Kiedy zaczynamy :)

adam_wl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam !

Raz to wiosna, raz to zima i za "chorobe" sie nie mozna zorientowac
kiedy sie zrobi tak jakos do jazdy :).
OK rozumiem, ze prawdziwi twardziele po tym sniegu i wodzie pomykaja w
wolnych chwilach uczeszczajac na kursy prawa jazdy :)). Ale tak bym
sobie pojezdzil, ze az pytam, bo moze ktos wie,
to kiedy zaczynamy jezdzic ??????????????????

  Trase do Belchatowa mam juz rozpisana (dzienks Zbigi) ale nie wiem
kiedy akumulator ladowac :).
Wiedzacy niech napisza kiedy warto :)).

       Pozdrowionka Adam

PS.
Nie chodzi mi o Enduro jazdy, bo na te to pogoda nawet jest.
A tu mijeszcze kumpel w pokoju z klientem rozmawia i wychodz na to, ze
w Australii mozna jezdzic :)

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "adam_wl" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:1172659384.190834.287850m58g2000cwm.googlegroups.com...

sobie pojezdzil, ze az pytam, bo moze ktos wie,
to kiedy zaczynamy jezdzic ??????????????????

a to kto przesta jedzic? Dlaczego? ;)

Pozdro
Mazdah

adam_wl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

> sobie pojezdzil, ze az pytam, bo moze ktos wie,
> to kiedy zaczynamy jezdzic ??????????????????

a to kto przesta jedzic? Dlaczego? ;)

No ja przestalem, ja bo sniegi przyszly i mrozy o i jeszcze mi sie
akumulator rozladowal :(.
Taka tragedia a tu jeszcze czlowieka doluja :)
A swoja droga to dawno w lodzi nie widzialem Motomaniaka na MOTO. NO
dobra nie licze gosci dowozacych pizze na skuterach ale powiedzialem
na MOTO :)
  Czekam na wrone :).

      Adam

mazda #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "adam_wl" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:1172736144.838248.169630t69g2000cwt.googlegroups.com...

No ja przestalem, ja bo sniegi przyszly i mrozy o i ?jeszcze mi sie
akumulator rozladowal :(.

Ja tez nie kozacz, bo mi zaczeo jesieni znowu co klekotac w silniku, i jak rnem moto w kt garazu tak ley do dzi ;)

Taka tragedia a tu jeszcze czlowieka doluja :)

Tragedia to jest robi przez 2 lata kapitalk, eby po 120km si wa rozsypa :P

  >Czekam na wrone :).

Ja czekam na Wen. I moze a si silnik sam naprawi :P ;)

Pozdro
Mazdah

adam_wl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

  >Czekam na wrone :).

Ja czekam na Wen. I moze a si silnik sam naprawi :P ;)

No moze sie uda :).
Sprobuj jeszcze obejsc przeciwnie do ruchu wskazowek zegara i odpalic
jeszcze raz, moze pomoze :)
Powodzenia w poszukiwaniu Weny i naprawie.
Wiosna idzie - widzialemwrone i krakala ale jeszcze nie w tej tonacji
co trzeba :)

  Adam

Dalej #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lut, 11:43, "adam_wl" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Ja z dum stwierdzam e nie zaprzestaem jazdy i pomykam od jesieni :)

na górę