Kawasaki ZXR750J 91r

Adrian93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Witam.Mianowicie chcialbym przedstawic problem jaki posiada moja Kawa.Niechce ona zapali,jest paliwo,jest iskra(moe wydawac sie troszke saba)ale jest na kazdej wiecy.Moto stao okolo 2-ch tygodni nie przepalana,dzis chcialem j odpalic i nic,kreci ani nie zaapie ani nie strzeli z rury,nic zero odzewu.Niemam pojecia co to moze byc.Czy filtr powietrza ma jakies znaczenie przy pobieraniu benzyny do ganika...Macie jakie pomysy??Prosz o pomoc i z gry dzikuje ;] LwG --

On 2012-11-16, Adrian93 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> wrote:
Witam.Mianowicie chcialbym przedstawic problem jaki posiada moja
Kawa.Niechce ona zapali

Adrian93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Kiedy mi to pomogo,mam nadzieje e teraz te z nie zawiedzie;]

Kacper_Motor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witek.

Uytkownik "Adrian93"  napisa w wiadomoci Kiedy mi to pomogo,mam
nadzieje e teraz te z nie zawiedzie;]

Jeeli motocykl jedzi wczeniej prawidowo to zacznij od naadowania
akumulatora, obawiam si jednak e twoje wiece powiedziay - papa!

Marcin
Sklep/Serwis Kacper-Motor
Radzymiska 206
Warszawa

Adrian93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Wanie wiece s nowe,maj zaledwie max 3-4miesice,wiec wtpie aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2012-11-18 08:40, Adrian93 pisze:
Wanie wiece s nowe,maj zaledwie max 3-4miesice,wiec wtpie
aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

wiece mona do atwo zarn przez czste odpalanie "na chwil" i gaszenie zanim osign swoj temperatur pracy.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Magic" <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> napisa w wiadomoci news:k8a79m$1k4k$2adenine.netfront.net...

wiece mona do atwo zarn przez czste odpalanie "na chwil" i gaszenie zanim osign swoj temperatur pracy.

legenda gosi e komu si to udao, mnie nigdy, nawet na jednych wiecach przez dziesit tys. km

W dniu 2012-11-18 15:25, maverik pisze:

Ivam filipz@WYTNIJTOpoczta.fm

W dniu 2012-11-18 15:25, maverik pisze:
legenda gosi e komu si to udao, mnie nigdy, nawet na jednych
wiecach przez dziesit tys. km

Mi si udao. Wymieniem NGK'i (te kurwy na cienki gwint), odpaliem i zaraz musiaem otworzy baganik. Gasz maszyn, wycigam kluczyk, bior z baganika co potrzebuj i ju nie odpalam.

eby byo zabawniej naprawiem te wiece. Prbowaem wygrzewa nad maszynk gazow, myem je w benzynie ekstrakcyjnej i nic. Daem za wygran i pogodziem si z tym, e wywaliem 200zeta. Ale jeden stary majcher doradzi i daem je do szkiekowania na zakadzie i zadziaao. Nie mam zielonego pojcia co si tym wiecom stao i dlaczego szkiekowanie pomogo, ale dalej na tych wiecach jed i przez nacie kkm nic si ze wiecami nie dziao.

--
pzdr:
Ivam

scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upoledzonych Umysowo

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

w Beemkach na wtrysku no problem,obecne maj na pewno ponad 20tys,ale Dukat zabija mi regularnie kad wiec na przednim cylindrze max po 3tys.
Aha, w puszce wymieniem ostatnio po jaki 100tys km,fajne byy ogryzki,ale dziaay ok.

--
Tomek
BMW R1100S

On 2012-11-19, Monster <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

w Beemkach na wtrysku no problem,obecne maj

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "AZ" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

szczotke
druciana jak w wuesce? ;-)

chyba nie jest to zalecane bo druciki rysuj izolator i robi si
powierzchnia ktra przewodzi i s przebicia;). Tak gdzie syszaem, ale sam
czyciaem druciank

BTW. Ja zaraz po kupnie wrzucilem Denso irydowe i maja juz ponad 90 kkm
;-)
    No ale chyba juz zainwestuje na ten sezon i kupie nowe...

uwaaj, bo za mocno zjarana wieca powoduje za duy opr i moe zjara
cewk. Przechodziem przez co takiego w puszce. wieczka wygldaa tak
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/18039.Swieca.zaplonowa

a oglnie polecam taki zabieg wiec ktre nie chc pali
http://moto.arbiter.pl/zdjecie/13403.Swiece.NGK

Moim zdaniem wieca nie moe si zepsu w silniku, co najwyej moe
nawilgotnie, by zalana olejem/zarzucona. wieca to proste urzdzenie i nie
ma co si w niej psu (nie liczc wykrusze izolatora). Zjaranie w ogniu 15
min i bdzie miga jak new.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Arbiter <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Moim zdaniem wieca nie moe si zepsu w silniku,

To zobacz na moje wiece. Przebieg 19 tysicy - woone 23.11.2010 przy
przebiegu 29901, wycignite 18.08.2012 przy przebiegu 48884.

http://motogof.tumblr.com/image/33649994624
http://motogof.tumblr.com/image/33650131508
http://motogof.tumblr.com/image/33650107120
http://motogof.tumblr.com/image/33650093849

Przyjrzyj si kocwce rodkowej elektrody.

Wicej w Google pod hasem spark plug erosion.

http://motogof.tumblr.com/

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-11-19 20:16, AZ pisze:

I co woziles w tym Dukacie pod siedzeniem worek swiec i szczotke
druciana jak w wuesce? ;-)
Czasem pomaga

Kacper_Motor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

hej.

Uytkownik "Adrian93"  napisa w wiadomoci
Wanie wiece s nowe,maj zaledwie max 3-4miesice,wiec wtpie
aczkolwiek jeszcze wszystko dokladnie sprawdze ;)

Nowe to one byy :)
Jest dua szansa e je potwornie zalae, moesz sprbowa je wyj i mocno
wygrza i sprbowa jeszcze raz odpala.

Marcin
Sklep/Serwis Kacper-Motor
Radzymiska 206
Warszawa

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Adrian93" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl> napisa w wiadomoci

Kawa.Niechce ona zapali,jest paliwo,jest iskra(moe wydawac sie troszke
saba)ale jest na kazdej wiecy.Moto stao okolo 2-ch tygodni nie
przepalana,dzis chcialem j odpalic i nic,kreci ani nie zaapie ani nie

moe w ganiku wyscho a kranik podcinieniowy nie zostaje otwarty i nie
dochodzi paliwo. Jeli masz mozliwosc, sprbuj psiknac paliwo wprost w
gardziele

W dniu 2012-11-18 22:15, Arbiter pisze:

mo?e w ga?niku wysch?o a kranik podci?nieniowy nie zostaje otwarty i nie
dochodzi paliwo.

Zajebista teoria, zwlaszcza w motocyklu z elektryczna pompa paliwa.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

Adrian93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciga wida po filterku paliwa,lecz wydaje mi si ze iskra jest za maa...Po nacinieciu startera iskra odpala si z opnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche saba...

maverik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie chce zapalic wgle.Paliwo wciga wida po filterku paliwa,lecz wydaje
mi si ze iskra jest za maa...Po nacinieciu startera iskra odpala si z opnieniem i na moje oko jest niebieska ale troche saba...

ale wiesz e tam s 4 cylindry

Adrian93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

ale wiesz e tam s 4 cylindry

Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/ Czy to mozliwe,ze przez dzirawy filtr powietrza pod bakiem??;>

Monster #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-11-19 22:04, Adrian93 pisze:

ale wiesz e tam s 4 cylindry

Tak wiem,na wszystkich iskara jest.Wiec niewiem w czym twki problem;/
Czy to mozliwe,ze przez dzirawy filtr powietrza pod bakiem??;>

Ja pierdziu,wymie najpierw ten dziurawy filtr dopiero pniej zawracaj gow.

--
Tomek
BMW R1100S

Adrian93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno s tu bardziej wyrozumiali ludzie ni ty!!I to ty mi gowy nie zawracaj!!!

ursyn #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Monster nie wytkn Ci brakw w edukacji, tylko zasugerowa konkretne rozwizanie. Chyba jednak jest wyrozumiay :)

W dniu wtorek, 20 listopada 2012 13:34:41 UTC+1 uytkownik Adrian93 napisa:

W dniu 2012-11-20 13:34, Adrian93 pisze:

> Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno s tu bardziej wyrozumiali
> ludzie ni ty!!I to ty mi gowy nie zawracaj!!!

Monster akurat ma racj - nie zrobie podstawowych rzeczy a pytasz o kolejne. I wicej kultury.

--
[...]

Ony syneczku napisaem Ci bardzo konkretnie co masz zrobi-nie podoba si nie zawracaj gitary.

--
Tomek
BMW R1100S

Adrian93 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_wp.pl

Zrobilem wszystkie rzeczy jakie podalicie mi...I niestety nic nie pomogo,nawet wymiana airboxa...Jeszcze sprubje odpalic moto z prostownika moze cos lepiej wykrci...;( Sory za niewyrozumialo,ale ostatnio po mierci kolegi,z ktorym spedzilem wspaniale chwile na moto nie moge sie pozbierac...:(

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Adrian93 <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ty,ja ciebie o zdanie nie pytalem.Napewno s tu bardziej wyrozumiali
ludzie ni ty!!I to ty mi gowy nie zawracaj!!!

Dostae bardzo dobr i konkretn rad od mdrzejszego od ciebie. Chciaem
napisa wicej, o AFR, ale po takiej odpowiedzi ju mi si odechciao.

http://motogof.tumblr.com/

na górę