Kamizelki dla motocyklistow

marc_in #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,
caly dzien czekam, kiedy ktos wreszcie zacytuje najlepiej poinformowana
gazete w Polsce, jakis obciach, czy co ;) a rzecz istotna:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20070215&id=po45.txt

marc_in
fjoterka

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"marc_in"  napisa ...
[...]

i koguta na kask!

ps. jak wprowadz to to kupie sobie c1 albo adive i h.. beda widzie.. ehh..
wolny kraj
wszystko pod lepe puszki robione, i jeszcze pomalujmy motocykle farbami
fluoroscencyjnymi

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

WIADRO napisa:
> wszystko pod lepe puszki robione, i jeszcze pomalujmy motocykle
> farbami fluoroscencyjnymi

Ty, wypluj! Kazdy najbardziej kretynski pomysl, gdy go jakis "wybraniec" uslyszy zamienia sie predzej czy pozniej w przepis! :(

Sir Piernik
betvelwe

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Sir Piernik"  napisa ..
WIADRO napisa:
> [...]

Ty, wypluj! Kazdy najbardziej kretynski pomysl, gdy go jakis "wybraniec"
uslyszy zamienia sie predzej czy pozniej w przepis! :(

ten.. no.. proponuje: takie kiedy pomaraczowe skrzydeko odginane na bok
byo mocowane do baganika skadaka z okrgym odblaskiem.. tylko
snureczkiem by wzmocni aby si nie skadao przy wiekszych prdkociach :)

ps. dziwnie si to pisze: fluorescencyjne i fosforescencyjne

G.S. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ten.. no.. proponuje: takie kiedy pomaraczowe skrzydeko odginane na bok
byo mocowane do baganika skadaka z okrgym odblaskiem.. tylko
snureczkiem by wzmocni aby si nie skadao przy wiekszych prdkociach
:)

nie sznurkiem , tylko porzdnym prtem metalowym ,
eby zaznacza zbyt blisko przejedajce auto

Polo

Konrad #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 2007-02-15 16:28, WIADRO:

i koguta na kask!

ja bym proponowa jeszcze takie dwie czerwone chorgwie w kieszenie woy i gumow kacz na plecach jako amortyzator od upadku. Nie ma to jak pikna tradycja husarii w Polsce :)

Konrad

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

marc_in wrote:
[...]

Prych... Jako nie zauwayem, eby lepcom kamizelka lepiej rzucaa si
w oczy. A widzcy zauwa wiata.

Dawniej to lepiej dziaao - jak mao kto jedzi w kamizelce, to
ludziom wydawao si, e to moe by policja. I grzecznieli. I wzrok si
poprawia. A teraz...

Okropnus MR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Lut, 16:03, marc_in <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Witam,

pozdrawiam
marc_in
fjoterka
a redaktor namietnie pisze o posiadaniu kamizelek przez
motocyklistow ;)
jestem ciekaw czy to jego niedopatrzenia czy glupota wladzy :]

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Oto jaki jest poziom znawstwa tematu przez tworzcych prawo.
-Motocyklici jezdz w czarnych skrach i nic ich nie wida.
Nikt nie wie ,e ubrania s zazwyczaj kolorowe i nakane elementami
odblaskowymi.
Poza tym od widzenia motocykla to sa ,wiata i swiateka. Te swiecce
i te odblaskowe.
Do tego ca dobe non-stop.
Poniewa motocyklici sa jak widac niezle widoczni. To przy nich tacy
np. przechodnie to istny horror.
Postuluje ,aby te cholery wystroic w pszcze odblaskowe, diodowe
pulsujce paski na kostkach i na nadgarstkach. A ewentulne parasole
moga byc tylko uzywane tylko po zaopatrzeniu w obryswki.

A jak wprowadza ten przepis ,to ja se kupuje drugi samochd. I
pierdole ten cyrk.
A "klubom" ktre postuluja to sie podziekuje....
mierc pedaom !
-- -
robertbig

robertbig wrote:

Poniewa motocyklici sa jak widac niezle widoczni. To przy nich tacy
np. przechodnie to istny horror.

Oj, co prawda, to prawda - istne zjawy znikd, zwaszcza starsi ludzie.

Bo modsi to czasem maj co odblaskowego (choby paski na butach)
ewentualnie wiec telefonami ;)

Postuluje ,aby te cholery wystroic w pszcze odblaskowe, diodowe
pulsujce paski na kostkach i na nadgarstkach.

Heh, kiedy przy trasie katowickiej widziaem tirwki bardzo
cywilizowanie owietlajce si tymi migajcymi rowerowymi wiatekami :)

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marc_in" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

caly dzien czekam, kiedy ktos wreszcie zacytuje najlepiej poinformowana
gazete w Polsce

Ministerstw Transportu to najbardziej debilny resort.
To jest dowod. Kolejny.
Byc pod rzadami  debili, przestepcow i fanatykow jest rzecza
okropna.
Pomalu mam juz dosc.
Szkoda slow.

Hinek
Deauville

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

przeciez takie kamizelki poprawiaja widocznosc motocyklisty
zwlaszcza po z mroku
a juz szczegolnie na skrzyzowaniach kiedy motocyklista jest widziany z
boku i oswietlony swiatlami samochodu
bylo to juz pokazane na zdjeciach, widzialem na tym forum
2ga sprawa, ze nie kazdy chcialby je nosic na sobie
podobnie jak z pasami w aucie - sa obowiazkowe ale nie kazdemu chce
sie zapinac

cpt. Nemo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
przeciez takie kamizelki poprawiaja widocznosc motocyklisty
zwlaszcza po z mroku
a juz szczegolnie na skrzyzowaniach kiedy motocyklista jest widziany z
boku i oswietlony swiatlami samochodu

Wiemy, wiemy :)
Kluby MC beda zachwycone :)

pozdrawiam, leszek

marc_in #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

cpt. Nemo napisa(a):

Kluby MC beda zachwycone :)

Na pewno, tym bardziej, ze jak pisze autor, to "kluby motorowe" wystapily z tym wnioskiem. To jest sila przebicia ;)

marc_in
fjoterka

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

marc_in napisa(a):
cpt. Nemo napisa(a):

Kluby MC beda zachwycone :)

Na pewno, tym bardziej, ze jak pisze autor, to "kluby motorowe" wystapily z tym wnioskiem. To jest sila przebicia ;)

klub motorowy to np PZMot, a nie MC

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 16.02.2007 gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa/a:

klub motorowy to np PZMot, a nie MC

To MC nie sa motorowe ?
PBNW.

Kobieta, ktora przynosi rankiem piwko na kaca jest
nie tylko madra ale i piekna! (c) ChWK
mail newrom na serwerze poczta kropeczek onet.pl
Tomahawk '06, blue STringi '00, tfu jamacha tfu dt tfu 125

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Roman Niewiarowski napisa(a):
Dnia 16.02.2007 gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa/a:
klub motorowy to np PZMot, a nie MC

To MC nie sa motorowe ?
PBNW.

nie, motocyklowe. motorowy zawiera w sobie auta te i motorwki ;) wiesz, taki szerszy wymiar :)

--

Dnia 15.02.2007 Ditron <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

przeciez takie kamizelki poprawiaja widocznosc motocyklisty
zwlaszcza po z mroku

No i?
Wspomniani piesi sa jeszcze gorzej widoczni, a obowiazku noszenie
swiatelek/odblaskow niema.

a juz szczegolnie na skrzyzowaniach kiedy motocyklista jest widziany z
boku i oswietlony swiatlami samochodu

Z boku mozna zalozyc odblaski, chocby w kolorze motocykla zeby sie nie
rzucaly w oczy.

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Roman Niewiarowski napisa(a):

Z boku mozna zalozyc odblaski, chocby w kolorze motocykla zeby sie nie
rzucaly w oczy.

to ja wezme dwa czarne odblaski

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 16.02.2007 Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

to ja wezme dwa czarne odblaski

pytal cie ktos o cos?!

PS. http://www.motorvizi.com/blackscotchlite/index.html
--

On 16 Lut, 10:30, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Roman Niewiarowski napisa(a):

> Z boku mozna zalozyc odblaski, chocby w kolorze motocykla zeby sie nie
> rzucaly w oczy.

to ja wezme dwa czarne odblaski

O ty.... :-)))))))))))))))))))

fajne !
-- -
robertbig

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 16 Feb 2007 10:30:55 +0100, Kamil Nowak 'Amil'  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa:

to ja wezme dwa czarne odblaski

Zapraszam. Mam jeszcze pare centymetrw czarnej foli odblaskowej.
I nie robi sobie jaj.

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 15 Lut, 23:42, "Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

A taka puszka to jest widoczna z boku czy nie ?
Tak ?
A moto to nie ?
Poza tym powtarzam . Na ubraniach motocyklowych sa fabrycznie
wmontowane  elementy odblaskowe.
Z boku take .
Na kaskach rwniez.
Misnikom "stylowych" (czarnych, nieodblaskowych . Tarborw
itp. :-))))  ciuchw  , tez nie powinno si nic narzuca. Bo od "byc
widocznym " jest motocykl.
Chyba ,e sie jest pajacem i najpierw sie stroii na najbardziej
oklepany i splesniay styl Czarno. Bo cokolwiek kolorowego jest be !
I fogule...I my "pawdziwe motonity ...
A potem zarzuca na siebie oraajca jarmarczna kamizelke.
Troche wszystko przerysowuje , ale tu sporo ma krtkowarocznoc, wic
dlatego.....
Wszystko jest kwestia rozsdku.
Mozna i kamizelki uzywa. Ale jak dla mnie co bardzo dbam o wiata i
ich czystoc.
Bo chc y zwyczajnie. A i przepisy tego nie bez powodu surowo
wymagaja .
Mam jeszcze dodatkowo , naidnterpretacje przepisw w postaci elementow
odblaskowych ubioru.

To przegicie zmuszac mnie do zaoenia takiej niezbyt atrakcyjnej
katanki.
Zreszta problem nie jest wcale tak pytki i jest wiele wiele wzgldw
przeciw kamizelkom.
-- -
robertbig

Avissa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marc_in wrote:
a rzecz istotna:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?typ=po&dat=20070215&id=po45.txt

A tu kurewstw cig dalszy:
http://wiadomosci.onet.pl/1487347,11,item.html

Do tego wszystkiego pasuje genialny artyku "Bezpieczestwo przeciw pierwszemu przykazaniu"

http://svetomir.blox.pl/2007/01/Przeciw-pierwszemu-przykazaniu.html

--
Avissa
Palenie (wiate w dzie) szkodzi.

Kuba £acki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 16 Feb 2007 11:36:39 +0100, Avissa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

A tu kurewstw cig dalszy:
http://wiadomosci.onet.pl/1487347,11,item.html

Avissa, jak Ci lubi, tak w tej kwestii masz we bie drobno posiekane
trociny. enada.

Mj komentarz do artykuu? NARESZCIE!

--
pzdr

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuba

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Kamil Nowak 'Amil'"  napisa ...
Kuba acki napisa(a):
Mj komentarz do artykuu? NARESZCIE!

jezdem z Kubom
niech sie wpisujom Ci co tez som

pojazd z wlaczonymi swiatlami to pojazd lepiej widoczny - niewazne ile ma
kol

po co lepemu wiata?

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

WIADRO napisa(a):
"Kamil Nowak 'Amil'"  napisa ...
Kuba acki napisa(a):
[...]

jemu po nic, ale innym na drodze, po wiele.

--
[...]

"gildor"  napisa
po co lepemu wiata?
jemu po nic, ale innym na drodze, po wiele.
pytaem oglnie-nie Amila

jedzisz w kamizelce?

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

Kuba £acki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 16 Feb 2007 13:44:16 +0100, "WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

pytaem oglnie-nie Amila

jedzisz w kamizelce?

Do czego zmierzasz?

--
pzdr

[...]

jemu = lepemu, nie Amilowi

jedzisz w kamizelce?

nie

--
[...]

uu ryzykant. -bdc w rzdzie rzek bym masochistyczny-samobjca!

co do wiate
nie bd przekonywa to swojego sposobu mylenia, i tak si nie przekonamy

[...]

dlaczego ryzykant? nie czuje sie niewidzialny na drodze. moe zwyczajnie umiem jedzi? a moe nie umiem i wszyscy uciekaj?

co do wiate
nie bd przekonywa to swojego sposobu mylenia, i tak si nie przekonamy

ale Ty nie wspomniae ani sowem, jaki masz sposb mylenia w temacie wiate.

--
[...]

cieszy mnie to, jednak ja nie czuje si widziany, jezdzac na swiatach w
normalny dzien letni w miecie

ale Ty nie wspomniae ani sowem, jaki masz sposb mylenia w temacie
wiate.

gdyby na drodze nie byo rowerzystw, motocyklistw itp. tylko samochody i
due pojazdy to jestem za wprowadzeniem wiate, bo mio e je wida to moe
by jeszcze lepiej dla tych lepych, zamylonych rozkojarzonych itp.
natomiast jeli s motocykle to odbiera im si 'przewag' jak miay podczas
np przeciskania si w korku bo wiata si wyrniay, gdy wszyscy bd
wieci to jak w lusterku kto ci zauway? klakson? kamizelka odblaskowa w
korku nie pomoe bo musi pada na ni wiato by odbijaa go, sama nie
wieci.
a midzy wiatami padajcymi zza plecw jeszcze bardziej nie wida.
rowerzyci nie maj adnych szans jadc drog z owietleniem na dynamo
(nawet na diody) w gszczu z autami ktre posiadaj  arwki ile tam wat
lub bixenony itp bajery..

interpretacja drogowa sprowadzi si do- nie ma wiate mona jecha
uatwi to kierowcom aut w prowadzeniu ale zbyt uproci interpretacj
zagroe drogowych w ktrych to my bdziemy poszkodowanymi. tumaczenie
jakie bdzie? 'bo nie widziaem' si napewno nie zmieni.

to jak interpretujemy zaley do czego porwnujemy
w uproszczeniu.

[...]

to musi Cie to strasznie stresowac, taka jazda.

[...]

lepemu wiata nie pomog. czytaem w internecie, cho czytaem te, ze tak sie lepiej brajla czyta.

a juz w szczeglnosci nie wydaje mi sie, zeby w korku co si zmienio.

[...]

ale w nocy chyba.

[...]

no to jak nic sie nie zmieni, to ja wole zeby jezdzili na swiatlach. mi to pomaga.

to jak interpretujemy zaley do czego porwnujemy
w uproszczeniu.

tyno, ale motocykl ma jedno swiatlo ciagle, nie?

--
[...]

"gildor"  napisa w wiadomoci
WIADRO napisa(a):
"gildor"  napisa

cieszy mnie to, jednak ja nie czuje si widziany, jezdzac na swiatach w
normalny dzien letni w miecie
to musi Cie to strasznie stresowac, taka jazda.

jeli kto zajedzie, wymusi lub zepchnie z pasa to jest stresujce poza tym
to sama przyjemno

[...]

tumaczenie si nie zmieni, bdzie si gorzej jedzio, czciej zdaay si
sytuacje niebezpieczne

[...]

a czesto miewasz takie sytuacje? nie mowie o tych "poza tym"

[...]

no ale laszego? bo IMO, rzadziej sie bada zdarzay.

--

lepiej sie brajla czyta

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kamil Nowak 'Amil' napisa

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Sir Piernik napisa

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 21:47, zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ale obowiazkowym kamizelkom mowimy stanowcze nie :)

Sprobujcie sobie to tylko wyobrazi- nadchodzi sezon letni i wszyscy
motocyklici jak jeden maz napierdalaja w zielonych kamizelkach; albo
otwarcie sezonu- kawalkada kolorowych pajacow. I nie odroznisz juz
nauki jazdy, egzaminu czy policjanta. Mysle, ze przepis ten
wprowadzilby za duzo zamieszania biorac tez pod uwage notoryczne do
niego nie stosowanie sie. wg mnie nie przejdzie

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Ditron napisa(a):
On 16 Lut, 21:47, zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Ale obowiazkowym kamizelkom mowimy stanowcze nie :)

Sprobujcie sobie to tylko wyobrazi- [...]I nie odroznisz juz
nauki jazdy, egzaminu czy policjanta.

To jest IMO jeden z powazniejszych argumentow przeciw.

Mysle, ze przepis ten
wprowadzilby za duzo zamieszania biorac tez pod uwage notoryczne do
niego nie stosowanie sie. wg mnie nie przejdzie

Notoryczne niestosowanie sie? Nie przesadzaj - toz jednostki nie stosujace sie szybko zostalyby wyeliminowane:
1. O brak kamizelki przyczepic sie latwiej niz o zagieta tablice.
2. Osoba bez kamizelki zatrzymywana do kontroli bedzie miala 2 wyjscia: albo godzi sie z prawie pewna kara, albo dodaje gazu... :\

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

zbigi <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Sprobujcie sobie to tylko wyobrazi- [...]I nie odroznisz juz
nauki jazdy, egzaminu czy policjanta.

To jest IMO jeden z powazniejszych argumentow przeciw.

Tu akurat bym polemizowal:) Policjant (na motorze) nie ma powodu sie
odrozniac jakos szczegolnie, chyba ze akurat zachodzi taki powod ale
wtedy ma przepisowe wyrozniki, kamizelki tam nie ma.
A nauce jazdy sie tez koguta przyczepi dodatkowo i bedzie gites:)
Ale obowiazkowe kamizelki i tak pierdole.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 21:47, zbigi wrote:

Obowiazek wlaczonych swiatel samochodow daje nadzieje, ze nie bedzie juz
chowania sie po krzakach o swicie, podczas deszczu, w ciemnym lesie. Da
_mi_ mozliwosc wczesniejszego, czy moze latwiejszego, zauwazenia
nadciagajacego niebezpieczenstwa.
W sumie, to mnie to ani ziebi ani parzy. Sie dostosuje.
Od lat jezdze samochodem na wlaczonych swiatlam przez caly rok.Taki
mam odruch, jak zapinanie pasow. Wiem ze czasem ktos mnie zauwazy, a
czasem ja kogos, wiec obstaje za tym ze ma to sens, w przypadku
wszelkich poruszajacych sie pojazdow na drodze. A jesli chodzi o
motocykl tez jestem okrutna, bo zeby mnie bardziej widzieli mam mocno
swiecace swiatla z przodu, wiem wiem i co z tego :P

Ale obowiazkowym kamizelkom mowimy stanowcze nie :)
zgadzam sie z przedmwca, jestem na NIE :)

pzdr
Mika
FZ6S/XR250R

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika napisa(a):
On 16 Lut, 21:47, zbigi wrote:

Obowiazek wlaczonych swiatel samochodow daje nadzieje, ze nie bedzie juz
chowania sie po krzakach o swicie, podczas deszczu, w ciemnym lesie. W sumie, to mnie to ani ziebi ani parzy. Sie dostosuje.

Od lat jezdze samochodem na wlaczonych swiatlam przez caly rok.

Ale obowiazkowym kamizelkom mowimy stanowcze nie :)

zgadzam sie z przedmwca, jestem na NIE :)

Yyyy?... W sensie, ze sie zgadzasz? Po dwakroc? 8-O
Uojesssuuu... To nie moze byc prawda ;)

Nowy Janw - jeszcze blizej najwiekszej dziury w Europie ;)

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Kuba acki napisa(a):
wrote:

A tu kurewstw cig dalszy:
http://wiadomosci.onet.pl/1487347,11,item.html

Mj komentarz do artykuu? NARESZCIE!

A ja przyjmuje do wiadomosci, moze nawet jestem zadowolony, ale wcale nie uwazam, ze to jest panaceum na poprawe bezpieczenstwa na drodze.
O ile mnie pamiec nie myli, to we wszystki przypadkach wymuszenia pierwszenstwa przejazdu motocyklom, mialy one zapalone swiatlo mijania :/.

Mysle,ze trzeba uwazac, zeby te "plusy nie przeslonily nam minusow".

A motocykle, beda sie jeszcze mniej wyroznialy na drogach. I to mnie martwi. Zostaniemy sprowadzeni do poziomu starego fiata 126p z uszkodzonym jednym swiatlem.

pozdr.
MYSTIK

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Mystik napisa(a):
O ile mnie pamiec nie myli, to we wszystki przypadkach wymuszenia pierwszenstwa przejazdu motocyklom, mialy one zapalone swiatlo mijania :/.

noooo, motocykle to maja od dawna taki obowizek, wiec dlaczego miao by nie miec zapalonego? :)

--
[...]

gildor napisa(a):

noooo, motocykle to maja od dawna taki obowizek, wiec dlaczego miao by nie miec zapalonego? :)

50km/h w miescie tez jest juz od jakiegos czasu. To tak jakbys nie zauwazyl :)

A caloroczne swiatla uwazam, za typowy temat zastepczy. Czekam jeszcze na kilka konferencji prasowych z wykresami w tle :/.

pozdr.
MYSTIK

[...]

tak? no popatrz. po 23:00 te? :)

A caloroczne swiatla uwazam, za typowy temat zastepczy. Czekam jeszcze na kilka konferencji prasowych z wykresami w tle :/.

temat jak temat. mitotito, i tak zawsze jezdze na swiatlach. ale poprzednio jak nie wlaczylem z jakiegos powodu, nie musialem sie martwic, a teraz bede musial.

--
[...]

Czesc

gildor napisa(a):

tak? no popatrz. po 23:00 te? :)

Kurde, nie wiem. Po 23 to ja jezdze z zamknietymi oczami :).

temat jak temat. mitotito, i tak zawsze jezdze na swiatlach. ale poprzednio jak nie wlaczylem z jakiegos powodu, nie musialem sie martwic, a teraz bede musial.

I malo tego. Zgodnie z prawem Murphiego (czy jak mu tam) to na pewno zapomnisz na drugi dzien i zabulisz pincet :).

pozdr.
MYSTIK

Kuba £acki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 16 Feb 2007 14:49:03 +0100, Mystik
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl> wrote:

A ja przyjmuje do wiadomosci, moze nawet jestem zadowolony, ale wcale
nie uwazam, ze to jest panaceum na poprawe bezpieczenstwa na drodze.

Ja te nie. Ale uwaam to za znaczcy krok w dobr stron.

O ile mnie pamiec nie myli, to we wszystki przypadkach wymuszenia
pierwszenstwa przejazdu motocyklom, mialy one zapalone swiatlo mijania :/.

I? Pewno, e s sytuacje, w ktrych wypadku po prostu nie da si
unikn, jak trafisz na lepego, to nic Ci nie pomoe.
Ale sdz, e s te sytuacje, do ktrych nie dojdzie wanie z powodu
tego, e wyprzedzajc np pod soce, w pikny dzie, poza miastem -
wczeniej zauwaysz ciemny samochd na tle zbliajcego si lasu. Itd,
itp. Gdzie w szary, deszczowy dzie zauwaysz srebrne auto nie dopiero
gdy bdzie tu przed przednim koem... itd.

Mysle,ze trzeba uwazac, zeby te "plusy nie przeslonily nam minusow".

A jakie te minusy?

A motocykle, beda sie jeszcze mniej wyroznialy na drogach. I to mnie
martwi. Zostaniemy sprowadzeni do poziomu starego fiata 126p z
uszkodzonym jednym swiatlem.

Tu nie chodzi tylko o to, eby by widzianym, ani owietla sobie
drog, w szczeglnoci wobec faktu e motocykle od dawna maj
obowizek jazdy na wiatach. Chodzi o to, aby widzie innych i dziki
temu mie wiksz szans na poprawn ocen rozwoju sytuacji.

A co do kwestii wyrniania si na drogach: potrzebny Ci ten lans, e
musisz si wyrnia? Co za rnica czym jedziesz? Masz by widoczny,
inni maj by widoczni, sytuacja ma by klarowna i jak najatwiejsza w
ocenie.

--
pzdr

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

Kuba acki napisa(a):

A jakie te minusy?

Pierwszy to ten o ktorym pisalem, czyli zlanie sie motocykli z innymi uzytkownikami ruchu i przypisanie im cech tychze. Tzn. jezdzac normalnymi predkosciami motocyklowymi bede bardziej narazony na dziadkow wyjezdzajacych z bocznych uliczek.
No a drugie, to chocby to, ze czlowiek przyzwyczaja sie do jakiegos zjawiska. Jezeli bedziesz ogladal pojazdy z zapalonymi swiatlami, to za jakis czas nie zobaczysz juz takiego, ktory o tym zapomnial. Bo Twoj mozg nie bedzie juz tak uczulony na ksztalty, tylko na swiatla.

[...]

Ja nie jezdze dlugo motocyklem. Ale wszystkie sytuacje podbramkowe jakie mialem wynikaly z tego, ze kierowcy nie widzieli mnie na motocyklu w kamizelce i z wlaczonymi swiatlami. I to przy wiekszych jaki i przy mniejszych predkosciach. Pewnie nic nie wiem o tych sytuacjach, w ktorych moje swiatla powstrzymaly ich d jakiegos ruchu. Teraz moje swiatla beda czym zwyklym.

A co do kwestii wyrniania si na drogach: potrzebny Ci ten lans, e
musisz si wyrnia?

Ja bym nie powiedzial, ze moja kamizelka jest jakas twarzowa, wiec zaden lans mi potrzebny nie jest. Ale tak, chce wsrod tej szarosci sie wyrozniac, zeby byc lepiej widzianym. Zeby te barany w kapeluszach zobaczyly katem oka jakis wyrozniajacy sie blysk. Tak, jezeli uwazasz, ze to lans, to tak, jest on mi potrzebny.

Co za rnica czym jedziesz?

Ooooooo. To jest ogromna roznica. No chyba, nie powiesz mi, ze tak samo traktujesz jazde samochodem i motocyklem. Ze uwazasz, ze jedno i drugie wymaga tej samej koncentracji. Ze motocykl jest tak samo bezpieczny jak samochod, ze.... itd.

Masz by widoczny,

Motocykl w ciagu dnia moze zostac nie zauwazony przez to, ze jest waski, a kierowcy szukaja wzrokiem czegos wiekszego. Jezeli ktos ma problem w bialy dzien z zobaczeniem samochodu, to powinien pojsc do okulisty.
Powtorze sie. Moze jak bedzie kilka przypadku zajechania drogi motocykliscie z powodu "ja myslalem, ze to maluch jechal", to moze zmienisz zdanie.

inni maj by widoczni, sytuacja ma by klarowna i jak najatwiejsza w
ocenie.

Gdybym jezdzil tylko samochodem, to bym przyklasnal. Poniewaz jezdze tez motocyklem, to juz taki happy nie jestem. Po prostu trace kolejne punkty   "szczescia".

pozdr.
MYSTIK

[...]

Na dziadkow bedziesz narazony czy auta beda jezdzic ze swiatlami czy nie. Te typy tak maja.
A poza tym: przez znaczna czesc roku i tak wszyscy maja obowiazek jezdzic na swiatlach. Nie mowiac o tym, ze wg moich obserwacji i tak gro kierowcow jezdzi caly rok na swiatlach. Wiec temat nie jest nowy i wziety z kosmosu. Brakuje mu jedynie zaczepienia w przepisach. Na nasza niekorzysc ten fakt nie wplynie, albo marginalnie wplynie. Wg mnie ZNACZNIE poprawi bezpieczenstwo na drogach. Ile razy niewidzielisci innego pojazdu jadac pod slonce? Ile razy widzieliscie pojazd w mzawce, zaraz po zachodzie slonca i w innych "ciemnych" sytuacjach, ktore nie mialo wlaczonych swiatel? Bo "oszczedzal" akumulator, bo nie wlaczal bo nie musial. A teraz bedzie musial i poza skrajnymi przypadkami wlaczy je.
Argument ze "zginiemy w tlumie" moze by byl i dobry pare lat wstecz, ale nie teraz kiedy motorow jest od groma i bedzie ich jeszcze wiecej. Czy naprawde niezauwazacie, ze z kazdym rokiem jest coraz lepiej jesli chodzi o postrzeganie nas przez innych uzytkownikow drog? Gdy zaczynalem w 96 roku to faktycznie byla walka, bo w Krakowie to motocyklistow bylo parudziesieciu i jazda przez miasto to niejednokrotnie byla wyprawa na wojne. Dzisiaj wiekszosc mi ustepuje i bardziej sie musze martwic o to, zeby nie wpasc na innego motocykliste w korku, bo tyle tego badziewia jezdzi. IMHO jest dobrze, a bedzie jeszcze lepiej. byleby tylko z tymi kamizelkami nie przeszlo, bo to kpina...

--
Kamil Nowak 'Amil' i Piaggio i motr
Krakuf - Elyta Grp

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Kamil Nowak 'Amil' napisa(a):
Dzisiaj wiekszosc mi ustepuje i bardziej sie musze martwic o to, zeby nie wpasc na innego motocykliste w korku,

no nie dziwie sie, jak si jedzi ikarusem.

--
- gildor
ZX9R'99 niebieeeeska, a nie zielona - WA
ARCH: http://groups.google.pl/group/pl.rec.motocykle?hl=pl&lr=
;) nie czyn jak ja czynie, tylko jak nauczam ;)

Magic maciejsajeckiCIACHO@wp.pl

Kamil Nowak 'Amil' napisa(a):

co sensownie i jakby nawet zna sie na temacie - i cay imid fpizdu :)

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 15:47, Kamil Nowak 'Amil' <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Ile razy niewidzielisci
innego pojazdu jadac pod slonce?

Nigdy. Co innego od soca.

Ile razy widzieliscie pojazd w mzawce,

Przepisy nakazuja od miliona lat w czsie opadw i zmniejszonej
przejystoci zaplis wiateka ..

zaraz po zachodzie slonca i w innych "ciemnych" sytuacjach, ktore nie
mialo wlaczonych swiatel?

Przepisy od 7milionow lat reguluja te kwestie. wiata mijania od
zmierzchu do switu.
W/g  PoRD
Zmierzch -godzina przed zachodem soca. wit -godzina po wschodzie
soca.

To ,e u nas jest burdel i sracz cay czas to nie powd ,eby
wydziwiac.
To trzeba scignc "psiarnie".
Moe beda mieli zajcie inne niz siedzenie w krzakach (  albo w rowie
na zgszonych wiatach jak ostatnio widziaem pod Sochaczewem :/ ) i
polowanie na kierowcw.

Niech wymuszaja respektowanie elementarnego porzdku na jezdni.
Bo jest faktem,e jak minie samochodom okres przymusowego jezdzenia na
swiatach
to cho juz zmork, choc deszcz to spora czc , smiga  twardo ,  bez
swiate.
-- -
robertbig

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Kamil Nowak 'Amil'"  napisa

Wg mnie ZNACZNIE poprawi bezpieczenstwo na drogach. Ile razy
niewidzielisci innego pojazdu jadac pod slonce?

w krajach skandynawskich jest to uzasadnione ktem padania promieni
soncznych, u nas nieco wyej wieci soneczko,a w zimie by i tak
obowizek,  o zachodzie soca jest ograniczona widoczno wic przepisy
nakazyway wczenie wiate.

[...]

a w czechach? w austrii? na sowacji? poza tym nie caa skandynawia lata cay rok na wiatach. wida nie klimat jest tu wyznacznikiem

- gildor

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"gildor"  napisa
WIADRO napisa(a):
"Kamil Nowak 'Amil'"  napisa
[...]

nie wyznacznikiem o czynnikiem

odczep sie :)

Wiadro (SoldierAK)
Hayabusa Dragon
http://www.bikepics.com/members/soldierak/

Arni arni.WYWAL@motocykle.org

Mystik napisa(a):
[...]

zasadniczo to jest tak:
nie ma roznicy czy jedzie samochod czy motocykl.
przepisy sa jednakie dla wszystkich. Wobec tego zgadywanie po swiatach czy jedzie samochod czy motocykl nie ma sensu.
Jesli ktos jedzie wyraznie "inaczej" od innych uczestnikow ruchu to juz jakby jego sprawa.
Parametry jazdy zblizajacego sie pojazdu oceniamy nie na podstawie ilosci swiatel tylko oceniajac jego parametry ruchu (oceniajac a nie mierzc - to dla tych czepliwych).
wobec powyzszego nie rozumiem dlaczego motocykle mialy by sie wyrniac od innych pojazdw. Jesli chcecie sie wyrzniac to dajcie sie ubrac w kamizelki odblaskowe.
Cala ta dyskusja jest bezprzedmiotowa.

--
Sawomir urawski - Arni
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

[...]

no ale zlanie sie nie oznacza przezroczystosci chyba. oznacza? jak sie zlejesz to ciagle jestes. czemu chcesz sie wyrnia? dla odrnienia masz jedn lamp.

[...]

przesadzasz. ja nawet bardziej jestem wyczulony zimom, bo se pomrugac do nich lubie.

[...]

no ale skoro i tak nie widzieli to i tak nie zobacza. reszta zobaczy.

nie chce mi sie wieccej pisac :)

--
[...]

Gildorku kochany, po co zakladamy kamizelki, a niektorzy podnosza swiatla (jak tu czytamy) lub jezdza na drogowych?
Pomiedzy przezroczystoscia, a nie zarejestrowaniem naszej obecnosci jest jak stad na Marsa i z powrotem. Dlatego uwazam, ze kazdy, nawet najmniejszy element, ktory pomoze mi na motocyklu w tym, aby kierowca samochodu mnie zarejestrowal jest godny pochwalenia. I odwrotnie. Odjecie mi tego atrybutu mnie nie cieszy.
Cale zycie bylem za jazda na swiatlach przez caly rok. Ale punk widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jezeli pieprzne w kogos samochodem jadac 50km/h bo ja lub On mnie nie widzial, to prawdopodobnie ani mi ani jemu nic sie nie stanie. Co innego jak bede jechal motocyklem.

przesadzasz. ja nawet bardziej jestem wyczulony zimom, bo se pomrugac do nich lubie.

Tylko, zeby ktos tego mrugania nie wzial za przyzwolenie jazdy :).

no ale skoro i tak nie widzieli to i tak nie zobacza. reszta zobaczy.

Wole dac im szanse.

nie chce mi sie wieccej pisac :)

:) a mnie sie podoba. Lubie poczytac jakies rzeczowe argumenty. Zawsze jest szansa, ze mnie to przekona.

pozdr.
MYSTIK

[...]

te si zastanawiam. ja mam do odblaskw na kurtce, eby kamizelka zbdna mi bya.

[...]

wisz... ja jezdze tez czasem autem i wole zeby inne auta jednak miay swiata. to tak z braku samolubstwa.

Cale zycie bylem za jazda na swiatlach przez caly rok. Ale punk widzenia zalezy od punktu siedzenia.

o widzisz. wiec siedzac w aucie, wole widziec swiatla innych. na moto se radze sam, ale tez wole widziec swiatla aut. moje mnie mniej interesuja, bo maja interesowac innych.

Jezeli pieprzne w kogos samochodem jadac 50km/h bo ja lub On mnie nie widzial, to prawdopodobnie ani mi ani jemu nic sie nie stanie. Co innego jak bede jechal motocyklem.

obawiam si, e nie zmieni to faktu wczonych wiate u innych, a teoria zlewania si, ani przywyknicia do wiate wszechobecnych, do mnie nie przemawia. a jednak wole, przy wiekszych predkosciach, widziec swiata aut jadacych z naprzeciwka i koniec.

przesadzasz. ja nawet bardziej jestem wyczulony zimom, bo se pomrugac do nich lubie.

Tylko, zeby ktos tego mrugania nie wzial za przyzwolenie jazdy :).

przeciez nie mrugam na skrzyzowaniu. zreszta, zwykle do tego pokazuje lapa o co biega.

no ale skoro i tak nie widzieli to i tak nie zobacza. reszta zobaczy.

Wole dac im szanse.

no to dajesz, wlaczajac obowiazkowe swiatla. co by chcia jeszcze wczy? przezciez jezdzisz w kamizelce dodatkowo, ktorej pewnie zbytnio spod owiewki i tak nie wida :)

nie chce mi sie wieccej pisac :)

:) a mnie sie podoba. Lubie poczytac jakies rzeczowe argumenty. Zawsze jest szansa, ze mnie to przekona.

no ja do subiektywnie do tego podchodze. zwyczajnie, wole widziec sam, a czy mnie beda widziec, to IMO, swiatla innych nie graja w tym roli. jezdze dokad sie da, az sie nie wywale, przez jakiegos siersciucha, wiec w okresie zimowym tez sie zdarza. jakos nie czuje sie niezauwazany. no nic na to nie poradze.

--
[...]

Ty, a po co masz te odblaski?

o widzisz. wiec siedzac w aucie, wole widziec swiatla innych. na moto se radze sam, ale tez wole widziec swiatla aut. moje mnie mniej interesuja, bo maja interesowac innych.

o widzisz. A ja sie bardziej boje o tych co mnie nie widza, niz o tych ktorych ja moglbym nie widziec. Ja dozyje sedziwego wieku, to pewnie zmienie zdanie :).

przeciez nie mrugam na skrzyzowaniu. zreszta, zwykle do tego pokazuje lapa o co biega.

Aaaaaa, a Tobie chodzi, ze teraz jednak nie wlaczaja. Oj tak. Tych jest duzo i ja im tyz mrugam.

no to dajesz, wlaczajac obowiazkowe swiatla. co by chcia jeszcze wczy?

Nic :).

przezciez jezdzisz w kamizelce dodatkowo, ktorej pewnie zbytnio spod owiewki i tak nie wida :)

Widac, bo ja tez szeroki jestem :).
Ale wiesz co. Samego mnie to zastanowilo. Musze zrobic sobie zdjecia z przodu. Moze masz racje i nie warto sobie kamizelka dupy zawracac.

pozdr.
MYSTIK

PS. A Ty zes przestal duzych liter uzywac? Ciezko sie to czyta.

[...]

w sumie to nie wiem, ale je to w nocy dopiero widac. z boku lub z tyu.
a co? sugerujesz, ze jednak kamizelke tez miec powinienem? ale ona mi te moje odblaski pozasania przeciez.

[...]

dla czego zmienisz zdanie dopiero wtedy?

przeciez nie mrugam na skrzyzowaniu. zreszta, zwykle do tego pokazuje lapa o co biega.

Aaaaaa, a Tobie chodzi, ze teraz jednak nie wlaczaja. Oj tak. Tych jest duzo i ja im tyz mrugam.

no, o to to

no to dajesz, wlaczajac obowiazkowe swiatla. co by chcia jeszcze wczy?

Nic :).

no ale jak chcesz si wyrnia, skoro wiato motocykla i tak spowszedniao, w czasach, w ktrych auta i tak jedziy ju na wiatach mimo i nie trza byo? przepis w tym wzgldzie niczego nowego nie wnis oprcz dodatkowego punktu w taryfikatorze mandatowym, bo zalecenie stao si obowizkiem.

[...]

kamizelke wida z tyu i z boku. chyba, e jedzisz motocyklem bez owiewek.

PS. A Ty zes przestal duzych liter uzywac? Ciezko sie to czyta.

Ojtam przesta. Nigdy nie uywaem. Ale ok, specjalnie 4u pozmieniam. Ale dopiero po nowemu, korekty ju mnie si nie chce wprowadza.

--
[...]

Nie no gdziez bym smial wdziewac na Ciebie kamizelke :).
Ale tak mysle, ze w tej nocy to sie cieszysz, ze Cie widac. A widac bo cos sie odbiaj i swieci. I w ten przewrotny sposob sam widzisz, ze jak swieci to widac :).

o widzisz. A ja sie bardziej boje o tych co mnie nie widza, niz o tych ktorych ja moglbym nie widziec. Ja dozyje sedziwego wieku, to pewnie zmienie zdanie :).

dla czego zmienisz zdanie dopiero wtedy?

A bo wzrok mi sie popsuje.

no ale jak chcesz si wyrnia, skoro wiato motocykla i tak spowszedniao, w czasach, w ktrych auta i tak jedziy ju na wiatach mimo i nie trza byo?

E tam. Nie spowszechnialo. Ile widzisz latem motocyklistow na trasie 10km w miescie, a ile samochodow na swiatlach. "Daj spokoj Kaziu". Polak oszczedza i swiatel nie wlacza.
Ale zapamietam i w czerwcu (jak nie wprowadza juz tego przepisu) to policze.

kamizelke wida z tyu i z boku. chyba, e jedzisz motocyklem bez owiewek.

No chyba, ze mi szybe urwiesz.

Ojtam przesta. Nigdy nie uywaem. Ale ok, specjalnie 4u pozmieniam.

Bardzo uprzejmie dziekuje. Wiesz. Starosc nie radosc. Klopoty z percepcja :).

Trabia w TVN-ie. O 20% ma sie zmniejszyc liczba wypadkow. A w przypadku motocykli az o 32%. Cala dyskusje sprowadzili do argumentu, ze warto wydac rocznie 100zl na zarowki i paliwo i ocalic iles tam zyc.

pozdr.
MYSTIK

[...]

To dobrze. Plotka niesie, e jednak kto chce to zrobi.

Ale tak mysle, ze w tej nocy to sie cieszysz, ze Cie widac. A widac bo cos sie odbiaj i swieci. I w ten przewrotny sposob sam widzisz, ze jak swieci to widac :).

No ale ja nigdy nie twierdziem, e jest inaczej. No jak wieci to wida. I w ten przewrotny sposb, sam widzisz, e lepiej jak wszyscy na tych wiatach jednak jedzi bd. Bo ja na kurtce te odblaski ponadplanowe to mam, ale auta maj tylko te odblaski, ktre wyjechay z fabryki.

[...]

Pesymista. Ale ja mam ju sabszy wzrok. Mam si ju ba?

[...]

No jednak myle, e stosunkowo do sporo. Szczeglnie w trasie.

Ale zapamietam i w czerwcu (jak nie wprowadza juz tego przepisu) to policze.

Policz.

kamizelke wida z tyu i z boku. chyba, e jedzisz motocyklem bez owiewek.

No chyba, ze mi szybe urwiesz.

No chyba. Ale ja to destruktor zoliwiec nie jestem. Chyba...

Ojtam przesta. Nigdy nie uywaem. Ale ok, specjalnie 4u pozmieniam.

Bardzo uprzejmie dziekuje. Wiesz. Starosc nie radosc. Klopoty z percepcja :).

Hmm... Znaczy ju Ci postpuj... Hmmm... To moe ju jest ten czas do zmiany zdania, co?

Trabia w TVN-ie. O 20% ma sie zmniejszyc liczba wypadkow. A w przypadku motocykli az o 32%. Cala dyskusje sprowadzili do argumentu, ze warto wydac rocznie 100zl na zarowki i paliwo i ocalic iles tam zyc.

No adne statystyki tak wyssane z palca nieco. Bo niby skd one?
No i skad ta sumka na arwki rocznie? W motocyklu jeszcze arwki nie zmieniaem, a mam go od kilku lat. W aucie owszem, dwie naraz nawet, ale po dwch latach. Wic rocznie to cigle nie stwka. W palio, jak jeszcze dachem po lesie nie jedzio, pierwsz arwke zmieniem po 5ciu latach posiadania auta, a jede, jak ju pisaem, na wiatach cay rok.

--

On 16 Lut, 19:20, Mystik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl> wrote:
Trabia w TVN-ie. O 20% ma sie zmniejszyc liczba wypadkow. A w przypadku
motocykli az o 32%. Cala dyskusje sprowadzili do argumentu, ze warto

Ja uwaam ,e o 29,9 %

wydac rocznie 100zl na zarowki i paliwo i ocalic iles tam zyc.

Ciut dojdzie na akumulatory. Alternatory.
Na wiecie liczy sie tez straty dla gospodarki w wyniku chorb
spoeczestwa. Ale u nas to przecie jaka utopia..
Ochrona rodowiska to te w tym pieknym kraju wielka sztuka dla
sztuki.
Zwaszcza w obliczu lawinowo rosncej liczby rej. pojazdw.

Sporo sie zaoszczedzi na suzbie zdrowia i ZUS . Bo pierwsze i tak
nikogo nie leczy a drugie bedzie miao mniej emerytur do wypacenia.
Przeciez chyba nie odwrotnie jesli chodzi o te dwie instytucje? Polska
jest cwana a nie pojebana jak ci frajerzy z zachodu.
No i Orlen sie cieszy. Niewiele , ale to jednak kosmosmiczna kasa
-- -
robertbig

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Fri, 16 Feb 2007 18:23:00 +0100, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>  napisa:

te si zastanawiam. ja mam do odblaskw na kurtce, eby kamizelka  zbdna mi bya.

Wanie... a co z odblaskowymi kurtkami? Wiele texw ma nieze wstawki
odblaskowe. Ja do tego na motocyklu pomykam z plecakiem z du iloci
odblasku...

--
Pozdrawiam!
Captor + Nowa WFM 125 + KTM
www.captor.prv.pl Turstycznie zapraszam!

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Captor napisa(a):
Dnia Fri, 16 Feb 2007 18:23:00 +0100, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisa:
te si zastanawiam. ja mam do odblaskw na kurtce, eby kamizelka zbdna mi bya.

Wanie... a co z odblaskowymi kurtkami?

zapytaj pomysodawce projektu zmiany.
odwiesisz texy na wieszak, wrcisz do ramoneski.

--

Dnia Tue, 20 Feb 2007 09:16:07 +0100, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl>  napisa:

Wanie... a co z odblaskowymi kurtkami?
zapytaj pomysodawce projektu zmiany.
odwiesisz texy na wieszak, wrcisz do ramoneski.

Nie mam ramoneski. Co mam zrobi w takim ukadzie.
Skrzany paszcz si nada? Ale to troch lipa w offroadzie..

--
[...]

tfardziele nie bacz na wdzianko. t-shirt, trampki i wio

- gildor

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 19.02.2007 Captor <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa/a:

Wanie... a co z odblaskowymi kurtkami?

Kupisz se kubraczek z szypkom w miejscu gdzie masz odblaski na kurtce.

Ja do tego na motocyklu pomykam z plecakiem z du iloci
odblasku...

Kubraczek to Ci chyba nie zasloni plecaka, czy tak ?

[...]

On Fri, 16 Feb 2007 15:35:58 +0100, Mystik
[...]

A ja si wanie nie zgadzam. Wykraczajc poza to, co dozwolone -
bierzesz na siebie ryzyko, p biedy jeeli wiadomie. W moim odczuciu
powoywanie si na mit wiate jako artefaktu powodujcego lepsze
odrnienie motocykla od innych pojazdw jest form oczekiwania, e
normalny ruch bdzie si dopasowywa  do tego ktry wykracza poza jego
zasady i reagowa zgodnie z interesem naruszajcego. A powinno by
odwrotnie. Jeeli wykraczasz poza normy - to do Ciebie naley
dopasowywanie si do caoci ruchu. Jedziesz szybciej, ni reszta? Ok
- ale nie szukaj potem winy gdzie indziej.

[...]

No c, nikt nie mwi, e wymuszenie wczenia wiate spowoduje
natychmiastow popraw. Ale w duszej perspektywie dojdzie do tego,
e w pojazdach nie bdzie opcji wyczenia wiate, co ten problem
powinno, poza jakimi skrajnociami - wyeliminowa. Tak czy siak - od
czego trzeba zacz, a to jest IMHO wanie krok w dobr stron.
Kurna, cay cywilizowany wiat jedzi na wiatach cay rok, a
miertelno na drogach maj wielokrotnie nisz ni my, rwnie wrd
motocyklistw, wic argument z "si wyrnianiem" jest IMHO chybiony.
Skoro tam to nie zabija - to dlaczego miaoby zabija u nas?

[...]

Twoje wiata S czym zwykym. Ju teraz i to od dawna. Uwag oka
przyciga zmieniajcy si stan, a nie jaki constans, choby
najjaskrawszy. Motocykl ze wzgldu na swoj dynamik - sam w sobie
jest takim stanem zmiennym i sam w sobie przyciga uwag. Prosty
eksperyment:  Sprbuj sobie kiedy jecha w korku na dugich, a
sprbuj jecha przeczajc wiata krtkie-dugie - u mnie sprawdza
si genialnie, tylko palec boli od przeczania. Dlatego chtnie bym
se zaoy jakie strobo.

[...]

Jak wiesz - te jed w kamizelce. I mam pen wiadomo tego, e
jestem w niej lepiej widoczny, zaley mi na tym i staram si dziaa
tak, eby tak pozostao. Ale zakadajc kamizelk, czy wczajc
dugie - nie zmieniam swojej nieufnoci wobec reszty ruchu.

[...]

Dokadnie tak samo. Stosuj dokadnie te same kryteria oceny sytuacji,
a take (pomijajc techniczne rnice wynikajce z budowy rnych
rodzajw pojazdw) stosuj te same manewry do unikania, zapobiegania
rnym sytuacjom. Stosuj te same wzory i przeliczniki, co najwyej
podstawiam sobie do nich rne liczby. Ale zasady s dokadnie te
same, a oba pojazdy wymagaj tej samej koncentracji, adekwatnej do
prdkoci z jak si poruszasz a przede wszystkim - do rnicy
prdkoci w stosunku do reszty uczestnikw ruchu. Inne s za to
konsekwencje wynikajce z bdnej oceny, no bo inna jest budowa
motocykla a inna samochodu. Ale zasady uczestniczenia w ruchu - te
same. Jak si wyamujesz - rb to z gow i dopasuj si do tego co
robi wikszo, a nie oczekuj e ta reszta bdzie sza Tobie na rk.

Powtorze sie. Moze jak bedzie kilka przypadku zajechania drogi
motocykliscie z powodu "ja myslalem, ze to maluch jechal", to moze
zmienisz zdanie.

No jak yj nie syszaem o takim. Ok - "nie widziaem go" - to
prdzej. Nie widziaem go, bo w momencie kiedy patrzyem np schowa
si za supkiem dachu, bo np przysonia go latarnia, czy co  - to
tak.

A zdania nie zmieni. Jed od dawna i sporo, chocia mniej ni bym
chcia, ale odpuka - stosujc swoje zasady - nie miaem jeszcze
okazji "si przejecha", a wszystkie niebezpieczne sytuacje w ktrych
braem udzia byy zalene tylko ode mnie, albo nie zaleay od nikogo
(jak np awaria sprztu). ycz sobie i Wam nastpnych takich ~150tkm.

Tyle mojego.

--
pzdr

WS LipnyAdresDlaS#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 16:08, Kuba acki <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

cay cywilizowany wiat jedzi na wiatach cay rok, a
caly? tzn. Czesi, (Slowacy?) i w Skandynawii...

miertelno na drogach maj wielokrotnie nisz ni my
stawiam raczej, ze glownym powodem sa lepsze drogi (szybkiego ruchu,
autostrady, bezkolizyjne skrzyzowania) + odpowiedni ich stan, oraz
sprawnie dzialajaca pomoc w razie wypadkow (a nie loteria typu z kim
tym razem polaczy nas 112 + wycieczka po szpitalach, bo nie ma
miejsc...)

WS

Kuba £acki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Feb 2007 07:48:43 -0800, "WS" <LipnyAdresDlaS#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>
wrote:

On 16 Lut, 16:08, Kuba acki <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

cay cywilizowany wiat jedzi na wiatach cay rok, a
caly? tzn. Czesi, (Slowacy?) i w Skandynawii...

http://www.pzmtravel.com.pl/index.php?id_strony=1122

Moe i nie cay, ale i nie tylko tam, gdzie wymienie.

[...]

Nie mwi nie - dlatego pisaem, e to jest IMHO krok w dobr stron,
i e od czego trzeba zacz.

--
pzdr

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Kuba acki napisa(a):
http://www.pzmtravel.com.pl/index.php?id_strony=1122

no tak, my to zawsze we wszystkim bylimy za albani.

--

wrote:
caly? tzn. Czesi, (Slowacy?) i w Skandynawii...

http://www.pzmtravel.com.pl/index.php?id_strony=1122

o, jeszcze co. ale sowacja to chyba od czerwca. co ona w tym zestawieniu robi?

--
[...]

Akurat jedzi sie tylko w krajach gdzie jest saba widoczno.
A smiertelnoc rwniez wrd motocyklistw to sie nie zapewni tak
prostackimi i populistycznymi metodami.
A moze tak by lepsze drogi, rwne, nie dzuirawe , nieatane,
niesliskie, pzryczepne, bez zabijajcych barier, wysepek, znakw na
srodku gwnych drg krajowych, wyskich krawnikw, innych 5tys.
wynalazkw przyczepionych do asfaltu, oznakowania, kultury robt
drogowych no i gwnie kultury kierujcych.

Iloc ofiar smiertelnych w tamtym roku drastycznie spada , a to
dzieki tym tepionym od zawsze " wrakow " cignietym do nas . Co
powszechnie zastpiy kaszlaki i jawy.

Sprbuj sobie kiedy jecha w korku na dugich, a
sprbuj jecha przeczajc wiata krtkie-dugie - u mnie sprawdza
si genialnie, tylko palec boli od przeczania

Nie musisz wiata oceniac zawsze swoja miarka :-))
Sa tacy kierowcy ktrzy uwaaja i patrza w luterka . I nie lubia jak
im jakis cham byska po oczach. I pogania , jak poganial niedawno
jeszcze krowy z pola do obory.
A teraz siedzi w W-wce, ale przyzwyczajenia zostay.

Nie wiesz jak to wkurwia. Kolego.

Dlatego chtnie bym
se zaoy jakie strobo.

Strobo te se za ,gdzie chcesz , ale nie na ulice.
Moe jeszcze zaz sobie syrene strazck ( z remizy) i heja. Bo ty tak
chcesz ...
Albo zielone arweczki do reflektorw.

Ty jestes po prostu upierdliwy ,egoistyczny ,krtkowzroczny
smarkacz.
Wielki obroca prawa, ktry go nie szanuje.
-- -
robertbig

Kuba £acki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Feb 2007 08:36:42 -0800, "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Akurat jedzi sie tylko w krajach gdzie jest saba widoczno.
A smiertelnoc rwniez wrd motocyklistw to sie nie zapewni tak
prostackimi i populistycznymi metodami.

A to zajrzyj na t list na stronie PZM. Jest tam sporo krajw gdzie
widoczno jest dobra, a wiata wymagane, a z drugiej strony - nie we
wszystkich o sabej widocznoci wiata s wymagane.

Co do prostackich/populistycznych metod - nie mam nic przeciwko o ile
w ich wyniku pojawiaj si moim zdaniem sensowne zmiany, ponadto
uwaam, e proste rozwizania s najlepsze.

[...]

Pisaem kilka razy. Od czego trzeba zacz, i to jest _IMHO_ dobry
pocztek. wiata mona (albo przynajmniej powinno si mc) wczy w
kadym pojedzie dopuszczonym do ruchu, a lepsze drogi i zmiana
mentalnoci kierowcw - to rzeczy, ktrych nie da si zaatwi jedn
niewielk zmian przepisw.

Iloc ofiar smiertelnych w tamtym roku drastycznie spada , a to
dzieki tym tepionym od zawsze " wrakow " cignietym do nas . Co
powszechnie zastpiy kaszlaki i jawy.

Masz na to jakie statystyki? Akurat z tym co napisae zgadzam si w
caej rozcigoci, ale nie podcigabym pod to spadku miertelnoci.
A na pewno nie majc na poparcie niczego poza wasnym widzimisi.

Nie musisz wiata oceniac zawsze swoja miarka :-))

Nie oceniam.

[...]

Nie, nie zrozumiae mnie.

Ja nie mwi, e byskam komu jadc ZA NIM, w ten sposb go
poganiajc. Ja mwi, e ludzki wzrok najatwiej zauwaa zmian stanu,
a nie choby drastyczny constans.

Dlatego zaproponowaem eksperyment: przejecha si _w_korku_, co w
moim odczuciu oznacza - midzy dwoma kolejkami aut, _rodkiem_ -
zmieniajc w opisany przeze mnie sposb wiata. Jest KOLOSALNA
rnica w tym jak si jest dostrzeganym, a jak to uatwia sprawn
jazd w korku - myl, e wiesz. . Ja tego nie wymyliem - usyszaem
od kogo, tu, na tej licie, z ciekawoci sprawdziem - i to dziaa,
co nie jest rwnoznaczne z "zawsze tak robi". Czasem robi, czasem
nie robi. Nie robi - kiedy sytuacja jest klarowna i czysta. Robi -
kiedy pakuj si w sytuacj w ktrej mam wraenie, e mog nie zosta
zauwaony - wtedy, dla swojego i nie tylko bezpieczestwa -  podejmuj
dziaania majce zmieni ten stan rzeczy, jak np opisane przeze mnie
przeczanie wiate, bo uwaam, e takie akurat dziaanie ma
najlepszy wskanik skuteczno/upierdliwo dla otoczenia/ilo
nakadw. Teraz jasne?

Ty jestes po prostu upierdliwy ,egoistyczny ,krtkowzroczny
smarkacz.
Wielki obroca prawa, ktry go nie szanuje.

Odbijajc pieczk - "nie musisz wiata ocenia zawsze swoj miark".
Gdzie w Twojej ocenie broni prawa? Broni swojego zdania, nikogo przy
tym nie obraajc.

I jeszcze. W z W-wk, szczliwie, nie mam i niezbyt chc mie
czegokolwiek wsplnego. .

--
pzdr

spierdalaj, tak?

:)

--
[...]

Teeeee.

:)

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 18:25, Kuba acki <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

caej rozcigoci, ale nie podcigabym pod to spadku miertelnoci.
A na pewno nie majc na poparcie niczego poza wasnym widzimisi.

A czym mam Ci to poprzec. To sa fakty. O ktrych mino ,ze praktycznie
nie ogladam TV. To usyszaem. Cos chyba  z 6 na 4 tys. spado.
Niepamietam , ale b.znacznie.
ap sie za google i szukaj statystyk. A nie zarzucasz mi kamstwa.
Aaaa. Jak Ci sie chce szukac, to napewno bylo na samochodach wrzucone.
-- -
robertbig

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

robertbig napisa(a):
ap sie za google i szukaj statystyk. A nie zarzucasz mi kamstwa.

ROTFL :) jak sie podpierasz jakas statystyka, to ja pokaz, a nie kazesz jej szukac innym.

Aaaa. Jak Ci sie chce szukac, to napewno bylo na samochodach wrzucone.

o, to znajd i podaj

--

On 16 Feb 2007 09:42:38 -0800, "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Hej, znowu pochopnie oceniasz co napisaem. Po pierwsze - wska gdzie
zarzuciem Ci kamstwo.

Faktw nie neguj - przyjmijmy do wiadomoci, e liczba ofiar na
drogach spada. To jest fakt. Okrelone liczby - s faktami. Mnie
chodzi o miarodajne przeoenie wpywu iloc sprowadzonych tzw.
"szrotw z zachodu" na ilo ofiar miertelnych na drogach. Masz taki
wskanik? Tak statystyk? Skoro si na ni powoujesz - to wee i j
poka. Przecie rwnie dobrze mgbym napisa np: "a ja widziaem
statystyki e wskutek wyboru Kaczyskiego na Prezydenta Najjaniejszej
- agresja wrd kierowcw spada, co spowodowao zmniejszenie liczby
ofiar. Nie wierzysz? ap si za google i szukaj". Mgbym tak napisa,
tylko co to za dyskusja?

--
pzdr

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Kuba acki" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>

Sprbuj sobie kiedy jecha w korku na dugich, a
sprbuj jecha przeczajc wiata krtkie-dugie - u mnie sprawdza
si genialnie, tylko palec boli od przeczania. Dlatego chtnie bym
se zaoy jakie strobo.

Masz wyjatkowo wkurwiajacy zwyczaj. Nie zdziwie sie jak Ci ktos
drzwi przed nosem otworzy. Nie licz na uprzejmosc poganianych
kierowcow. Trafisz w koncu na dresow, to zmadrzejesz...

Hinek
Deauville

Kuba £acki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 16 Feb 2007 17:54:25 +0100, "Hinek"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Masz wyjatkowo wkurwiajacy zwyczaj. Nie zdziwie sie jak Ci ktos
drzwi przed nosem otworzy. Nie licz na uprzejmosc poganianych
kierowcow. Trafisz w koncu na dresow, to zmadrzejesz...

Troszk pochopnie ocenie co napisaem. Zerknij co odpisaem na post
Big'a, bo nie widze sensu w si powtarzaniu.

Ale w sumie apropo trafiania na dresw. Kiedy jechaem sobie w nocy
drog wojewdzk niedaleko miasta. Przede mn nic, pusto, za mn
jakie auto, taka do wspczesna bmw 3 (nie znam si), ksenony,
wczone dugie, no ciana ognia. Nie szo jecha, wic wczyem
prawy migacz, zjechaem na pobocze, puciem go przodem, kiedy mnie
wyprzedzi - mrugnem mu na sekund dugimi, troch ze zoci, troch
sdzc, e po prostu nie zauway e jedzie na dugich, bo to akurat
zdarza si czsto. No to kole co zrobi?  Zwolni tak, ebym si do
niego zbliy, po czym jak ju byem blisko - depn ile mia siy w
hamulec, ewidentnie zoliwie, a dostaem ulizgu przodu, po czym po
chwili, kiedy si uspokoio zrobi to drugi raz. A na klapie mia
naklejonego wycitego z czarnej folii motura. Ot, motocyklowa
solidarno. Tak jak jestem opanowany i spokojny, tak, gdyby mia czym
- to bym gocia po prostu w tym ciemnym lesie zastrzeli na miejscu.
Na szczcie co takiego nie trafia si na tyle czsto, eby na tej
podstawie tworzy regu, w kadym razie odpuciem, jak kto woli -
stchrzyem - i pojechaem w swoj stron, odpuszczajc gocia na
bezpieczny dystans. Do teraz jak sobie przypomn - strzela mnie szlag.

--
pzdr

DarkDaro #_USUN_TO_@_USUN_TO_# - hate:spam-.pl

taka do wspczesna bmw 3

Dupek w BMW - peno takich tu

, w kadym razie odpuciem, jak kto woli -
stchrzyem

Prawidowa reakcja - nie stchrzye tylko zlae gocia

--
PZDR
Mroczny Daro

[...]

Nigdy tak nie twierdzilem i nigdy tego nie oczekuje.

A powinno by
odwrotnie. Jeeli wykraczasz poza normy - to do Ciebie naley
dopasowywanie si do caoci ruchu. Jedziesz szybciej, ni reszta? Ok
- ale nie szukaj potem winy gdzie indziej.

Kuba, jak poczytasz moje posty o przekraczaniu predkosci, nie zatrzymywaniu sie do kontroli itd. to ZAWSZE w nich twierdze, ze przekraczajac przepisy musimy ponosic tego konsekwncje.

Tak czy siak - od
czego trzeba zacz, a to jest IMHO wanie krok w dobr stron.

Przyznam Tobie racje, ze to jest krok w dobrym kierunku tylko nie wiem czy zrobiony we wlasciwym momencie. Mysle, ze korzystniejsze byloby wprowadzenie przepisow o okresowych kursach doszkalajacych i czestszych badaniach lekarskich, ze nie wspomne o calym systemie nauki prowadzenia pojazdow.
A my jak zwykle zaczynamy od dupy strony. Ty patrzysz poprzez pryzmat swojego motocykla i swojej latarni na drodze, ktora wszyscy widza. Zgodze sie, ze w 90% przypadkow to czy nas widza zalezy od naszego zachowania. Ale pozostaje jeszcze te kilka procent uzaleznionych od innych czynnikow. I jednym z tych (wg znaczacym) czynnikow jest odroznianie sie od otoczenia (statycznego i dynamicznego).
Dlatego z punktu widzenia motocyklisty uwazam, ze moje bezpieczenstwo sie pogorszy.

Kurna, cay cywilizowany wiat jedzi na wiatach cay rok,

No tu przesadziles :).

miertelno na drogach maj wielokrotnie nisz ni my, rwnie wrd
motocyklistw,

Ja przepraszam, ale drugiego kraju z taka "kultura" jazdy jak u nas to trudno szukac w kierunku zachodnim.

wic argument z "si wyrnianiem" jest IMHO chybiony.
Skoro tam to nie zabija - to dlaczego miaoby zabija u nas?

daj spokoj, jezdzisz przeciez od czasu do czasu na zachod. To jest drogowy inny swiat. Nawet trudno zdecydowac sie od czego zaczac wyliczanie dlaczego.
Ale my jak zwykle bierzemy jakis orzeszek z tortu i uwazamy, ze u nas bedzie tak jak tam. Nie, nie bedzie. Dopoki nie zrobimy calego tortu, to nie bedzie.

  > Twoje wiata S czym zwykym. Ju teraz i to od dawna. Uwag oka
przyciga zmieniajcy si stan, a nie jaki constans, choby
najjaskrawszy.

Kurcze no. Przeciez poruszajacy sie motocykl nie jest statycznym zrodlem swiatla, nie?
Wyobraz sobie, ze siedziesz przy oknie i widzisz 100 przejezdzajacych zielonych samochodow i nagle w tych stu jeden jest czerwony. Nie zwrocisz na niego wiekszej uwagi? Wiec mi nie mow, ze latem moje swiatla sa czyms zwyklym. NIE SA. Sa czyms co zwraca uwage.

Sprbuj sobie kiedy jecha w korku na dugich, a
sprbuj jecha przeczajc wiata krtkie-dugie - u mnie sprawdza
si genialnie, tylko palec boli od przeczania. Dlatego chtnie bym
se zaoy jakie strobo.

Ale ja to rozumiem. Dlatego wlasnie Tobie tlumacze, ze jadacy motocykl na swiatlach latem jest tym stanem innym, dziwnym, a teraz bedzie jak ta jazda na dlugich. Niczym sie nie bedzie odroznial od normalnosci.

[...]

Oczywiscie. Ale dlaczego zakladasz? Dlaczego zakladasz kamizelke?

Jak si wyamujesz - rb to z gow i dopasuj si do tego co
robi wikszo, a nie oczekuj e ta reszta bdzie sza Tobie na rk.

Nie rozumiem. Powtarzasz ten sam argument co na poczatku, a ja zupelnie nie wiem po co?

No jak yj nie syszaem o takim. Ok - "nie widziaem go" - to
prdzej.

No to moze wlasnie zaczniemy moze slyszec inne tlumaczenia.

pozdr.
MYSTIK

[...]

no tu to przesadzie. no chyba, e Grecj traktujesz jako nie "zachodni" i nie cywilizowany.
btw. lataem chwile po Tunezji. na dzie dobry sugerowano mi zwracanie pilnej uwagi na drogi dojazdowe podporzdkowane, bo tamtejszym chopom auto si zwyczajnie naley i oni, nie majc adnego przeszkolenie, _zawsze_ maj pierszestwo. oczywicie nie prawne, ale lepiej tak to traktowa.

na wyspach greckich jako czuem si do podobnie jak w wymienionej Tunezji. ba, dzi dzie czytaem jaki raporcik o najniebezpieczniejszych rejonach europy. Grecja jednak jest w czowce, a jeli chodzi o nas, to wymienione to byo wojewdztwami. najgorzej jest na warmisko-mazurskim. o mazowieckim niczego nie wyczytaem, a penego raportu nie widziaem, wic moe std si bierze moje przekonanie, e mi sie tu dobrze jedzi.

[...]

dobrze, e ja chce dostrzec wszystkie, nie tylko ten zielony. ufff, dobrze, e mi powiedziae, e kolor te jest wany :)

Mystik, to wee przemaluj se ten swj rower na rurzowy :) i bedziesz bezpieczny :)

--
[...]

Kufra, Grecja w kierunku zachodnim. No przepraszam, z geografii to ja ledwo 3 mialem, ale bez przesady :).

Cywilizowana jest, ale tak nie dokonca na modle zachodnia.
Ciekawe jakie statystyki maja Wlosi. Tam tez jest niezly dym na ulicach.

dobrze, e ja chce dostrzec wszystkie, nie tylko ten zielony. ufff, dobrze, e mi powiedziae, e kolor te jest wany :)

ROTFL :).

Mystik, to wee przemaluj se ten swj rower na rurzowy :) i bedziesz bezpieczny :)

Dobra zmieniam przyklad:

Siedzisz przy oknie i widzisz 100 rozowych samochodow, a wsrod nich jeden piekny granatowy B12. I co, nie zwrocisz na niego uwagi ?

:).

pozdr.
MYSTIK

[...]

No powiedzmy, e wielkich liter na pocztku zdania nie uywam, ale zdajemniesie, e cudzysw to tam wstawiem. Wstawiem?

Cywilizowana jest, ale tak nie dokonca na modle zachodnia.
Ciekawe jakie statystyki maja Wlosi. Tam tez jest niezly dym na ulicach.

Nie wiem, ja pobierznie przewaliem ten artyku, a teraz to nie pamitam na jakim to portalu byo. Ale chyba interia, bo tam RSSa mam z motoryzacj. Znaj?

[...]

Ale B12 to nie jest samochd nie? To nie musi by granatowy. Ale eby B12 pikny? No wee. Znam takiego co ma kolor kupy. Nie da si tego nie dostrzec, nawet ja bdzie jecha w nocy bez wiate, co zdecydowanie powinno go przecie wyrnia i bez koloru, spord wszystkich swieccych przecie. Ale nie, on si wyrnia wanie kolorem.

Odpowiadajc na pytanie: zauwae, bo to motocykl. Co jest raczej argumentem za tym, e nie jest istotne czy wieci, ale e to motocykl, to ju go w moich oczach wyrnia.

--
[...]

Kurna, cay cywilizowany wiat ma cywilizowane drogi. Ja miaem wczone
wiata i 2 razy ju leaem z powodu nawierzchni!!! Dopuki z budowy bd
wyjeda oblepione botem ciarwki - oczywicie na wiatach i bdziemy
mie 20 cm dziury to ani kamizelki ani wiata nie zmieni tych statystyk.
Zobaczcie ile plam oleju jest w Warszawie pod wiatami! Niedouczeni
kierowcy nie panuj na autami a lekarstwem jest cige ograniczanie
prdkoci. Wszystko po to aby coraz bardziej zwalnia idiotw od mylenia!
Tam gdzie jest ograniczenie do 80 km/h nie oznacza, e tyle trzeba jecha.!
Co jaki czas musi by jednak cos "namiszane" w PoRD aby nikt nie
powiedzia, e w kwestii bezpieczestwa si nic nie robi. Pamitacie
wprowadzenie ganic? Ile osb ich uyo ? Teraz aden policjant tego nie
sprawdza. Teraz bd sprawdza kamizelki. Kolejny powd aby wlepi mandat.
Jeeli co jest naprawd potrzebne to kierowcy sami tego uywaj i nie
potrzebuj przepisu. Ja duo wczeniej zapinaem pasy zanim pojawi si
odpowiedni przepis. Zobaczcie ile osb uywa opon zimowych i nikt nie
potrzebuje dodatkowych przepisw aby je kupi.

--
PZDR
Mroczny Daro

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

DarkDaro napisa(a):
Kurna, cay cywilizowany wiat ma cywilizowane drogi. Ja miaem wczone wiata i 2 razy ju leaem z powodu nawierzchni!!!

Samochodem lezales? :)

Niedouczeni kierowcy nie panuj na autami a lekarstwem jest cige ograniczanie prdkoci. Wszystko po to aby coraz bardziej zwalnia idiotw od mylenia!

Nie, nie nie... Mylisz skutek z przyczyna :)
Ograniczenia powstaja, by dostosowac sie do wzrastajacej liczby idiotow na drogach. :P

On 16 Lut, 22:48, "DarkDaro" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_# - hate:spam-.pl> wrote:
[...]

A Policje z rzeczywistego pilnowania porzdku i likwidowania zagroe.
A nie tylko urzdznie puapek na kierowcw poza wioska bo tam pole i
tablica z obszar.zab. na nim .
Ja Ci wyjasnie od razu dlaczego tak jest.
Bo u nas wzsyscy lubia tanio pirerdolic. Ale tak naprawde to lawiruja
pomidzy milionem ukadw i znajomoci.
U nas sie wszystko zaatwia  przecie....
Jak taki Policjant mgby temperowc co niektrych swoich..

-- -
robertbig

Avissa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kuba acki wrote:

Mj komentarz do artykuu? NARESZCIE!

Ok, mog pocign temat. Czas mam, w kocu nadmiar czasu to generalna zaleta bezrobocia ;)

Cay ten temat jazdy na wiatach w dzie to przykad internalizacji ryzyka komunikacyjnego na najsabszych, niechronionych uczestnikw ruchu. Zasada tej internalizacji jest prosta. Punktem wyjcia jest aksjomat, i kierowcy samochodw jed jak idioci. Rzd zamiast inwestowa w popraw infrastruktury i kampanie informacyjne, co wymaga duych pienidzy, udaje, e co robi i wprowadza durny przepis odnonie wiate. Efektem tego przepisu bdzie maa, by moe bardzo niewielka poprawa bezpieczestwa wrd uytkownikw samochodw, ale kosztem pogorszenia w kolosalnym stopniu bezpieczestwa najsabszych, niechronionych uczestnikw ruchu (piesi i rowerzyci). W gstym ruchu drogowym, w lato, przy dobrej widocznoci piesi i rowerzyci przestan by widziani na drodze, gdy "mzg" kierowcy bdzie dziaa na zasadzie odruchu Pawowa (wieci = jedzie, nie wieci - nie jedzie). I tak oto zacznie sie exodus na drogach, zaczynajc od tych najsabszych.
Sam tego dowiadczyem, jak na pewnym skrzyowaniu jadc rowerem strzeliem w Vectr, wybijajc jej szyb od strony pasaera. Podczas pyskwki sam kierowca przyzna si, e mnie nie widzia, bo 20 m za mn jecha samochodzik na wiatekach...

ATSD. w polskich warunkach gadanie, i wiata poprawi bezpieczestwo o tyle i tyle procent jest gadaniem gupiego. Ci, ktrzy to obliczyli, zastosowali do polskich warunkw matematyczny model ruchu dla krajw Europy zachodniej o wysokiej kulturze ruchu. W Polszy obowizuje kultura ruchu drogowego bdca pomieszaniem Azji i Eur. Zach. A takiego ruchu nikt jeszcze nie zwymiarowa i nie zmodelowa, wic bdzie to wielka niewiadoma.

--

On 16 Lut, 22:28, Avissa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Kuba acki wrote:
[...]

Od tego s oznakowane przejcia dla pieszych zeby nie pchali sie pod
jadace samochody
a rowerzysci powinni zniknac z ulic i poruszac sie po szlakach dla
nich przeznaczonych

Na wsi te ?

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 23:27, Magic <maciejsajeckiCIA#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Ditron napisa(a):

> a rowerzysci powinni zniknac z ulic i poruszac sie po szlakach dla
> nich przeznaczonych

Na wsi te ?

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum:http://news.riders.pl
FAQ:http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj
Webpage:http://www.srx250.webpark.pl

na wsi jezdza lasami :)

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 23:59, "Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

na wsi jezdza lasami :)

Jak ci brakuje argumentw( a widac e tak )  na odparcie tak
oczywistego faktu .
To zamknij ryja i nie pierdol.
Co ma znaczyc to :)   ???????.
Juz nie jeste w tej  chwili ( bo nie masz argumentw na obron )
wielkim dobrodziejem dla spoeczestwa . Co im chce tak dobrze
zrobi... ????
Genaralizow atwo jest. Ale jak sie zaczyna wnikac w szczegy to sie
robi niewygodnie ??
Osmieszyes sie gociu tylko .
-- -
robertbig

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ciebie to juz czytac nie mooge..
znowu probujesz dopierdolic mi?
filozofie jeden skoncz juz bo jak widzisz nie ma chetnych do dyskusji
z toba

Budyñ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

ciebie to juz czytac nie mooge..

Abo ty jeden :) Do niego trzeba sie przyzwyczai, no taki poziom kultury...

Albo wrzuci do wora. KF ma przyszo :)

b.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 11:28, "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Uytkownik "Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomocinews:1171708040.326478.321620a75g2000cwd.googlegroups.com...

> ciebie to juz czytac nie mooge..

Abo ty jeden :) Do niego trzeba sie przyzwyczai, no taki poziom kultury...

Albo wrzuci do wora. KF ma przyszo :)

A ty bys tam nie chcia ??  Lesbo zza monitorka
-- -
robertbig

[...]

Ty jestes popierdolony jakis, obrazanie innych to u Ciebie norma ? Nie wiem czemu wylazes mi z wora ale wlasnie tam wracasz.

--
[...]

Arni napisa(a):

Ty jestes popierdolony jakis, obrazanie innych to u Ciebie norma ? Nie wiem czemu wylazes mi z wora ale wlasnie tam wracasz.

Z kim wy rozmawiacie ?

PS. Jakbym nie wiedzia, hehe :)

--
Pozdrawiam - Maciek, srx250/klx250/vfr800.
Archiwum: http://news.riders.pl
Webpage: http://www.srx250.webpark.pl

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 21:31, Arni <arni.WY#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Sawomir urawski - Arni
To ty jestes ten cieciu co ma motr na oreka przerobiony ?
Mylaem e sie poszcze ze smiechu.

'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 2,4 DT diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX  - maowiny
Toru  http://volviki.org

Masz jak zwykle bardzo fajne motory.
Chyba e chcesz pokaza jaki ty "dziany " jeste ? :-))))))))
A rowera nie masz ?
Jak masz to dopisz koniecznie.
Pewnie masz  ? Zgadn ?
Ukraina ' 82 i Wigry 3 ' 76  -mazowiny

-- -
robertbig

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

robertbig napisa(a):

A ty bys tam nie chcia ??  Lesbo zza monitorka

Twoja ostatnia aktywnosc na grupie to jedno, Twoje zdecydowane poglady to drugie, Twoje slownictwo to trzecie, ale dlaczego obrazasz ludzi ktorych nie znasz?

MYSTIK

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mystik napisa:
....>8
> ale dlaczego obrazasz ludzi
> ktorych nie znasz?

Bo ich nie zna. Jak by przelecial pare setek kilometrow z czlowiekiem to raczej by takich glupot nie wypisywal.
Dorosnie, przejdzie mu. A ze mu bedzie do konca zycia glupio? Trudno. Kazdy ma jakis problem w zyciu.
Pamietasz ze zawsze powtarzam "facet dojrzewa po trzydziestce"?!

Sir Piernik
betvelwe

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Lut, 00:15, Sir Piernik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Panie Piernik.
Znam ludzi ktrzy juz dawno opucili te liste. I udzielali sie na
niej , jak ja o niej nie syszaem nawet. I za hujeczka nie chca o
niej wicej suchac. I "uerac sie " jak mwia.
Juz sa po trzydziestce. A ja to ju b.dawno.
Gupot raczej nie wypisuje. A sobie nia dam po gowe skakac.
Jak nie widzisz grzeszkw innych Panie Piernik . To i moich askawie
mi nie wytykaj.
-- -
robertbig

Krzysztof Kolaczkowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wysa[a] w wiat :

[...]

A nie zechciaby do nich doczy? Skorzystaj z dowiadczenia
starszych kolegw.

Juz sa po trzydziestce. A ja to ju b.dawno.

Nie ma gorszego durnia ni stary dure.

--
Kylo, DR350, R1150GS

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 22:22, Mystik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl> wrote:

> [...]

Twoja ostatnia aktywnosc na grupie to jedno, Twoje zdecydowane poglady
to drugie, Twoje slownictwo to trzecie, ale dlaczego obrazasz ludzi

Ju mi to zaczyna brzydnc. Musze sie cigle tumaczyc.
Bo ja temu Ditron ...cos tam, ale mu  nie wyzywaem a on mi -ty
zamknij ryja lepiej.
A Budy co jeszce pare godzin temu by przyjacielski wyskauje z taka a
nie inna ocena dla mnie.
Jak jest taki purytaski to mg zareagowac od razu na wyzwiska tego
kozaka komputerowego , Ditron-a.
To jeszcze po mnie jedzie ?
To  co miaem temu fiutowi D odpisac ? A Budyniowi tez mam pobaa ?

A po trzecie zebraem tu milion obelg, pomwien, etykietek ,
niezliczona iloc prb zdyskredytowania moiej osoby.
W wiekszoci tylko za to ,e "koledzy" mnie nie znaja osobicie wic
przy kazdej okazji daja ujcie swym niskim ideaom.
Depczc kazda moja wypowiedz"dla zasady ". I mao kto doceni ich
profesjonalizm.

A ,e " niektrzy koledzy " boja  si wszystkiego co nieznane i inne
to juz wiem na 100 %. Zaobserwowaem wielokrotnie.
Dobranoc .
-- -
robertbig

Eskimos eskimos@RYCHUicpnet.pl

On 17 Feb 2007 17:52:05 -0800, "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ju mi to zaczyna brzydnc. Musze sie cigle tumaczyc.
ojej
To jeszcze po mnie jedzie ?
ojej
[...]

No to moe bys sobie w koncu poszedl, co? Nie tacy tu bywali i nie
tacy sie awanturowali. Przezyjemy i robertbig'a ;)

A jak jestes taki kozak, to przyjedz na jakas impreze. Taki np. 234
tez zza klawiatury jest bucem, a na zywca tylko troche ;P

Darz br,
Eskimos
FJ1200/CX500/Ogar200
Pozna

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Lut, 04:50, Eskimos <eski...@RYCHUicpnet.pl> wrote:

Chau ! chau !

Ty to idz sobie bawana ulepic
Bdziesz mia kolege
--
robertbig

Budyñ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
A Budy co jeszce pare godzin temu by przyjacielski wyskauje z taka a
nie inna ocena dla mnie.

Ja byem zaledwie tolerancyjny i uprzejmie sie prosilem abysmy (wszyscy)
zachowali sie jak normalni ludzie, pisali o motocyklach a nie o wycieczkach
osobistych. Nie zareagowae, no c twj wybr.
A przyjacielski? Trzeba sie troche postarac....

Jestes ciekaw dlaczego cakiem niezalenie od siebie arni, eskimos, piernik,
ja i inni mwi ci zeby przystopowa? Bo odstajesz, niestety w d.
Wiec czekamy cierpliwie az sie wyprztykasz i std znikniesz. Miego dnia.

b.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Lut, 10:26, "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

Ja byem zaledwie tolerancyjny i uprzejmie sie prosilem abysmy (wszyscy)
zachowali sie jak normalni ludzie, pisali o motocyklach

To ty potrafisz tylko jak 90 % obecnych piepszyc w srodku watku o
"dupie maryny".
A jednym lub kilkoma kolegami.
Bo o motocylkimie to masz blade pojecie.

a nie o wycieczkach  osobistych.

Nie ja pierwszy urzdzam wycieczki. Ja tylko "temperuje "
wycieczkowiczw.

Nie zareagowae, no c twj wybr.
A przyjacielski? Trzeba sie troche postarac....

Ty leszczu mozesz mi buty czycic .
To ja sie staram byc miy dla Ciebie. A nie licze na twoj aske .

Jestes ciekaw dlaczego cakiem niezalenie od siebie arni, eskimos, piernik,
ja i inni mwi ci zeby przystopowa? Bo odstajesz, niestety w d.

Czasami za bardzo w gre ,a "lepsze wrogiem dobrego" nie tak ?

Wiec czekamy cierpliwie az sie wyprztykasz i std znikniesz.

My te cierpliwie czekamy ,az uwolnisz nas od siebie.

Miego dnia.

Ja tez mam cie w dupie
A jak potrafisz tylko wytykac mi moja  obrone na atak jakiegos
ciecia. .To moze zacytuje twojego kolege ktry mwi tak_ZAMKNIJ
RYJA !!!!!
Powiniene byc zadowolony bo to "porzdnych " mowa.
-- -
robertbig

Mystik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl

Czesc

robertbig napisa(a):
On 18 Lut, 10:26, "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Bo o motocylkimie to masz blade pojecie.
.... ciach...

Hehe. I tu wlasnie wychodzi Twoja kompletna niewiedza o piszacych tu ludziach. A gdybym mial byc uczciwszy wobec siebie, to musialbym napisac, ze zasady dobrego wychowania tez sa Tobie raczej obce.

A poniewaz, jest to kolejny bezzasadnie obrazany przez Ciebie czlowiek, ktorego znam osobiscie, to mi sie to tez znudzilo.

Zegnam.

MYSTIK

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Lut, 11:29, Mystik <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#PROTECTION.onet.pl> wrote:

Hehe. I tu wlasnie wychodzi Twoja kompletna niewiedza o piszacych t

I wiedza piszacych   , o mnie. Te.

Szczasliwo.
-- -
robertbig

Budyñ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Bo o motocylkimie to masz blade pojecie.

hehehehe - no to sie licytujemy :-)
traska: samotnie 6 dni
polska,niemcy,szwajcaria,wochy,francja,wochy,francja,monaco,francja,hiszpa
nia,francja,szwajcaria,niemcy,polska
rednio 900km dziennie

ale ty masz 300tys km motocyklem. Wiec ty sie znasz, jestes miszcz. Ja sie
rzeczywiscie nie uwaam za motocyklowe guru wiec powiedz mi - gdy sie lata
enduro po terenie to zrobienie 300tys zajmuje z 30lat? Opowiadaj ;)

To ja sie staram byc miy dla Ciebie. A nie licze na twoj aske .

Jestem wdziczny. No ale na lask nie licz :-)

b.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 18 Lut, 12:13, "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

traska: samotnie 6 dni
polska,niemcy,szwajcaria,wochy,francja,wochy,francja,monaco,francja,hiszpa

Sporo "zaliczyes". Nie wygodniej byo wsi do pocigu ?
Tyle samo bys "zobaczy" .

I co mam Ci wyliczac CH -5 razy, F-raz,  D-juz dawno straciem
rachube .
Reszty nie znam.

ale ty masz 300tys km motocyklem. Wiec ty sie znasz, jestes miszcz. Ja sie
rzeczywiscie nie uwaam za motocyklowe guru wiec powiedz mi - gdy sie lata
enduro po terenie to zrobienie 300tys zajmuje z 30lat? Opowiadaj ;)

Bo ja mam turbo w motrze to i nalataem ,i krzyda tez  :-/
Jak tak sie zastanowie to pewnie  sporo wicej niz 300tys. Bo pod
koniec lat 90-tych jezdziem po ok 50tys na rok.
A ,e tylko na enduro ( w terenie ) to sam sobie DOPISAE.
--

Sporo "zaliczyes". Nie wygodniej byo wsi do pocigu ?
Tyle samo bys "zobaczy" .

Fakt :) Ale wole moturem :) Ty pewnie tez bys nie wsiad do pocigu.

co mam Ci wyliczac CH -5 razy, F-raz,  D-juz dawno straciem
achube .
eszty nie znam.

toche zartuje z  ta licytacj. Wielu z nas sie najezdzilo w rne strony
swiata. Kazdy ma swoje doswiadczenia, swoje racje.
I nie ma co sie jey gdy ktos pisze co innego niz ty. W koncu on tez moze
miec czasem racje. A nawet jak uwazasz ze nie -olej...

A ,e tylko na enduro ( w terenie ) to sam sobie DOPISAE.

A moze byc, tak mi sie wydawao ze pisaes to gdy byo o motongu wyprawowym.

b.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 19 Lut, 12:07, "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ciach

Widze ,e ostyge :-)))) . Ja tez
-- -
robertbig

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Fakt :) Ale wole moturem :) Ty pewnie tez bys nie wsiad do pocigu.

Wisz, chcialbym sobie pozostawic watek o kamizelkach etc. jako
ewentualnie obserwowany. Temat mie zaciekawil.
No i co mam zrobic?
Skoro poczuliscie do siebie miete to moze jakis inny watek albo co?;)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Budy napisa:
....>8
> Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa..

Budyn, perzestaniesz wyciagac mi trolla?
Myslalem ze sie go juz pozbylem :(
Gosc predzej czy pozniej zniknie, niejeden taki orzel wyprztykal sie po miesiacu. Musisz przekonywac?!
Moze faktycznie jezdzi tyle ile sie chwali, dziwne. Prawdopodobienstwo ze sie nie spotkalismy w trasie jest dosc niskie ale faktycznie moze wiekszosc "zrobil" poza krajem? (tylko wtedy co on k... wie o jezdzeniu) :))

Sir Piernik
betvelwe

Budyñ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Sir Piernik" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:erct8u$2c6$1news.onet.pl...
Budy napisa:
...>8
> Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa..

Budyn, perzestaniesz wyciagac mi trolla?

Juz nie bed :-) To bya misja cywilizacyjna :-)

b.

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 19 Lut, 11:46, "robertbig"  wrote:
Jak tak sie zastanowie to pewnie  sporo wicej niz 300tys. Bo pod
koniec lat 90-tych jezdziem po ok 50tys na rok.
A ,e tylko na enduro ( w terenie ) to sam sobie DOPISAE.
Jak sie moj kalkulator nie pomylil to latales w zaokragleniu cos 136
km codziennie
No nie zle
a mozna widziec gdzie Ty tak latales chlopaku?
tak z czystej ciekawosci sie pytam, nie zeby to bylo nie mozliwe

Mika
FZ6S/XR250R

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 19 Lut, 17:22, "Mika" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
On 19 Lut, 11:46, "robertbig"  wrote:> Jak tak sie zastanowie to pewnie  sporo wicej niz 300tys. Bo pod
> [...]

km codziennie
No nie zle
a mozna widziec gdzie Ty tak latales chlopaku?

Dziennie w sensie moto/dzie  , wychodzio sporo wicej. Bo pracowaem
wtedy 3 dni w tygodniu. A cztery jedziem. A jak sie spryem po
robocie to dochodzio jeszcze jedno popoudnie. Plus urlop.
A lataem dziewucho gdzie popadnie. Ale  gwnie po Polsce.
A co , takie to niewiarygodne ?
Znam takiego ,co jak dorwa sie do nowej sztuki to od wiosny do zimy ,
nadyma 50 tys.
Poza tym cos benzyna bya wtedy zdecydowanie tasza....Eh !
--
robertbig

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig wrote:
Dziennie w sensie moto/dzie  , wychodzio sporo wicej.
Noooo Panie i Panowie, prawdziwego "dzigita" mamy na tej grupie, szkoda ze
tak pozno sie ujawnil i ze jakos tak tylko wirtualnie. Ale rozumiem ze grasz
w te klocki :) Fajnie, jak Ty taki czlowiek z pol i lasow, to moze
pokazalbys nam ktoregos pieknego dnia co potrafisz, ja sie chetnie poucze od
doswiadczonego :-)

Bo pracowaem
co Ty powiesz, ciekawe i tam byly pola......

wtedy 3 dni w tygodniu. A cztery jedziem. A jak sie spryem po
robocie to dochodzio jeszcze jedno popoudnie. Plus urlop.
A lataem dziewucho gdzie popadnie. Ale  gwnie po Polsce.
Nie spoufalaj sie tak ze mna bo ci jeszcze zostanie!!!, juz kiedys zwracalam
tobie na to uwage. Najwazniejsze to umiec uczyc sie na bledach - to taka
cenna rada przeszlych pokolen, widze ze niechetnie sie do niej stosujesz :)

Znam takiego ,co jak dorwa sie do nowej sztuki to od wiosny do zimy ,
A wlasnie jak tam zima moze podzielisz sie doswiadczeniem jazdy po sniegu i
lodzie, chetnie sie czegos na ten temat dowiemy. Wiesz ja niewiele potrafie
ale lubie sobie poczytac :)

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 19 Lut, 22:07, "Mika" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
robertbig wrote:
> [...]

lodzie, chetnie sie czegos na ten temat dowiemy. Wiesz ja niewiele potrafie

Eh. Zaczynam sie zastanawiac co wam po nocy tatu,ojczym ,macocha,
wujek ,ciocia, sasiad w dziecinstwie zego robili. Tzn. Tobie i kilku
kolegom twoim.
Z jakiej racji prbujesz mi  , dopierdaolic . Co cie gryzie w
zyciu ,e jestes taka "skrzywiona". Tak negatywnie nastawiona do
ycia.

Co jest takiego w tym ,e choc mi gupio , to jednak sie musz
"lansowa ". Zadaa pytanie z lekka ironia. Ja Ci grzecznie
odpowiadam.
Kim ty jestes ,e na kulturalna odpowiedz na twoje
pytanie.Kulturalna  , bo nie mam tam sobie nic do zarzucenia
Odpowiadasz jeszcze bardziej kliwie i zosliwie.
Moe to ty masz co z elementarnyna kultura i elmentarnym logicznym
mysleniem.
Nie lubisz mnie .Ewidentnie uwaasz si za lepsza . To nie musisz ze
mna polemizowa. Nigdy. Ja przezyje te strate. Ty ,pewnie te.

Kilku osobom co ,rzeczowego doradziem. Kilka mi podziekowalo .
Jednak ogrom panoszacej sie tutaj chooty . Nie potrafii nic innego
jak , jak tylko prowadzic sobie pogaduchy towarzyskie w rodku kazdego
watku.
Powoduje to ,e "treci" w kazdej dyskusji. Jest od 10 do 50 % w
porywach.
Innym ulobionym zajeciem byda, bo tak moge nazwac wielu.
Jest wyrywanie z kontekstu fragmentu wypowiedzi i zosliwe
komentowanie.
Nie dziwne wic ,e kojarzycie mi sie ( wy bo i ty tez tak uwaasz ) z
maymi  podstepnymi, wrednymi kundelkami. Co chwytaja , za kostke jak
tylko sie czwiek odwrci plecami.

ycze "wam" coby moe jaka bozia, czy cs. A sorki bozia na pewno. Bo
wy modlace sie jestesta.
Daa co niktrym troche urody, a innym ciut wieksze jaja. Moe nie
bedziecie
tacy ,aosni.
Zapodajcie tez koniecznie modlitw. "Boe , kopsnij rozumu ". Bo wam
sie myli wasz
Ale czego tu wymagac od takich nadetych gnojkw. W dodatku mogcych
wypra w kociku "sumionko .
egnam sie z toba i kilku ci powodobnymi tanim Warszawskim-
powodzenia !
-- -
Big

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

robertbig napisa(a):
egnam sie z toba i kilku ci powodobnymi tanim Warszawskim-
powodzenia !

znaczy idziesz ju sobie? obiecujesz? czy znowu le Ci zrozumiaem?

--

bartekkacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nie dziwne wic ,e kojarzycie mi sie ( wy bo i ty tez tak uwaasz ) z
maymi  podstepnymi, wrednymi kundelkami. Co chwytaja , za kostke jak
tylko sie czwiek odwrci plecami.
Popatrz, popatrz. A siebie nie czytasz? Bo wypisz wymaluj to zupelnie tak
jak ty.
egnam sie z toba i kilku ci powodobnymi tanim Warszawskim-
powodzenia !
Czytalem to co z siebie wylewasz bo bylo smieszno-straszno ale teraz czuje
ulge. Idz juz sobie.

--
Bartek
GSXF

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 20 Lut, 12:23, "bartekkacprzak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Czytalem to co z siebie wylewasz bo bylo smieszno-straszno ale teraz czuje
ulge. Idz juz sobie.

Frajer. I w dodatku gupi.

-- -
Big

bartekkacprzak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Frajer. I w dodatku gupi.

ROFTL
No i mamy przedszkole. Poziom tez masz jak 5latek.
PLONK

--
Bartek
GSXF

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"bartekkacprzak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

No i mamy przedszkole. Poziom tez masz jak 5latek.
PLONK

Kurwaz, i nie lepiej bylo od tego zaczac?
Te zyjatka sa znane jak sam internet a jednak przeciez zawsze i
wszedzie znajda kogos, kto je bedzie pielegnowal i karmil.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

rupio #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w widomosci  <Jacot> napisal/a:

Kurwaz, i nie lepiej bylo od tego zaczac?
Te zyjatka sa znane jak sam internet a jednak przeciez zawsze i
wszedzie znajda kogos, kto je bedzie pielegnowal i karmil.

Jacot
Ale czego sie nerwujesz. przeciez to najzabawnieszy Troll od bradzo
dawna. Ironi nie zauwaza nawet jak przechodzac obok kopnie go w zadnia
czesc  ciala. Dawno sie tak nieubawilem czytajac prm.

--
rupio&paula
ZR7 & etz 250 (w posen)

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

"rupio" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Ale czego sie nerwujesz. przeciez to najzabawnieszy Troll od bradzo
dawna. Ironi nie zauwaza nawet jak przechodzac obok kopnie go w zadnia
czesc  ciala. Dawno sie tak nieubawilem czytajac prm.

Jaaa?:) Ja niespotykanie spokojny czlowiek jestem:)
Jasne ze byloby nudno bez jednego czy dwu trolli ale wszystko tak
szybko sie nudzi... eh. znak czasow.
Pozatem jestem spokojny, ze ten troll tak szybko nie zniknie, chodzi
mie raczej oto przymusowe poniekad dawkowanie:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

zbigi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jacot napisa

Cohen the Barbarian #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zbigi" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
To fakt - jest to jeden z twardszych i odpornych na perswazje precli
jakich pamietam ;)

I jeden z najbardziej chamskich :/
I przy tym naprawde slodziutki - jak sie pieknie zachlystuje z nerw. :)
Tru, ale ile mozna czytac takie cos. Mnie juz przeszlo.
Norrrmalnie jak moja kilkuletnia sasiadka - gdy strzeli focha, to nie
wiadomo czy tulic rozkosznego lobuza, czy po prostu turlac sie ze smiechu
:)
Strzelac

--
Bartek
GSXF

Mika #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Cohen the Barbarian"  napisa w wiadomoci
wiadomo czy tulic rozkosznego lobuza, czy po prostu turlac sie ze smiechu
:)
Strzelac
jestem na TAK :)

pzdr.

--
Mika
Figlarny Zadek (rozmiar) 6 S-ka

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Mika napisa(a):
jestem na TAK :)

e gupki jestescie

a byliby chetni na koszulki z napisem:
"jem bigowi z renki"
albo:
"jezdze na bigu" haha to jest dobre

albo znaczek supermena, tylko z literka B
i na dole "czysta milionow km"

--

Uytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
albo znaczek supermena, tylko z literka B
i na dole "czysta milionow km"
"...na gumie"

--

"rupio" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

co to jest motocyklizm?

Nie ja pierwszy urzdzam wycieczki. Ja tylko "temperuje "
wycieczkowiczw.

Ty leszczu mozesz mi buty czycic .

ROTFL
rozumiem, e odrobina inteligencji w Tobie zostaa eby powysze zdania zrozumie jako sprzeczne, czy nic? troche chocia?

kibortorjoj jebany.

- gildor

Kamil Nowak 'Amil' #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

robertbig napisa(a):
I mao kto doceni ich
profesjonalizm.

umarlem
a wy chlopaki?

--
[...]

a przeeeesta

--

"Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

filozofie jeden skoncz juz bo jak widzisz nie ma chetnych do dyskusji
z toba

Dopokad Ty nie skonczysz to chyba nie ma na co liczyc, nie?:)

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Mariusz Kruk Mariusz.K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < Ditron
a rowerzysci powinni zniknac z ulic i poruszac sie po szlakach dla
nich przeznaczonych

Zapraszam. Spowoduj powstanie sensownej infrastruktury drg dla rowerw
(a nie mieszek, jak teraz). Bardzo chtnie przestan jedzi po jezdni.
I pewnie nie tylko ja.
A i tak pomijam realia wiejskie.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] BorgDOS  5.01:  File not found, I)rellevant,
[  K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#   ] A)ssimilate, D)estroy?

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 22:43, "Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Od tego s oznakowane przejcia dla pieszych zeby nie pchali sie pod
jadace samochody
a rowerzysci powinni zniknac z ulic i poruszac sie po szlakach dla
nich przeznaczonych

A samochody powinny zrobic wypad z centrum na parkingi podmiejskie i
autostrady , obwodnice.....
Jeszce jakie pobone yczenia ( tu wpisywac )...........
Czy rozmawiamy o aktualnej ,realnie ocenianej sytuacji w tym PRL-u.
-- -
robertbig

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

I liczy przy oakzji na troche kasy  dla siebie - mandaty, sprzedaz
paliw ...
Spryciulki , chytre liski .
Ale prostaki. Licza e ludzie durni i sie nie poapi o co biega. Mimo
propagandowego "bombardowania " w "wolnych " mediach..
-- -
robertbig

Budyñ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Avissa" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Pomylae sobie przez chwile ze infrastruktura i jakiekolwiek kampanie
informacyjne robione przez rzd spowoduj ze pewna czesc kierowcw ktra
obecnie jezdzi jak idioci przestanie tak robi? No to gratuluj. Wiary w
dziaania rzdu oczywicie :)

Tak wiec - od zawsze jestem za caoroczn jad na wiatach. To pewnoci
pomoze. Natomiast jako motocyklista wiem jak sie bronic przez tym zebym nie
zgin w masie reflektorw - bede jedzi na dugich :)

Co do pieszych - ta zmiana raczej nie spowoduje zadnych efektw. W nocy gdy
ich nie widac i tak wszyscy na swiatach jedz. W dzie pieszych wida...

b.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 17 Lut, 11:27, "Budy" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Natomiast jako motocyklista wiem jak sie bronic przez tym zebym nie
zgin w masie reflektorw - bede jedzi na dugich :)

Jak na Warszawce jeszcze raz spotkam palanta co jedzi na dugich. To
ma policje na 100% ,na karku.
-- -
robertbig

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sat, 17 Feb 2007 11:27:10 +0100, Budy <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa:

Natomiast jako motocyklista wiem jak sie bronic przez tym zebym nie
zgin w masie reflektorw - bede jedzi na dugich :)

Mam nadziej, e nie spotkam Ci noc na winklu. :)

--

Uytkownik "Captor" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

> Natomiast jako motocyklista wiem jak sie bronic przez tym zebym nie
> zgin w masie reflektorw - bede jedzi na dugich :)

Mam nadziej, e nie spotkam Ci noc na winklu. :)

No ja piernicze, czy trzeba mwi rzeczy oczywiste? Na dugich w dzien
przecie....

b.

Captor #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sun, 18 Feb 2007 15:56:42 +0100, Budy <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  napisa:

No ja piernicze, czy trzeba mwi rzeczy oczywiste? Na dugich w dzien
przecie....

Mam nadziej zatem, e nie spotkam Ci w tunelu, w ciemnym lesie i innych
miejscach gdzie wolabym nie dosta nagle dugimi po oczach :)

--

Jedzij zatem z zamknitymi oczami :)

--

Dnia Sun, 18 Feb 2007 16:15:37 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl>  napisa:

Mam nadziej zatem, e nie spotkam Ci w tunelu, w ciemnym lesie i  innych
miejscach gdzie wolabym nie dosta nagle dugimi po oczach :)
Jedzij zatem z zamknitymi oczami :)

O! W kocu jakie konkretne rozwizanie! :)

--

On 16 Lut, 11:36, Avissa <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

A tu kurewstw cig dalszy:http://wiadomosci.onet.pl/1487347,11,item.html

Kiedy u nas zacznie sie przeliczac wszystko take pod wzgldem
ekonomii i wpywu na srodowisko w odniesieniu do zakadanych korzyci
spoecznych ?
Tak sie robi w wiecie cywilizowanym. Gdzie ludzie potrafia mdrze i
obiektywnie mysle.
A nie tylko wyskakiwac "ni z gruchy ni pietruchy  " z oderwanymi od
rzeczywistoci pomysami.
Znowu chodzi o kas ???
Bo nie wiadomo o co tu chodzi ?
--
robertbig

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

tak, napewno o kas :]]

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

w Anglii motocyklisci zakladaja na siebie kamizelki odblaskowe
nie ma przepisu, ktory by ich do tego zmuszal
tylko rozwaga
oczywiscie sa i tacy ktorzy ponad bezpieczenstwo przekladaja wyglad
jednak %-wo wypada to inaczej niz w naszym kraju

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 12:33, "Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
w Anglii motocyklisci zakladaja na siebie kamizelki odblaskowe
nie ma przepisu, ktory by ich do tego zmuszal
tylko rozwaga

Fakt. Tam sa non -stop b. trudne warunki. Mgy, deszcze. iatelka
brudne...Ale nie tylko w moto....
A w Niemcach i innych to juz same debile lataja...

oczywiscie sa i tacy ktorzy ponad bezpieczenstwo przekladaja wyglad
jednak %-wo wypada to inaczej niz w naszym kraju

Bezpieczestwoa nia zapewniaja na tym wiecie  tylko i wycznie
kamizelki.
Stary obud si ! Czy ty cos wicej na oczy widziaes w zyciu niz
przykad specyficznej ( pojebanej anglii ).
Cos wicej wiesz o tzw. motcyklizmie ???
Chcesz to smigaj twoja sprawa. Moesz si nawet uwa za lepszego.....
Wymaluj se odpowiedni napis.
Jak jeste odpowiednio grubego kalibru impertynentem. Albo czciej
dupkiem pospolitym , samouwielbiaczem swych niskiego lotu wymuden.
Przekonanym e twe odkrycia intelektuale. Sa na miar geniuszu...
Typowe u miernot.
Amen.
-- -
robertbig

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Odp. do robertbig:
Widze ze ta dyskusja cie przerosla, jak nie wiesz co powiedziec to
zamknij ryj i nie probuj mnie tu obrazac.

Apropos kamizelek to nie uwazam ze powinny byc ubierane obowiazkowo
(tym bardziej za dnia)
uwazam, ze kazdy powinien zadbac o swoje bezpieczenstwo tak jak chce
potrafi.

np robertbig
ma na ubraniach motocyklowych fabrycznie wmontowane  elementy odblaskowe
Z boku take .
Na kaskach rwniez.
dba o wiata i ich czystoc.

bo jak mowi:
Bo chc y zwyczajnie.

:)pozdrawiam

On 16 Feb 2007 03:46:13 -0800, "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Fakt. Tam sa non -stop b. trudne warunki. Mgy, deszcze. iatelka
brudne...Ale nie tylko w moto....
A w Niemcach i innych to juz same debile lataja...

Wiesz, jezeli w ciagu calej Twojej kariery motocyklowej i setek
tysiecy przejechanych kilometrow kamizelka spowoduje, ze zauwazy Cie
_w pore_  ten jeden, jedyny kierowca, to IMO, spelni ona tym samym
swoje zadanie w 100%.

Bezpieczestwoa nia zapewniaja na tym wiecie  tylko i wycznie
kamizelki.

Oczywiscie. Ale sa jednym z elementow, ktore sie na nie skladaja.

Cos wicej wiesz o tzw. motcyklizmie ???

Zdefiniuj "motocyklizm".

Chcesz to smigaj twoja sprawa. Moesz si nawet uwa za lepszego....
Wymaluj se odpowiedni napis.

Jestem lepszy, bo nosze kamizelke? Albo lepszy, bo jej nie nosze? Nie
masz wiekszych zmartwien? Chcesz, to nos, nie chcesz, to nie nos.
Twoja sprawa.

A zamiast bic piane, przytocz _jeden_sensowny_i_obiektywny_ argument
przeciwko noszeniu kamizelek przez tych, ktorzy chc.

[...]

O ile z pierwsza czescia Twojego posta mozna podyskutowac, to to jest
po prostu zalosnie pretensjonalne.

Darz br,
Eskimos
FJ1200/CX500/Ogar200
Pozna

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 12:27, "Ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
tak, napewno o kas :]]

A ebys wiedzial jelopku.....
-- -
robertbig

Ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Widze ze ta dyskusja cie przerosla, jak nie wiesz co powiedziec to
zamknij ryj i nie probuj mnie tu obrazac.

Apropos kamizelek to nie uwazam ze powinny byc ubierane obowiazkowo
(tym bardziej za dnia)
uwazam, ze kazdy powinien zadbac o swoje bezpieczenstwo tak jak chce i
[...]

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < robertbig
Kiedy u nas zacznie sie przeliczac wszystko take pod wzgldem
ekonomii i wpywu na srodowisko w odniesieniu do zakadanych korzyci
spoecznych ?

W sensie - e co? e wiata Tak Ci zuyj straszliwie paliwo?
Policz sobie. Moesz si zdziwi.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / S ryby piy i ludzie moty.
|  K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#   |

gildor gildor@NOSPAM.gazeta.pl

Mariusz Kruk napisa(a):
[...]

paliwo? zaley o jakim paliwie mwisz. wieksze zuzycie materiau zwanego arwk i jego zwiekszona produkcja. to taki przykad.

--
[...]

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < gildor
[...]

Wiesz ile razy wymieniaem w puszce arwk przez adne par lat? Jeden.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] Microsoft Office 2000: Moesz sobie pozwoli
[  K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#   ] na wasne zdanie

[...]

ja w cigu dwch lat dwie naraz. aha, ja jezdze cely rok na swiatlach.
uwaasz ze w skali kraju, zarwek nie bedzie sie sprzedawalo wiecej? ja tak nie uwaam.

--
[...]

Mam wraenie, e nie a tak strasznie duo wicej.
Ale to - przyznaj - tylko moje osobiste niczym nie poparte wraenie.
Natomiast wielokrotnie syszaem biadolenia, jak to strasznie podniesie
zuycie paliwa i jak przez to strasznie zanieczycimy rodowisko.
A to ju bzdura straszliwa.

--
\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- / C Error #009: FATAL! Portable code found
|  K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#   |

[...]

no, taksiarze strasznie krzyczeli na to, jak wprowadzali wiata na zime. te syszaem.

--
[...]

"Mariusz Kruk" napisa

Natomiast wielokrotnie syszaem biadolenia, jak to strasznie podniesie
zuycie paliwa i jak przez to strasznie zanieczycimy rodowisko.
A to ju bzdura straszliwa.

przemn sobie t niewielk liczb (zuycia paliwa) przez bardzo wielk
(liczb pojazdw)
nadal wychodzi bzdura straszliwa? (w znaczeniu globalnym nie jednostkowym.)

[...]

ale po przeliczeniu na procentowe zuzycie  ,znowu bdzie niewiele

Polo

Mariusz Kruk Mariusz.K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

epsilon$ while read LINE; do echo ">$LINE"; done < WIADRO
[...]

Owszem, bo wicej i tak tracisz na braku pynnoci ruchu w miecie, na
ten przykad.

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Podoba  Ci si nagoka na wszystko co ma logo
\  K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#   / MS i taki jest powd Twojego  niezadowolenia

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 16 Lut, 14:25, Mariusz Kruk <Mariusz.K#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Natomiast wielokrotnie syszaem biadolenia, jak to strasznie podniesie
zuycie paliwa i jak przez to strasznie zanieczycimy rodowisko.
A to ju bzdura straszliwa.

Wyjasnij dlaczego . Bagam !
--
robertbig

[...]

Jakie masz arwki w puszce, pewnie koo 50W. Czyli razem ok 100W (tylne
pozycyjne litociwie pomin). Niech
nawet sprawno ukadu elektrycznego bdzie rzdu 50%, a sprawno
zamiany energii mechanicznej na elektryczn kolejne 50% (bardzo kiepskie
wskaniki), to i tak daje Ci zuycie energii na poziomie dodatkowego p
kucyka. W porwnaniu z tym, jak ludzie robi rajdy po miecie, to
naprawd niewiele.

--
  Kruk@ -\                   | As  a computer, I find your faith in techno-
          }-> epsilon.eu.org | logy amusing.

Maciek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marc_in" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Zawsze myslalem ze najlepiej poinformowany jest FAKT.
Nie bardzo wierze, ze cos takiego wejdzie w zycie. Sam zakladam odblaska w
nocy, przy kiepskich warunkach.

Sir Piernik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Maciek napisa:
....>8
> Sam zakladam odblaska w
> nocy, przy kiepskich warunkach.

Podobno tran jest zdrowy.
Wolisz go pic gdy zechcesz czy tez wolal bys zeby codziennie zglaszac sie do przychodni na obowiazkowa porcje tranu?!

Sir Piernik
betvelwe

alf #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

marc_in wrote:
[...]

Ja pociagnalem temat do ekstremum (tylko prosze sie nie smiac):

http://no-choice.com/zolty1.jpg
http://no-choice.com/zolty2.jpg

takze zadnej kamizelki nie potrzebuje.

--
alfz1

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "alf" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

takze zadnej kamizelki nie potrzebuje.

Mylisz sie. Bedziesz musiak zalozyc kamizelke
na te cos co masz!

Hinek
Deauville

Michu #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Sat, 17 Feb 2007 20:08:35 +0100, "Hinek"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

Mylisz sie. Bedziesz musiak zalozyc kamizelke
na te cos co masz!

  W USA? ;-)

Pozdro 600
Michu