Fri, 23 Feb 2007 11:49:01 +0100) ktos podajacy sie za SET
wyklawiaturowal co nastepuje:

Naiwnie mylaem sobie, e id do pierwszego lepszego lakiernika, umawiam
si na termin, kolor i cen, po usudze wnerwiam si, e co spapra i po
poprawkach pac.

A gdzietam... przerabialem to niedawno :)

Niestety nie ma tak "lekko".
Na 8 odwiedzonych lakiernikw (w tym jeden z rodzinki-ony ale zawsze)
wszyscy maj t sam odpowied "za motory si nie zabieram, to si nie
opaca".

Moj stwierdzil, ze 'wiecej z tym pierdolenia niz malowania', oraz ze 'za
blotnik (od samochodu) wzialby wiecej a naraobil sie mniej'.

Nie bardzo rozumiem, co si niby nie opaca? Nawet do ceny nie doszlimy.
O co kurna chodzi? Gryz ich te motory czy jak?

Mi madrzejsi powiedzieli, ze po pierwsze lakiery sa inne, a po drugie jest
sporo malych powierzchni pod roznymi katami i ciezko sie to maluje. A tak
po prawdzie to pewnie trzeba po prostu umiec :)

I jeszcze pytanko ile moe kosztowa psiknicie obu botnikw i baku (jak
ju kogo znajd)? Mae wyprawki szpachl do zrobienia.

Ja za malowanie i szpachlowanie zbiornika zaplacilem 50zl, albo 70zl (nie
pamietam, czy w koncu stargowalem :) Ale musialem sobie samemu dorobic
lakier (koszt 50zl), naklejki (dzieki Sanczes), spolerowac, nalazic sie
jak glupi i wysluchiwac narzekan lakiernika. A na koniec dostalem bak w
zestawie do samodzielnego montazu. No i trwalo to ponad miesiac, wiec moze
lepiej zaplacic komus kompetentnemu wiecej i miec swiety spokoj.

Piotr Klimek
Coraz mniej potluczone Suzuki GS500E `94

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 23 Lut, 12:49, "SET" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Nie bardzo rozumiem, co si niby nie opaca? Nawet do ceny nie doszlimy.
O co kurna chodzi? Gryz ich te motory czy jak?

Ja miaem podobnie jak kulaem si po okolicy z silnikiem
od cezety 350. Chciaem zrobi kapitalk ale mnie olewali
wszdzie bo mwili e si nie opaca.
Wedug mnie debile, bo wystarczy powiedzie takiemu
np. normaln cen x4 i albo sobie pjdzie albo zostawi
do robienia i zysk bdzie z tego odpowiedni. Ale oni wida
maj duo pienidzy i nie potrzebuj wicej :P

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Super Kos '01 :P

sanczes #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

poczekajcie troch poczekajcie, bdzie lakiernia w 3miasto - tylko motorkowa

--

cz1982/w drodze do ideau
RF 600r

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "SET" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Na 8 odwiedzonych lakiernikw (w tym jeden z rodzinki-ony ale zawsze)
wszyscy maj t sam odpowied "za motory si nie zabieram, to si nie
opaca".

znajdz takiego, ktory robi tylko motocykle

Nie bardzo rozumiem, co si niby nie opaca? Nawet do ceny nie doszlimy.
O co kurna chodzi? Gryz ich te motory czy jak?

oplaca sie, jak sie naucza

I jeszcze pytanko ile moe kosztowa psiknicie obu botnikw i baku (jak
ju kogo znajd)? Mae wyprawki szpachl do zrobienia.

u mnie 1000-1200 zl

Gniezno ewentualnie okolice.

mozesz wyslac,

pozdr.
Arek www.adm-motocykle.pl

KIBIC #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "maverik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

u mnie 1000-1200 zl

Uuuuuu to co u Pana ceny poszy w gr.
Dobrze, e si na promocj jeszcze zaapaem;)

--
KIBIC
http://www.bikepics.com/members/kibic/

SET #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dziki za odpowiedzi.
Wiem chocia, e nie jestem sam bo ju mylaem, e tylko ja mam takiego
pecha.

Jak doprowadz motorek do porzdku to zapodam kilka fotek.
Swoj drog ciekawe kiedy to nastpi:(

Witkowski_A #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "SET" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Naiwnie mylaem sobie, e id do pierwszego lepszego lakiernika, umawiam
si na termin, kolor i cen, po usudze wnerwiam si, e co spapra i po
poprawkach pac.
Jest problem z doborem lakieru, mieszalnie nie maj tzw. kodw do
poszczeglnych modeli motocykli, jeszcze trudniej dobra pod plastyk, musi
i uelastyczniacz. ktry pierd... odcie.
Pozdrowienia
Arek
Sandomierz
Najatwiej si maluje starego wv jett biaym akrylem
albo poloneza borewicza, szkoda e tych fur ju nie ma

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "SET" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Nie bardzo rozumiem, co si niby nie opaca? Nawet do ceny nie doszlimy.
O co kurna chodzi? Gryz ich te motory czy jak?

Dziwisz sie? Pewnie, ze sie nie opaca. W porownaniu z malowaniem auta, przy malowaniu moto jest kupa roboty, z przewag kupy. Kupa zakamarkow i ronych ksztatw ktore nie tylko trzeba pomalowac, ale i przygotowac pod malowanie. Jezeli goscie maluja samochody, to z moturami nie chce im sie z reguly pieprzyc, bo sie tylko sie narobi i nie zarobi. Jak sie juz lakiernik decyduje na malowanie kilku elementow moto, to krzyczy cene jak za zboze.

--
ARO
FJ1200

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia piknego 2007-02-24 o 09:50:57 osobnik zwany ARO wystuka:

> [...]

z reguly pieprzyc, bo sie tylko sie narobi i nie zarobi. Jak
sie juz lakiernik decyduje na malowanie kilku elementow moto,

ale, jak rozumiem, ten loa bez krzyczenia. I tego nie rozumiem.
Jak jest skomplikowane to si podaje cen odpowiedni do nakdu
pracy i ju. Najwyej klient zrezygnuje. A jak si nie poda
adnej to klient pjdzie gdzie indziej. A moe chcia dobrze
zapaci?

--
mst <at> gazeta <.> pl
BMW R1100GS '94 (DC)

Ferson #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "SET" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

I jeszcze pytanko ile moe kosztowa psiknicie obu botnikw i baku (jak
ju kogo znajd)? Mae wyprawki szpachl do zrobienia.

Mj za "opcjonalne" boczne owiewki w dwch kolorach, tylni botnik z oson
acucha (2 kolory)
i wypenienie zadupka w jednym kolorze z lakierami (podkad, dwa kolory
metalik i bezbarwny)
rykno 500! a ja si zgodziem:) i ju mam wszystko, nawet zorzone i czeka
w garau na wiosne.
Nie powiem ze mnie nie "chwali" za te dwa kolory a co za tym idzie
wyklejanie itp ale zrobi
swoje, kase wzio i jeszcze wypilimy razem flaszke :)

PS
Sam zoty kolor /yamahy/ 0,5L 150z :-0

pozdr
Ferson
Fazer (FZS600 Gold and Black Pearl :)

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Ferson" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w

Sam zoty kolor /yamahy/ 0,5L 150z :-0

masz szczescie ze to nie wisniowa perla 4o warstwowa, ktora tez sie maluje
fazery(R1 i inne rowniez), bo tej 1 L w komplecie kosztuje okolo 600-700 zl
;-)  pozdr.

Arek www.adm-motocykle.pl

na górę