[sprzedam] Kawasaki VN 800 Classic

Sebastian Wołoszczuk #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kawasaki VN 800 Vulcan

Rok produkcji: 1998, Przegld: 05/2009, Ubezpieczenie: 06/2009, 31 000 km, bezwypadkowy, zarejestrowany w Polsce

Jest to najbardziej klasyczny z cruiserw, ktrego pikna linia, niesamowicie wygodna pozycja kierowcy i BARDZO DOBRE OSIGI (porwnywalne z Drag Starem 1100) czyni ten motocykl jednym z najbardziej podanych na rynku. Motocykl nigdy nie mia wypadku. Jego stan oceniam na IDEALNY. Jest absolutnie bezawaryjny oraz co pragn zaznaczy nie spala ani kropli oleju. Spalanie paliwa wynosi 4.5l/100km w trasie i okoo 5.5 w miecie.

Skrzynia biegw pracuje cicho i precyzyjnie.

A teraz co najistotniejsze w tej maszynie i co czyni j wyjtkow:
1) wydechy COBRA generujce pikne gone i gbokie brzmienie (powiem szczerze, e ,,rozwiercane'' wydechy brzmi przy tym jak pierdziawki)
2) gmol COBRA o gruboci 1.5 cala!!!, rzadko spotykany ze wzgldu na cen, ale nadajcy
motocyklowi masywnego wygldu
3) podogi KURYKUAN !!!!!!
4) chromowana osona na chodnic!!!
5) chromowane boczki (oryginalnie s czarne)
6) chromowane daszki nad reflektorem i kierunkowskazami oraz orzeki na wlewie paliwa i boczkach
7) sakwy
8) ganica!!!!
9) alarm
10) frdzle na manetkach

Motocykl posiada naprawd niesamowit ilo chromu co w poczeniu ze licznym lakierem czyni go niezwykle piknym.

Generalnie warto dodatkw oceniam na 6000 (2500 wydech, 1500 gmol, 1000 podogi + 1000 reszta)

Chromy s w bardzo dobrej kondycji, stan lakieru rwnie. Polecam z czystym sumieniem.

RZADKO MONA SPOTKA TAK WYJTKOWO ZADBANY EGZEMPLARZ!!! Wiem co mwi poniewa kiedy go kupowaem zjechaem p Polski zanim trafiem na tego. Teraz przesiadam si na 2-litrow maszyn, std sprzeda.

P.S. W sezonie 2008 wymieniany by acuch (markowy-BIP) oraz zbatki i przeprowadzone wszystkie regulacje (ganik oraz zawory)
Dane kontaktowe

Nowe Skalmierzyce / Pozna (woj. wielkopolskie),
tel.: +48 609 978897

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sebastian Wooszczuk napisa(a):
8) ganica!!!!

he?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gmc57s$4ls$1mx1.internetia.pl...
Sebastian Wooszczuk napisa(a):
8) ganica!!!!

he?

No co? Padasaki przeciez a do wypasu i tak sporo brakuje. Nie znalazlem w opisie wieszaka na kapelusze, kasownika, uchwytu na napoje, bialo-czerwonych choragiewek, przynajmniej 2 anten, piornika z frendzlami, spacerowek, radyja, termometru, frendzli przy sakwach.
BP NMSP No offence, rozbawil mnie nieco entuzjazm opisu. A serki z Lazura znakomite, klaniam sie ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955 (kiedys takze GSX 750 F)

Kefir wrote:
[...]

No c Panowie, nie widzieli nie jedzili a gadaj...

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sebastian Wooszczuk napisa(a):
No c Panowie, nie widzieli nie jedzili a gadaj...

No bo ja nie mam pojecia po co ta gasnica. Do gaszenia motocykla? Nie mozna z kluczyka albo z kilsicza?

--
Kamil Nowak 'Amil'
_motory_ pijadzio i susuki

T.F. tom_fed@USUNTO.wp.pl

"Kamil Nowak 'Amil'" ...

No bo ja nie mam pojecia po co ta gasnica. Do gaszenia motocykla? Nie
mozna z kluczyka

Piekne. Po prostu Piekne.
{usmiech, duzy usmiech}

--
T.F.

Kefir #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Elou!
"Sebastian Wooszczuk" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote in message news:gmc7lt$q8$1news.wp.pl...

No c Panowie, nie widzieli nie jedzili a gadaj...

Przepraszam jeszcze raz. Twoj entuzjazm mnie natchnal ;)

--
Pozdrawiam, Artu / Kef
& 7/4 majtasow ST 955

Sebastian Wooszczuk wrote:
[...]

Fotki oczywicie na priv dla zainteresowanych

Pozdrawiam,

Seba

Sebastian Wooszczuk pisze:

BARDZO DOBRE OSIGI (porwnywalne z Drag Starem 1100)

Porownywalne w jakim sensie ? Bo jezdzilem i jednym i drugim i nie widze cech wspolnych.

3) podogi KURYKUAN !!!!!!

Kuryakyn sie pisze jesli juz. No chybe ze to jakas podroba.

10) frdzle na manetkach

Ooo !! No dlatego bym sie skusil :)

Motocykl posiada naprawd niesamowit ilo chromu co w poczeniu ze licznym lakierem czyni go niezwykle piknym.

Rzecz gustu.

P.S. W sezonie 2008 wymieniany by acuch (markowy-BIP)

Kurde, pierwsze slysze o tej marce.

Harley Davidson FXR-C

grzech #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ooo !! No dlatego bym sie skusil :)

Mam takie w szafie. Mog Ci odstpi, tylko kobity zapytam czy bendom potrzebne:)))

Grzech
vl800

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sebastian Wooszczuk" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

Jest to najbardziej klasyczny z cruiserw, ktrego pikna linia, niesamowicie wygodna pozycja.....etc.

Moze i dobry opis stworzyles, ale umiesciles go w niewlasciwym
miejscu.

PS.
A gasnica jest chromowana?

Hinek