Kask Enduro do 600 z

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Szykuje si do zakupu kasku na motocykl Enduro, chciabym wyda nie
wicej ni 600 z. Przegldaem podobne posty, mimo to nie znalazem w
nich satysfakcjonujcych odpowiedzi. Kask bd uywa gwnie w
miecie ale take w duszej trasie, nie mowie o wypadach za granice
chod monaby wzi to pod uwag. Kask musi by wygodny w trakcie
czstego rozgldania si, musze mie dobr widoczno. Prdkoci
wysokich nie bd rozwija, max 120 km/h. Bde bardzo wdziczny za
pomoc.

Piotr Rezmer #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "FeRaGo"  napisa
Kask musi by wygodny w trakcie
czstego rozgldania si, musze mie dobr widoczno. Prdkoci
wysokich nie bd rozwija, max 120 km/h. Bde bardzo wdziczny za
pomoc.

Niestety kaski enduro nie sa dosc dobre do rozgladania sie z powodu wystajacej szczeki. Utrudnia ona obracanie glowy do tylu, a takze na kontrole instrumentu podczas sikania.

Piotr
XLR250 bmw_f650_gs_dakar

rychoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

tez zaczynam rozgladac sie za kaskiem , mam na oku M.Robert za jakies 500 zl,
mam integrala z tej firmy i jestem zadowolony , kas na enduro bez hardcoru
predkosci na drodze to nie szybciej jak 130 ( no moze czasem sie trafi
szybciej) . Drogie sa takie kaski, do tego doliczyc gogle i wyjdzie 700 - 800
zl :/ , integrala kupilem za 250 zl wlasnie z M.Robert

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Sta$ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "rychoo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomoci
[...]

W Lidlu ma byc promocja 5.03 :) Kask enduro za 149,- ;P

Sta$
GPZ500Sysunia
Poznan

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lut, 08:30, "Sta$" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W Lidlu ma byc promocja 5.03 :) Kask enduro za 149,- ;P

Chryste, to te samo chiskie gwno co Max itp. badziew.
To sie nadaje na 50-tke najwyej.
-- -
Big

WojtekW #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sta$ napisa(a):

W Lidlu ma byc promocja 5.03 :) Kask enduro za 149,- ;P

Kuwa... we go na prb oburcz cinij, ale nie za mocno, bo zepsujesz i bdziesz musia zapaci :)

Wojtek

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lut, 00:00, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Szykuje si do zakupu kasku na motocykl Enduro, chciabym wyda nie
wicej ni 600 z.

Duy wybr w tej cenie i niszej. Choby Shark , Lazer , AGV , Nitro..
Na bajzlu widywaem okazje typu AXO , No Fear ....po 500pln.
-- -
Big

Grzegorz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

Szykuje si do zakupu kasku na motocykl Enduro, chciabym wyda nie
wicej ni 600 z.

http://www.amoto.pl/product_info.php?cPath=45_46&products_id=369 ?

pozdrawiam,

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Jaskiniowiec jaskiniowiecNo_SPAM@mcmail.pl

FeRaGo napisa(a):
.. Kask bd uywa gwnie w
miecie ale take w duszej trasie, nie mowie o wypadach za granice

Jeli nie jedzisz w botku a kask ma pasowa "designersko" do moto  to polecam Airoha s4. Mona znale w necie za ok 700 z, ale kask ma szybk i nie bdziesz musia wydawa kasy na gogle wic na jedno wychodzi. Jedziem w takim troch i z zalet mog wymieni:
+ bardzo dobra widoczno
+ cakiem lekki (1300g)
+ moliwo  zdjcia szyby i/lub daszka co czyni ten kask wygodnym na dusze traski po asfalcie
+ dobra wentylacja a co za tym idzie szybka nie paruje
+ w deszczu dziki szybce sucho
minusy:
- dobra wentylacja ktrej nie da si zamkn w zimniejsze dni;)
- dosy niewygodne podnoszenie szyby
- jako wykonania oceniam na dostateczny +
- nie jest to carbon-kevlar

--

Jaskiniowiec + NX 650

FeRaGo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lut, 09:22, Jaskiniowiec <jaskiniowiecNo_S#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

- dobra wentylacja ktrej nie da si zamkn w zimniejsze dni;)
- dosy niewygodne podnoszenie szyby
- jako wykonania oceniam na dostateczny +

adne, tylko jak to na ywo wyglda.
http://www.chasesuperbikecentre.co.uk/images/S411.jpg

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Lut, 14:41, "FeRaGo" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

adne, tylko jak to na ywo wyglda.
http://www.chasesuperbikecentre.co.uk/images/S411.jpg

No chyba nie jestes takim desperatem ,eby w ciemno kupic kas bez
mierzenia ?
Czeka ci kilka wycieczek po sklepach motocyklowych . Mierzenie ,
ogladanie, porwnywanie, notowanie cen.
I wtedy zakup ,nawet z internetu. Nigdy w ciemno. To kask. Musi
pasowa i byc wygodny dla twojej gowy.
--
Big

Przemysław Budnicki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SKASUJ-TO.pl

FeRaGo <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

=A3adne, tylko jak to na =BFywo wygl=B1da.
http://www.chasesuperbikecentre.co.uk/images/S411.jpg

Kiedys bardzo mnie interesowal ten kask, bo z podobnych byl tylko slabo
wykonany Caberg, albo Arai za 2000zl.
Niestety, po testach nie zdecydowalem sie, z powodu slabo przystajacej szybki
do kasku. Niestety wialo mocno po oczach... moze w nowym modelu cos poprawili...

pozdro
asterix

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Jaskiniowiec jaskiniowiecNo_SPAM@mcmail.pl

Przemysaw Budnicki napisa(a):

[...]

Mwisz chyba o poprzednim modelu Airoha - Tygar
Z tego co wiem, pasowanie szybki byo pode w tym modelu. S4 tej wady ju nie posiada, a przynajmniej ja jej nie zauwayem

--

Jaskiniowiec + NX 650

na górę