Kto we Wroc

Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

....nauczy mnie jedzi na chopperze?
Dowiadczenie mam niewielkie i sprzed wielu lat (WSK). Teraz mam ochot na choppera, co w rodzaju virago czy shadowki, ale obawiam si masy takich motocykli. Jest jaka szkoa doskonalenia jazdy czy c w ten dese? Najchtniej w weekendy, ale dostosuj si.

--
Miranda

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2013-03-22 13:02, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:
...nauczy mnie jedzi na chopperze?
Dowiadczenie mam niewielkie i sprzed wielu lat (WSK). Teraz mam ochot
na choppera, co w rodzaju virago czy shadowki, ale obawiam si masy

Masy specjalnie obawia si nie trzeba, zwaszcza w przypadku maych modeli, rodek cikoci nisko, siodo te. Ile masz wzrostu ?

takich motocykli. Jest jaka szkoa doskonalenia jazdy czy c w ten
dese?

Myl, e kada szkoa nauki jazdy na kat A ma takie jazdy doszkalajce w ofercie, gorzej moe by z tym czoperkiem, bo w nauce jazdy raczej nie wystpuj. Niech si Chlory wypowiedz. Prawko masz, jak rozumiem ?

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Sir |Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic pisze:
....>8
Niech si Chlory wypowiedz. Prawko masz, jak rozumiem ?

Wywolany do tablicy Oberchlor sie wypowiada :)
  Na targach motocyklowych (w zeszlym tygodniu) widzialem reklame czegos takiego. Z wrocka. Ale ze jakos dziwnie juz tym nie jestem zainteresowany - nie zapisalem namiarow (syn tez raczej nie skorzysta, corka kilka razy sie z nami przejechala i stracila zainteresowanie obiecujac przy okazji ze wnuk nie dotknie motocykla) :)
Wiec "szukajcie a na pewno znajdziecie" !!

Pozdrawiam
Sir Piernik
  Betvelwe

Yorick "USUŃ.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO

Dnia 22 - 03 - 2013 (pitek) o godzinie 13:02, Miranda Veracruz de la Hoya
Cardinal napisa(a):

...nauczy mnie jedzi na chopperze?

Jak napisa Sir Piernik, byli na Targach Motocyklowych tacy, ktrzy
obiecywali specjalne zajcia dla tych, co jed na chopperach:

http://motorsfera.pl/szkolenia-na-torze/szkolenia-tematyczne/chopper-cruiser

--
Yorick
LS 650

W dniu 2013-03-24 18:57, Yorick pisze:
Dnia 22 - 03 - 2013 (pi

Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal M#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Yorick" <"USU.TO_yorick"@poczta.onet.pl_ORAZ.TO> napisa w wiadomoci news:3f2bxj0djlls.k7e75fspzeci.dlg40tude.net...

Dzikuj, zanotowane!

--
Miranda

  Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal

Ostatnio tak wyrafinowanym nickiem  to sie Drewniak podpisywal.

KJ

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

W dniu 2013-04-08 14:22, Miranda Veracruz de la Hoya Cardinal pisze:

PLONK