Kupno jednosladu.. - pomozcie, zdjecia..

Witam!
Napotkalem na pewny motorek, jest to Derbi Senda z 2000 roku, przebieg
jaki jest podany kolo 13 tysiecy km.. Zamieszczam tu zdjecia i chce
zebyscie mi pomogli czy po zdjeciach da sie ocenic jego stan? jak z
zebatkami, spawami itp.. teraz mam skuter i kompletnie nie znam sie na
tego typu motorach.
http://www.iksmuts.neostrada.pl/senda1.jpg
http://www.iksmuts.neostrada.pl/senda2.jpg

Prosze o odpowiedz,
pozdrawiam HuMaX

maczuga #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

#_USUN_TO_@_USUN_TO_# pisze:
[...]

bardzo dobry kupuj !!!

On Wed, 20 Feb 2008 13:08:26 +0100, maczuga <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

bardzo dobry

Chyba w dupie.

PS. do pytajnika: jak sie nie znasz to zaplac mechanikowi za
ogledziny, albo jedz z kims kto sie zna. Ze zdjec nikt rozsadny Ci nie
powie ze warto/nie warto.
--
Triumph ST 955i '00 - sprzedam newrom na poczta onet.pl
http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M578607

maczuga #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

na górę