Ku przestrodze!

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

ukasz pisze:
http://www.wykop.pl/ramka/42303/nie-kazdy-kogo-potraci-pijany-kierowca-umiera

http://www.youtube.com/watch?v=-10p1ylZhJM

bye na wieczorku poprawiajcym stan zapunktowania i jeste cigle nienasycony?

--
gildor
9'99

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thu, 30 Apr 2009 10:48:17 +0200
"ukasz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

http://www.wykop.pl/ramka/42303/nie-kazdy-kogo-potraci-pijany-kierowca-umiera

http://www.youtube.com/watch?v=-10p1ylZhJM

Czy wam te wydaje si e to fotomonta?

Sqeeb

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sqeeb" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
"ukasz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

http://www.wykop.pl/ramka/42303/nie-kazdy-kogo-potraci-pijany-kierowca-umiera

http://www.youtube.com/watch?v=-10p1ylZhJM

Czy wam te wydaje si e to fotomonta?

Mysle, ze ona by chciaa zeby to by fotomonta....

b.

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 1 May 2009 11:15:47 +0200
"Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

>Czy wam te wydaje si e to fotomonta?

Mysle, ze ona by chciaa zeby to by fotomonta....

Jeli staoby Ci si co takiego chciaby by pokazywany w mediach?

Sqeeb

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sqeeb" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
On Fri, 1 May 2009 11:15:47 +0200
"Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

>Czy wam te wydaje si e to fotomonta?

Mysle, ze ona by chciaa zeby to by fotomonta....

Jeli staoby Ci si co takiego chciaby by pokazywany w mediach?

Nie wykluczam. Taki widok pomoe nieco uj noge z gazu. Gdyby to mialo
kogos uratowac -czemu nie.

b.

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 1 May 2009 15:08:44 +0200
"Budy

Easy #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 1 May 2009 20:10:38 +0200
"Easy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

bo mysli ze jest niesmiertelny?

moze wiekszosc ludzi oleje.. moze min ja tez.. ale moze czasem jakis uamek
sekundy, jakis przebysk z takim zdieciem ( podswiadomosc czy cost takiego..
nie znam sie na tym, ale wiem ze dziaa) i na ten ulamek sekundy zdejmiesz
noge czy puscisz gaz.... moze..
obawiam sie ze nogdy sie nie przekonamy ani w jedna strone ani w druga...

Ano wanie.

Nawet jeeli to nie jest mistyfikacja, to ta akcja i tak ma raczej
taki cel czysto ideowy, bo niewiele zmieni. Ludzie nie potrafi si
uczy na swoich bdach a co dopiero na cudzych...

Sqeeb

de_niro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Chopak, ktry spowodowa wypadek jecha po pijaku, teraz sumienie pewnie
nie daje mu spokonie y.

Na drodze jest rnie, czasami moemy jecha przepisowo i...  pech.

To jest akcja typu "Stop jazdy po pijanemu". Czy ona komu pomoe czy nie?
Nie wiem, jednak po obejeniu tych zdj serce mi cisno. Pomy sobie co
czuje winowajca? Co czuje jej matka lub ojciec? Co Ty by czu na miejscu
kadej z tych osb?

Wpiszcie sobie imi i nazwisko tej dziewczyny w YouTube i wyskoczy wam wiele
linkw.

Tutaj nie naley si pojedynkowa na forum tylko zragospodarowa sobie czas
na refleksj.

Sqeeb #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 1 May 2009 21:44:08 +0200
"de_niro" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ch

Spider A.J. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Wywal.gmx.net

"Sqeeb" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote

Nie wykluczam. Taki widok pomoe nieco uj? noge z gazu. Gdyby to mialo
kogos uratowac -czemu nie.
Sdzisz e takie materiay na kogo wpyn?
Facet jedzi jak wariat, w wypadku zgineli wszyscy poza nim - kierowc,
dalej jedzi jak wariat. Mao jest taki przypadkw?

Uhmmm a do Oprah zaciagneli ja traktorem.
poczytaj

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "ukasz" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

http://www.wykop.pl/ramka/42303/nie-kazdy-kogo-potraci-pijany-kierowca-umiera

http://www.youtube.com/watch?v=-10p1ylZhJM

Ales kurwa sie wysilil.
I co ? Ja mam tam biegusiem leciec i ogladac jakies gowno ?
Musial bym juz calkiem nic nie miec do roboty i zidiociec doszczetnie.
Choc masz racje, jesli ktos kliknie to poinno to byc dla niego
przestroga ze dolacza do zidiocialych bezmyslnych klikaczy.

pozdrawiam,

na górę