Kurtka protect wear

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mam skrzana kurtk, ktra "ley" idealnie i jest b. wygodna, ale cholernie cika i czasami za ciepa, dlatego rozgldam si te za czym lejszym.
Mam moliwo kupienia kurtki - nowa, ale bez ochraniaczy (kieszonki s;-), w atrakcyjnej cenie (100 z). (go przywiz z Niemiec, ale jest na niego za maa). Po dokupieniu ochraniaczy na allegro i tak wyjdzie mniej ni nowa z transportem.

http://www.protectwear.de/product_info.php?info=p90_motorradjacke-101.html

Czy kto z Was mia kontakt z t mark i moe poleci  lub ewentualnie odradzi? Ewentualnie doradzi co lepszego (powiedzmy do 300 z.) A moe szkoda "bawi si" w co takiego i od razu szuka czego z wyszej pki?
Kurtka wyglda solidnie (oczywicie mniej solidnie ni skra), jest dobrze uszyta i wygodna.  Ale nigdy nie jedziem w kordurze i nie wiem, czy nie skoczy si to, nawet po niewielkim szlifie, wyciganiem z przypalonej skry wkien materiau ;-(

--
Yogi(n)

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-04-24 00:06, Yogi(n) pisze:
[...]

Powiem tak - jezdzilem i w szmacie i w skorze i .... szmata poszla na allegro. Czlek sie poci straszliwie (przynajmniej ja tak mialem).

Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikolaj Jopczynski napisa(a):
Powiem tak

No i jednak! Mamy nowego preclowego eksperta!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Mikolaj Jopczynski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mikolaj Jopczynski napisa(a):
Powiem tak

No i jednak! Mamy nowego preclowego eksperta!

Od kiedy wyrazenie swojej opini, podpada pod bycie jak to piszesz "ekspertem"?

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-06-27 14:31, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

Jemu zapewne chodzio o to, e prawidowo uye sowa "przynajmniej". Wikszo dzisiaj pisze "bynajmniej" wic od razu dostae 20 pkt do "wszechwiedzy oglnej".

W dniu 2012-06-27 14:46, Marcin N pisze:
[...]

Myslalem, ze do zajebistosci ....:D

Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl