Kupi

Daniello #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Cze!

Tak jak si odgraaem, kupiem Deauville'a :) Po kilku prbach z
rnymi motorkami, tym razem, myl, bdzie to docelowy sprzt.
Jeszcze tylko radyjko musz zainstalowa i witaj przygodo :)

I jeszcze Hepi Niu Jer dla Wszystkich!

Pzdr, daniello
& Deauville

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniello napisa(a):

Tak jak si odgraaem, kupiem Deauville'a :) Po kilku prbach z
rnymi motorkami, tym razem, myl, bdzie to docelowy sprzt.
Jeszcze tylko radyjko musz zainstalowa i witaj przygodo :)

cytata z pewnej recenzji:
"Honda Deauville pomimo, e jest nudnym motocyklem cieszy si wziciem wrd wielu klientw"

To naprawde TEN motocykl kupiles? nie wygladasz mi na kierowce o takim "nieciekawym" temperamencie :-)

No i teraz nie wiem czy gratulowac czy wspolczoc :-) Jak Ci sie tym jezdzi po przygodach z zupelnie innymi motocyklami?

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Michu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 30 Dec 2006 11:05:58 -0800, "Daniello" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Tak jak si odgraaem, kupiem Deauville'a :) Po kilku prbach z
rnymi motorkami, tym razem, myl, bdzie to docelowy sprzt.
Jeszcze tylko radyjko musz zainstalowa i witaj przygodo :)

    No mi tez jest przykro.

I jeszcze Hepi Niu Jer dla Wszystkich!

   To sie jeszcze okaze ;>

Ps. Gratzy. Oby sie sprawowala :-)

Pozdro 600
Michu

Daniello #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Michu napisa(a):

    No mi tez jest przykro.

Ps. Gratzy. Oby sie sprawowala :-)

Jou,

Piomay, to ten sam nudny motocykl, zgadza si! Nie jest to rakieta jak
VTR, ale za to wygodniejszy ni Fazer czy SV. Po wypadku brata nie
cignie mnie ju do cierania podnkw, straciem odwag
jakby. To by wiadomy wybr. Jedzi si konemplacyjnie, dostojnie
i dumnie rzec by mona. Po zrobieniu 1300 km z Chorwacji do domu w
jeden dzie na Fazerze w ostatnie wakacje dorosem do posiadania
Deauville'a. Dziki tak czy siak, a ciesz si jako i ja si ciesz
:)

Michu, dziki. A mi nie jest przykro :) Z wiekiem niektrzy
dorolej i potrzebuj innych zabawek i zabaw.. Nie interesuj mnie
szybkie numerki, teraz wol spokojniej, wolniej ale za to duej i
wiadomiej :)

Pozdro chopaki, tej!
d.

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

Daniello napisa(a):

[...]

Czytam i oczom nie wierze :)
Chyba jakies pranie mozgu Tobie zrobili.

No nic. Wypada tylko pogratulowac :).

pozdr.
MYSTIK

PS. Ja musze Cie na tym zobaczyc, wtedy uwierze.

Daniello #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mystik napisa(a):

Czytam i oczom nie wierze :)
Chyba jakies pranie mozgu Tobie zrobili.

To nie pranie, to po prostu ycie. Powanie wyszo heheh :)

No nic. Wypada tylko pogratulowac :).

Dzikowa!

PS. Ja musze Cie na tym zobaczyc, wtedy uwierze.

Zobaczysz, bd w Posen wiosn! Czas najwyszy odwiedzi stare

Pozdro, tej!
d.

piomay #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Daniello napisa(a):

a ciesz si jako i ja si ciesz
:)

No to sie ciesze i GRATULACJE

? Nie interesuj mnie
szybkie numerki, teraz wol spokojniej, wolniej ale za to duej i
wiadomiej :)

Kurde chlopaku, az milo Cie czytac. Nie ma niz wspanialszego niz dojrzaly i swiadomy wybor motocykla. Jeszcze raz gratulacje i zycze wielu, wielu kilometrow na tej maszynce. Dasz sie karnac? :-)

--
pozdrawiam - piomay
http://www.piomay.riders.pl

Daniello #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

piomay napisa(a):

Kurde chlopaku, az milo Cie czytac. Nie ma niz wspanialszego niz
dojrzaly i swiadomy wybor motocykla. Jeszcze raz gratulacje i zycze
wielu, wielu kilometrow na tej maszynce. Dasz sie karnac? :-)

A dzikuj dzikuj. Jasne, jak obiecasz spokojnie jecha :)

[...]

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 30.12.2006 Daniello <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:
Cze!

Czesc

Tak jak si odgraaem, kupiem Deauville'a :)

Gratulacje

tym razem, myl, bdzie to docelowy sprzt.

A to chyba kazdy tak ma jak se kupi nowe moto ;>

I jeszcze Hepi Niu Jer dla Wszystkich!

hep i!, hep i! njuujeeer.

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

MrMetal MrM#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

o kolejna deauville :) jak milo :)

pozdr,
metal&deauville&savage Niki