Szuwaks #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

By moe Was zanudzam, ale co tam.
Mam nadziej na wybaczenie.
Poczytajcie:
http://www.warszawa.pl/Moto/800,6477,0,1,0,0-Harley-moja_mio_II.html

Szuwaks

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Szuwaks" uderzy w nostalgiczna nut:

By moe Was zanudzam, ale co tam.
Mam nadziej na wybaczenie.
Poczytajcie:
http://www.warszawa.pl/Moto/800,6477,0,1,0,0-Harley-moja_mio_II.html

Pikne, pikne, pikne... A najlepszy fragment o tych 500 dolcach. Osobicie, chyba bym nie da rady pokusie...

Zdroofka Johnny

--
www.johnny.art. pl   kwane piwo, kaszanki i podejrzanej wieoci konina

siniaczek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Johnny" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:4cef4e7c$0$27041$65785112news.neostrada.pl...
Uytkownik "Szuwaks" uderzy w nostalgiczna nut:

By moe Was zanudzam, ale co tam.

Ech motorowcy-armaturowcy, wam jedno, no moze gora dwa w glowie

http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0

Szuwaks #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Uytkownik "siniaczek" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:icog9c$900$1inews.gazeta.pl...

By moe Was zanudzam, ale co tam.
Ech motorowcy-armaturowcy, wam jedno, no moze gora dwa w glowie
http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0

Faaajne! :)))

Szuwaks

falco #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-11-26 15:29, siniaczek pisze:

http://www.youtube.com/watch?v=wGAxeUtjrG0

Siema,

dla takiej emerytury, to nawet bybym skonny przesi si na armatur... ;) ;) ;)

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Szuwaks #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Uytkownik "Johnny" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4cef4e7c$0$27041$65785112news.neostrada.pl...

Pikne, pikne, pikne... A najlepszy fragment o tych 500 dolcach. Osobicie, chyba bym nie da rady pokusie...

Mnie si spodobao to, e pracujc jako konstruktor w Instytucie PAN (2500 z) autor mg sobie pozwoli na Harleya :)
To by rok '72.
Ja pracujc w latach '80 w Instytucie mogem sobie pozwoli jedynie na bilet miesiczkowy.

Szuwaks

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-11-26 19:15, Szuwaks pisze:

[...]
Mnie natomiast dumne tytuowanie za kadym razem Harley..bo to chyba motocyklem czy po modelu  nie wypadao nazwa:-)
Cosik jak wasciciel najbidniejszej Corsy czy innego Polo nie nazwie swojej dumy inaczej jak Opel,VW Panie!!

--
Tomek
BMW R1100S

Szuwaks #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Uytkownik "Monster" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4ceffb95$0$22804$65785112news.neostrada.pl...

[...]

By moe masz racj.
Ja te o swoim wzku mwi Opel -:)
Natomiast czy nie wypada?
Nie wiem jak to jest dzi, ale te wspomnienia pokazuj ludzi z innej epoki, mona powiedzie z przeszoci.
Fajnie, e chc podzieli si nimi i barwnie to opisuj.
Myl, e warto poczyta jak to byo kiedy.

Szuwaks

Johnny #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Szuwaks" z tym nickiem daleko nie zajdzie:

[...]

Pozdrawiam
Szuwaks

No trudno, eby pucybut zarabia tyle co inynier ;-)

Zdroofka Johnny

--
www.johnny.art.pl  kwane piwo, kaszanki i podejrzanej wieosci konina

Szuwaks #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Uytkownik "Johnny" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:4cf00b81$0$27024$65785112news.neostrada.pl...

Ja pracujc w latach '80 w Instytucie mogem sobie pozwoli jedynie na bilet miesiczkowy.
No trudno, eby pucybut zarabia tyle co inynier ;-)

No pewnie -:))
W moim Instytucie nie byo pucybutw.
Nawet mechanicznych.
Ale rzeczywicie czasem musiaem zajmowa si pucowaniem, jak serwis nie mg przyjecha, jednego z najlepszych w wczesnych czasach mikroskopu elektronowego.
Bo zajmowaem si tym wtedy, czyli mikroskopi elektronow i mikroanaliz.
wiat mikro- a nawet nano-
Nie uda Ci si joke

Szuwaks.

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***  "Johnny"
Pikne, pikne, pikne... A najlepszy fragment o tych 500
dolcach. Osobicie, chyba bym nie da rady pokusie...

Bo wspomnienia szlachetnieja z wiekiem
Ja tez kiedys przeprowadzalem babcie przez jezdnie

--
         Tytus
ta motorynka

huck #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tytus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Siemka

***  "Johnny"
Pikne, pikne, pikne... A najlepszy fragment o tych 500
dolcach. Osobicie, chyba bym nie da rady pokusie...

Bo wspomnienia szlachetnieja z wiekiem
Ja tez kiedys przeprowadzalem babcie przez jezdnie
:-) kiedys wszystko byo inne
motocykle posiadane tudzie
huck

j@ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-11-26 00:26, Szuwaks pisze:

Poczytajcie:
(...)W kocu waek zregenerowa mi kolega z Ochoty, Marek Sokoowski. (...)

A "Sok" jedzi chyba na biaej Electra Glide

Szuwaks #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Uytkownik "j@" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:id2plo$lig$1news.task.gda.pl...

(...)W kocu waek zregenerowa mi kolega z Ochoty, Marek Sokoowski. (...)
A "Sok" jedzi chyba na biaej Electra Glide

Tego nie wiem.
Ale... z tego co syszaem potrafi robi cudowne rzeczy nawet na podstawie zdj.
Wic by moe... :)

Szuwaks

na górę