Kaski Shoei XR-1000 TC1 TC5 o so chodzi?

MichałCBR michalcbr@SPAMinteria.pl

Witka!
Tak sobie przegladam na jebaju i innych allegro
garnki Shoei XR-1000 i takie zastanowienie mnie napdo co to
sa za oznaczenia te TC1 i TC5 o so z nimi chodzi?

Pozdrawiam
MichaCBR
PTb

songoku #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Kolory malowania :-)

Pzdr
Songoku

marider mariderCUT@go2.pl

MichaCBR napisa(a):
Witka!
Tak sobie przegladam na jebaju i innych allegro
garnki Shoei XR-1000 i takie zastanowienie mnie napdo co to
sa za oznaczenia te TC1 i TC5 o so z nimi chodzi?

www.shoei-helmets.com

marider      + 2TC5 ;)
(ex) Flamed R1'03  & ... R1 :)
http://tinyurl.com/a83mu   (4 sale)