Kanapa naprawa Warszawa

Wojciech G. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kto podpowie gdzie w Wawie podjecha z kanap, w ktrej jest maa dziurka.
Jest tak maa, e nawet najmniejszego palucha nie si nie wepchnie, a nowa
kosztuje 800 zyla ze znik.
Moe kto mi to jako zaklei, zalepi, na gorco zagrzeje ?
Obicie jest z tworzywa.
--
PZDR
Wojciech G.

On 28 Lut, 23:41, "Wojciech G." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

Witak,

Mj ojciec jest tapicerem i zawsze mi przerabia kanapy w moto. Problem
jest taki, e mieszka w Siedlcach (100 km w kiedunku Terespola). Jeli
sie dogadasz to pewnie zrobi Ci od rki i wrcisz ju z now.

Pzdr
Songoku
iiihhhhhaaa  znowu mog pisa na grupie :D

Raku lurikeen@[wytnijto]wp.pl

Uytkownik "Wojciech G."  napisa w wiadomoci
[...]

Na Obozowej jest zaklad tapicerski. Ja robilem u nich kiedys pokrowce do puszki i naprawialem fotel. Niestety nie mam do nich tel ale jak jedziesz Obozowa w strone Bemowa to poprawej sronie jest duzy szyld Blaupunkt. To jest w tych pawilonach, napewno znajdziesz.

--
Pawel "Raku"
XJ 900F

Wojciech G. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Raku" napisa :
[...]

Dziki za odpowiedzi. W midzyczasie wyguglaem co nieco na temat kanap i
tapicerw, to moe tu zapodam na przyszo.
Usugi tapicerskie, naprawa kanap, siedze, tapicerki.

1. Naprawa i renowacja kanap motocyklowych. Warszawa, oliborz, 503 641 027,
2. WERSON, Nowa Iwiczna, Krasickiego 41  tel/fax:  (22) 750 96 95,
3. Auto-Fotel W-wa Ursus ul. Robinii 8A, tel. 667 72 65,
4. Piaseczno, ul. Brzeziska 12, tel. 756-94-22

Z Ursynowa mam blisko wic skorzystaem z bramki nr 4 i jestem zadowolony.
Polecam. Tanio i solidnie.
--
PZDR
Wojciech G.

[...]

To napisz jeszcze po wszystkim ile zaplaciles to ja napisz ile by
zapaci u mojego ojca w zakadzie tapicerskim.

Pzdr
Songoku

Wojciech G. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik <marcin.grodzicki napisa :
To napisz jeszcze po wszystkim ile zaplaciles to ja napisz ile by
zapaci u mojego ojca w zakadzie tapicerskim.
Pzdr
Songoku

Za fachowe podszycie dziurki (zdjcie obszycia, zacerunek i ponowny monta)
daem dych.
Nawet jeli gdzie mona taniej to i tak jestem zadowolony i polecam.
--
PZDR
Wojciech G.

[...]

Ok. Mylaem, e chcesz przekry now skaj...generalnie przekrycie
siedzenia to koszt ok 100-150 pln z wymian materiau oraz
uzupenieniem ewentualnych brakw gabki czy cos...musze stronk ojcu
zaoy ze zdjciami ju zrobionych kanap...moe sie komu przyda.

Pozdro
Songoku

na górę