Kawasaki ninja 636, nie odpala po upadku

anton93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_vp.pl

Witam mam problem z motocyklem kawasaki ninja 636, motor noc sta w delikatnym deszczu i niestety stopka wbia sie w ziemie i motor leza, nie mam pojecia jak dugo, odpaliem normalnie  i jadac nim do garazu zgas, prosze o pomoc w czym moze byc problem. --

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2016-07-16 o 18:33, anton93 pisze:
[...]

Po pierwsze - naucz si pisa. Wielkie litery, znaki przestankowe, te sprawy.

Po drugie - jest dua szansa, e cay syf ktry lea spokojnie na dnie zbiornika poszed teraz w przewody paliwowe i zatka co si dao. Sprbuj wla specyfik do czyszczenia ukadw wtryskowych (do kupienia na stacji) razem ze wieym paliwem. Jeli silnik odpali, to daj mu par minut eby sobie spokojnie przepuka ukad. Jeli nie odpali albo bdzie si nadal dawi, to czeka ci czyszczenie ukadu i wymiana filtra paliwa.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (byy rc24/rc46/pc40/xj600/k11).

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

na górę