Komplet enduro

mankoPG #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam ! Zakadam nowy temat, poniewa wszystko co znalazem byo mocno przestarzae, tak wic planuje kupi yamahe wr 125 luz xt 125 i do tego :
Buty - http://allegro.pl/buty-forma-roz-42-czerwone-i3398568513.html
Zbroje - http://allegro.pl/adrenaline-zbroja-buzer-ochraniacze-ufo-roz-s-3xl-i3404174194.html
Kask - http://allegro.pl/kask-shift-agent-cross-enduro-5-malowan-wyprzedaz-i3394706112.html
Moecie mi doradzi czy dobre dobraem komponenty do tego typu motora i czy s w miare dobrej jakoci jak co to na kask mam do 450 z, zbroje 300 z a na buty 300 z. Prosz o pomoc.

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#Bzdur.pl

mankoPG pisze:

Moecie mi doradzi czy dobre dobraem komponenty do tego typu motora i
czy s w miare dobrej jakoci jak co to na kask mam do 450 z, zbroje
300 z a na buty 300 z. Prosz o pomoc.

Buty i kask ok, oczywicie jeli bd pasowa. Natomiast buzzer troch mnie nie przekonuje, wyglda e mostek nie jest chroniony, wzibym co z wieksz ochroni eber.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Piotr Klimek usenet@USUN_TOklimek.net.pl

Dnia (Sun, 28 Jul 2013 15:46:52 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za mankoPG
wyklawiaturowal co nastepuje:

[...]

Jak nie uda Ci sie kupi butw z tej aukcji to polecam Ci nowe Axo Boxer.
Zbroje mam identyczn jak ta ktra pokazae, po trzech sezonach nadal
jest OK, mona j kupi pod wieloma rnymi nazwami. O kasku nic nie wiem.

Piotr Klimek
Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
http://bikepics.com/members/piko/

na górę