Kupuje chi

Cze

Mam zamiar w kocu kupi mj pierwszy moto. Jako, e rednio pewnie
rozpoznam czy uywka miaa dzwona czy nie i jaki jest jej stan
postanowiem nie zawraca sobie nimi gowy tylko i do salonu i kupi
funkiel nwk. Oczywicie kasy szkoda na sprzty po 20tys i wicej, a
wic postanowiem zainwestowa w "rodzim" motoryzacj nabywajc
Rometa K-125. Dlaczego jego? Bo jest tani, wolny (znam troch siebie i
wiem e mog czasem da si podpuci) i na 99% bezwypadkowy. Poza tym
w miar nieskomplikowana konstrukcja pozwoli mi pozna podstawy
mechaniki. Moc tego sprztu pozwoli mi si skupi na tym co dzieje si
dookoa i nabra pewnych nawykw.

I pytanie do was, co wy o tym wszystkim mylicie? Tak czy siak pewnie
zrobi po swojemu ale chciabym pozna wasz opini.

Alti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

wic postanowiem zainwestowa w "rodzim" motoryzacj nabywajc
Rometa K-125.
I pytanie do was, co wy o tym wszystkim mylicie?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Zaley co chcesz z tym robi.
Jak do turystyki ;-) to chyba redni wybr.
;-)
Wojtek

On Fri, 29 Feb 2008 11:09:34 +0100, "Alti" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

Jak do turystyki ;-) to chyba redni wybr.
;-)

http://william350.w.interia.pl/motocykl.html

Triumph ST 955i '00 - sprzedany?
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)

PowelL #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# napisa(a):
wrote:

Jak do turystyki ;-) to chyba redni wybr.
;-)

http://william350.w.interia.pl/motocykl.html

No wanie. Wszystkim si da uprawia turystyk. Tym bardziej, e akurat w tym przypadku zabi mnie podawany przez Autora strony zasig tego motocykla: 650km! Niele ...

   PowelL,  >> lukas MAUPA cyberia KROPA pl <<
   { Suzuki Bandit 1200S }

Eskimos eskimos@RYCHUicpnet.pl

On Fri, 29 Feb 2008 12:31:36 +0100, PowelL <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

w tym przypadku zabi mnie podawany przez Autora strony zasig tego
motocykla: 650km! Niele ...

Nieno, taki zasieg owszem, wyglda imponujco, ale nic poza tym ;)
Bye kiedys motocyklem w miejscu, gdzie najblizsz stacj miale
dalej niz 200km? Podejrzewam e nie, tak jak 99% z nas.

A druga sprawa, to ile wysiedzisz na motocyklu non stop, bez katowania
sie? FJut na ten przykad ma zasieg pod 350, a ja i tak co 100-150km
staje sie rozprostowac. Jakbym sie zawzi, to pewnie bym te 350
jednym strzaem zrobil. Ale po co?

A Rometem 125 z predkoscia przelotowa ~70 ile zrobisz bez
zatrzymywania, zanim Ci odpadnie dupa? 100km?

Darz br,
Eskimos
FJ1200 - SPRZEDAM
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Pozna

PowelL #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Eskimos napisa(a):
[...]

Zgadza si. Z tym, e zawsze to wygodniej nie musie zaglda na stacj, a zamiast tego odpocz w lesie lub innym miym miejscu. A poza tym, przy takim zasigu i w sprzyjajcych warunkach mona zrobi wycieczk do obcych krajw i nie zaglda tam nawet na stacj (paliwko cigle bywa u nas tasze ni gdzie indziej).
No i wreszcie za tym zasigiem kryje si rwnie mikroskopijna ilo paliwa spalanego przez pojazd.
Ale ja i tak nie chciabym jecha czym takim tak daleko ;) To bya tylko uwaga, e mona i e nawet s jakie tam zalety takiego motorka.

   PowelL,  >> lukas MAUPA cyberia KROPA pl <<
   { Suzuki Bandit 1200S }

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.Polszcze.pl

Eskimos napisa(a):
wrote:

[...]

No, ja tez nie bylem. :) Ale taki zasieg ladnie brzmi :) Ja tam bardzo sie cieszylem zasiegiem mojej Bestyji ze zbiornikiem Junaka. Najfajnieszje bylo to, ze moglem tankowac okragle 10 litrow paliwa nie nadwyrezajac mozgownicy przy obliczeniach ilosci oleju do wymieszania ;)

[...]

Ale sa sytuacje, gdy te 210km trzeba bylo zrobic jak najszybciej wiec bez zatrzymywania. I wtedy duzy zasieg z jednego tankowania jest mocno przydatny :)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Tmek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

wrote:

Jak do turystyki ;-) to chyba redni wybr.
;-)

http://william350.w.interia.pl/motocykl.html

A propo sprawozdania z uzycia, smarowanie lancucha co mniej wiecej 600 km -
czy mi sie wydaje czy to z lekka za rzadko?

pozdro
Tmek

biela #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A propo sprawozdania z uzycia, smarowanie lancucha co mniej wiecej 600
km - czy mi sie wydaje czy to z lekka za rzadko?

rzadko?? Raczej czsto :)

Tmek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

biela wrote:
A propo sprawozdania z uzycia, smarowanie lancucha co mniej wiecej
600 km - czy mi sie wydaje czy to z lekka za rzadko?

rzadko?? Raczej czsto :)

Wiesz, jedni zakaldaja sobie ustrojstwo do automatycznego smarowania i tam
lancuch jest caly czas podczas jazdy smarowany.
Malo bo malo, ale zawsze cos skapnie :)

Ja staram sie to robic po ok 300km. Wiec stad bylo pytanie. Wychodze z
zalozenia, ze lepiej nasmarowany dluzej pochodzi.
Inna sprawa ze robie to po tankowaniu, a przyjmujac ten sposob podejscia do
zagadnienia, niczym sie od autora strony nie roznie ;)

W ogole jak to jest z tym smarowaniem, jak sie zaleca?
Mowa o normalnej jezdzie, bez blota i wody.

pozdro
Tmek

Rzep #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Tmek wrote:

W ogole jak to jest z tym smarowaniem, jak sie zaleca?
Mowa o normalnej jezdzie, bez blota i wody.

Suchaj, kto smaruje ten jedzie, jeszcze adnemu acuchowi nie zaszkodzio
za czste smarowanie, odwrotnie juz tak. Co 300km bdzie OK, ale te zalezy
jak  i czym jedzisz i jaki jest acuch no i czym smarujesz:). Mowa jedzie
bez bota i wody....

"rzep"

Czlowiek cieszy si dwa razy. Jak kupuje sprzta - co jest stosunkowo
atwe - i jak sprzedaje - co ju tak atwe nie jest.

Pomyl o tym zanim kupisz jakie badziewie.

Pzdr
Radek

biela #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Wystarczy e dwa lata nim pojed i moe i na zom. Kwota naprawd jest
maa.

Zaley co chcesz z tym robi.
Jak do turystyki ;-) to chyba redni wybr.

Generalnie nie mam okrelonych planw gdzie bd jedzi. Na pocztku
napewno blisko domu a z czasem troch dalej. Poza PL nie mam raczej
zamiaru wyjeda. Moe nawet poza wojewdztwo nie wyjad. Chc moto
bo zawsze chciaem i zamierzam nim po prostu jedzi :).

rOBCIo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Zaley co chcesz z tym robi.
Jak do turystyki ;-) to chyba redni wybr.

A ja si nie zgadzam !
Do wypadw solo moto jest ok! a ju napewno na pocztek.
Absolutnie nie wypowiem si w kwestii trwaoci i bezawaryjnoci ale caa reszta jak najbardziej si nadaje.
W turystyce nie liczy si sprzt tylko "motorniczy" i jego pasja do podry.
Nieraz bywa naprawd ciko... to nie przelot z domku do baru i z powrotem ;)

Do zobaczenia na szlaku :)

Pzdr rOBCIo

FJR 1300A `04

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Lut, 11:06, #_USUN_TO_@_USUN_TO_# wrote:

[...]

Jakie 2-3 miesice temu pisa jaki osobnik list w podobnym temacie,
potem kupi tego Rometa a chyba 3 tygodnie pniej sa listy e
sprzeda ;)

Nie pamitam szczegw ale poszperaj w archiwum

Pozdrawiam
Lisciasty      /Jelcz-Laskowice. Zadupie Wroclawia/
--
Kawidlo GPZ 550 '82
Tygrys '05

[...]

Sluszna koncepcja. I rozsadny wybor. :)

I pytanie do was, co wy o tym wszystkim mylicie? Tak czy siak pewnie
zrobi po swojemu ale chciabym pozna wasz opini.

Niedlugo bedzie 10 lat mijac, gdy moim marzeniem bylo posiadanie wueski z silnikiem 4T. I nadal czuje duzy sentyment do motocykli tej klasy - moze wlasnie dlatego rozumiem, co czujesz i pochwalam wybor? Przygladalem sie (tylko wirtualnie/papierowo) temu Rometu i wydaje mi sie dobrym pomyslem.
Doswiadczenia Wiliama (Newrom podawal chyba linka do stronki) zdaja sie przemawiac za twoim wyborem.
Jak juz wybierzesz i zanabedziesz i troche pojezdzisz, to nie omieszkaj pochwalic sie i podzielic doswiadczeniami.
Powodzenia! :)
Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

na górę