Kupno motocykla a URZAD SKARBOWY

RaQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.eu

Witam!
Zakupiem motor za 500 z i mam zamiar go od razu sprzeda, czy musz i do urzdu skarbowego i wypeni PCC3?
Pozdrawiam
R.

W dniu 2013-05-29 21:30, RaQ pisze:
Witam!
Zakupi

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W dniu 2013-05-29 21:30, RaQ pisze:
Witam!
Zakupiem motor za 500 z i mam zamiar go od razu sprzeda, czy musz
i do urzdu skarbowego i wypeni PCC3?
Pozdrawiam

Transakcje do 1000 pln sa zwolnione z tego obowiazku.

Niestety nie bedzie zwolniona z rozliczenia w PIT.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

W dniu 2013-05-29 23:11, Jacot pisze:
Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W dniu 2013-05-29 21:30, RaQ pisze:
Witam!
Zakupi

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-06-10 16:46, maverik pisze:

jestem jedynie realist

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W dniu 2013-06-10 16:46, maverik pisze:

jestem jedynie realist i chc zarejestrowa auto

Czyli na wniosek 'paszczom' urzedasa, poswiadczysz nieprawde w zeznaniu
podatkowym ?
Nie wiem czy odwazne, czy glupie.

Powszechne. Samonapedzajaca sie maszynka;)
To juz Kopernik sformulowala zdaje sie jakies prawo, wprawdzie o kasie
ale ma szersze zastosowanie.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

W dniu 2013-06-06 20:47, masti pisze:

pani to mo

W dniu 2013-06-06 17:42, maverik pisze:

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

W dniu 2013-06-06 17:42, maverik pisze:
wczorajsza odpowied pani z US apropo auta, "do 1997 roku prod. u nas
normalnie jest naliczany podatek", moliwe e teraz mimo "czynnego alu"
dostan mandat

Dajesz sie dymac. PCC to deklaracja podatkowa od czynnosci
cywilno-prawnych czyli, oficjalnie, od kazdej transakcji o wartsoci
ponad 1000 pln. Gdybym kupil pojazd o wartosci (na umowie) nizszej, to
nawet bym sie do US nie fatygowal.

Kiedys, dawno temu, kiedy wszedl PCC, w jednym takim US w przypadku
transakcji ponizej tysiaca  domagali sie zozenia "wniosku o
zwolnienie z PCC";) Ale to tylko przez pierwsze kilka miesiecy zanim
sie nie douczyli. Ale zeby po tylu latach obowiazywania PCC wiazac
sprawe z data produkcji a nie zawarcia transakcji to juz naprawde
karkolomna kombinacja;)  I jaki to mialby byc naliczony podatek i od
czego?
Sadze, ze ta pani jest sprzataczka w US.
--
Pozdrowionka
Jacot M10

krak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#