Kufer jako oparcie.

gonzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Powital Serdecznie!

Pytanko. Czy mozna traktowac kufer jako oparcie? Cos na zasadzie
sisybaru.

Pozdrav,
Gonzik.

Osikowski Grzegorz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik gonzik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisa:#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...
Powital Serdecznie!

Pytanko. Czy mozna traktowac kufer jako oparcie? Cos na zasadzie
sisybaru.

chyba sa nawet do kupienia oparcia doklejane na kufer tak aby pasazer mgl
sie oprzec

Mowso
ER5

[...]

newrom #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

gonzik napisa?(a):
Powital Serdecznie!

Pytanko. Czy mozna traktowac kufer jako oparcie? Cos na zasadzie
sisybaru.

tak

Transalp XL600v - sprzedam. http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M282167
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '2006, blue STringi

Magic #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

newrom wrote:

tak

O ile ma porzdn pyt i stela. Inaczej po paru przejadkach mona si zdziwi.
A w temacie wygody to chyba plecaczki powinny si wypowiedzie.

--
Pozdrawiam - Maciek,SRX250 i VFR800.
Archiwum: http://news.riders.pl

Dudas #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

O ile ma porzdn pyt i stela. Inaczej po paru przejadkach mona si
zdziwi.
A w temacie wygody to chyba plecaczki powinny si wypowiedzie.

Ja mam takie oparcie, jesli chodzi o stelaz to po trzech latach nikt sie
jeszcze nie zdziwil, wiec moze jest porzadny. Co do wygody - mozna sie o to
opierac, tylko ze - po pierwsze - na moim motocyklu to trzeba sie wtedy
wyprostowac bardziej i odsunac od kierowcy - mocno wieje przy wiekszych
predkosciach, dwa - oparcie jest na szytwno do kufra przymocowane, a kanapa
jest miekka i troche pracuje na nierownosciach, wiec oparcie troszke obciera
plecy. Suma sumarum raczej przydatne i wykorzystywane. Plecaczek sam
decyduje kiedy i gdzie sie oprzec ;)

Dudas
CBR1000, VT500C

na górę