Kamera na kask

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Czesc
Jak, ze montowanie na owiewce aparatu z opcja nagrywania wideo siem nie sprawdza mam pytanie.
Jaka kamerka???
Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od userow a nie teoretykow od pixeli.
Budzet raczej nie za wielki - na HD na pewno nie styknie :)
No i oczywiscie ma nadawc sie rowniez na narty, windsurfing i lesne spacery.

--
         Tytus
ta motorynka

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tytus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html

Do tego karta jaka z 4 albo 8 giga. I styka. Jako dobra.

--
Grzybol

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Grzybol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:htnoq3

http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html

Do tego karta jaka z 4 albo 8 giga. I styka. Jako dobra.

Masz gdzie linka do przykadw nagra t kamer? Na aukcji nie podali modelu, nie wiem, czego szuka.

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Marcin N" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Nie mam. Nagrywaem. Jako standardowa jak na takie kamerki. Cudw nie ma,
ale jak dla mnie jest OK.

--
Grzybol

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 28.05.2010 Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 28.05.2010 kakmar <kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

wod.nick wod.nick.SKASUJ@gazeta.pl

Jad obejrze, bo te czego takiego szukam, a sklep w odzi.

pozdro
wod.nick

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

- MarusC marusc.SKASUJ@gazeta.pl

kakmar <kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

To jest chiska
podrbka Muvo MD80,

Kupiem tak kamerk i nijak nie mog wprowadzi j w tryb nagrywania cigle,
a nie sterowanego gosem. Moe jaki tempy jestem? Jak to sie robi?

Marek

R1200GS

F650 '95 sprzedam

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 15 Jun 2010 16:06:16 +0200, - MarusC <marusc.SKASUJ@gazeta.pl>  wrote:

[...]
Kupi

Tytus z fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***"Leszek Karlik"
Przycisn przycisk duej, zapala si dioda i jest w trybie gotowoci do
nagrywania, krtkie nacinicie rozpoczyna nagrywanie (dioda mryga) i znowu
krtkie zatrzymuje. Dugie nacinicie wycza tryb gotowoci do nagrywania.

Byc moze w Twojej. W mojej nacisniecie PWR czerwona dioda zapala sie i na
stale pali sie niebieska.
I to jest standardowy tryb nagrywania start/stop przyciskiem na gorze,
wcisniecie MODE czerwona dioda pali sie na stale i to jest opcja foto.
Wcisniecie i przytrzymanie MODE dioda miga to jest nagrywanie z aktywacja
glosem - ale niestety u mnie od razu wlacza sie nagrywanie jesli jest cicho
na 15 sek. Tryb gotowosci do nagrywania aktywowanego glosem czerwona miga
szybko.
Straszna chu...a ta kamerka jesi chodzi o wykorzystanie na moto. Poza tym
nie z kazdym kompem sie komunikuje, a bateria starcza na max 40 min
nagrania.
Reset to wcisniecie i przytrzymanie wszystkich trzech przyciskow

Tytus z fabryki

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 15 Jun 2010 18:45:42 +0200, Tytus z fabryki <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:

[...]
Byc moze w Twojej. W mojej nacisniecie PWR czerwona dioda zapala sie i na
stale pali sie niebieska.

OK, w mojej nie ma w og

marusc #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-06-15 18:45, Tytus z fabryki pisze:

I to jest standardowy tryb nagrywania start/stop przyciskiem na gorze,

Nieno precle som wielkie. Przegapi

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 15 Jun 2010 21:26:00 +0200, marusc <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
Nieno precle som wielkie. Przegapi

marusc #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2010-06-15 21:30, Leszek Karlik pisze:

Instrukcji nie by

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Tue, 15 Jun 2010 21:52:23 +0200, marusc <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
A jak si

Tytus z fabryki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** "Grzybol"
http://allegro.pl/item1046878052_1046878052.html
Do tego karta jaka z 4 albo 8 giga. I styka. Jako dobra.

Khem khem - cisze sie ze zostalem doceniony i wyrozniony (tak siem poczulem)
jako wybitny windsurfer i narciarz.
Ale nawet najlepszym zdarza sie wpasc do wody czy normalnie po ludzku sie
wypierdolic na stoku :)
Wiec lekka odpornosci na warunki by sie przydala...
Mialem na mysli raczej jakies takie troche pancerne...

Tytus z fabryki

P.S. niestety mam czarna szybke w owiewce wiec filmowanie ze zbiornika
odpada.

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tytus z fabryki" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Siemka
*** "Grzybol"
[...]

Wszystko jest w zestawie. Jako wykonania jest naprawd dobra jak na cen.
W zestawie kilka rnych klipsw/mocowa oraz kondom na ze warunki. Kondom
zaznaczyem strzak, dla tych co nigdy nie uywali:-)
http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg

--
Grzybol

ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 28 Maj, 12:40, "Grzybol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Wszystko jest w zestawie.
http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg
spoko a jak to sie montuje do kasku ?
czy to dopiero trzeba wymyli ?

On 2010-05-28, ditron <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

On 28 Maj, 13:00, AZ <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Bierzesz dwa wkrety do drewna o dlugosci 40mm, to mocowanie
z dziurkami i wkrecasz w dowolnym miejscu na kasku.
wietna rada :D
tylko czemu takie krotkie sruby ?
nie lepiej od razu przewiercic sie przez czaszke ?

wod.nick wod.nick@WYTNIJ.gazeta.pl

ditron <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

On 28 Maj, 12:40, "Grzybol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> Wszystko jest w zestawie.
> http://img245.imageshack.us/img245/8429/dscn1536.jpg
spoko a jak to sie montuje do kasku ?
czy to dopiero trzeba wymy=B6li=E6 ?
Kupiem. Nie trzeba na zewntrz kasku. Wchodzi do rodka, nie przeszkadza,
nie ogranicza widocznoci. Jest chroniona za szyb. Po prostu bajka, jakby
kto j do tego zaprojektowa. Tylko trzeba byo pokombinowa z mocowaniem.
Jak na 109 z to jest to zajebisty gadet.

pozdro
wod.nick
hayabusa

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka
" wod.nick"
[...]

Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce zobaczyc jak z drganiami

--
         Tytus
ta motorynka

wod.nick wod.nick@NOSPAM.gazeta.pl

Tytus <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

Siemka

Dawaj foto mocowania i filmiki - najlepiej jakies z palowania - chce
zobaczyc jak z drganiami

Na razie fotki.
http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
Nie ma drga.
Kamera le wpywa na psychik. Trzeba si pilnowa, eby si nie popisywa.

pozdro

--

On 31 Maj, 00:25, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Na razie fotki.http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
masz zamiar jezdzic z pochylona glow ?
bo mi to mocowanie wyglda ze niebo bedzie filmowac...

Grzybol #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "ditron" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
On 31 Maj, 00:25, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Na razie fotki.http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
masz zamiar jezdzic z pochylona glow ?
bo mi to mocowanie wyglda ze niebo bedzie filmowac...

Kurwa Misiek, sid kiedy na motocykl. Popro kogo na ulicy moe Ci
pozwoli...

--
Grzybol

ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Maj, 08:50, "Grzybol" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Kurwa Misiek,
laske rup

wod.nick wod.nick@NOSPAM.gazeta.pl

ditron <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa(a):

On 31 Maj, 00:25, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> Na razie fotki.http://pokazywarka.pl/kamerka_w_kasku/
masz zamiar jezdzic z pochylona glow=B1 ?
bo mi to mocowanie wygl=B1da ze niebo bedzie filmowac...
Nie. Kask na gowie znajduje si w innej pozycji ni na biurku. Przynajmniej
ja go tak zakadam.
Tej tamy trzeba przyklei do wyciki troch wicej ni si wydaje,
wanie po to, eby znale odpowiedni pozycj. Ja, pomimo e trymowaem
przed lustrem, w pierwszej jedzie nakrciem liczniki i asfalt. A takim
byem dafc/chuliganem.
Przynajmniej upewniem si, e nie ma drga.

wod.nick

--
Wysano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

neuro #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Proponuj wklepa w wyszukiwarce nicka "Mordeth13".

pozdr,
p.

ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Maj, 09:09, " wod.nick" <wod.n...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Nie. Kask na gowie znajduje si w innej pozycji ni na biurku. Przynajmniej
no racja racja

Artur M. Piwko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

In the darkest hour on Sun, 30 May 2010 22:25:46 +0000 (UTC),
wod.nick <wod.nick@NOSPAM.gazeta.pl> screamed:
[...]

On Tue, 08 Jun 2010 11:13:47 +0200, Artur M. Piwko  <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]
[...]

Cze,
http://www.youtube.com/watch?v=ROT6OnfXu-M
Z kasku nie mam bo si mocowanko zamao po dugim trymowaniu. Straciem
cierpliwo za 21 razem (brak podgldu) i za mocno pocignem. A byem ju
blisko.
To si da zrobi, ale trzeba by typem wdkarza.
Sprawd te priv.

pozdro

--
[...]

Moze nie trzeba wymyslac kola :) jaki ten internet sprytny :)
http://www.youtube.com/watch?v=HxZsckWZOAQ&feature=fvw

Tytus z fabryki

masti #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia pi

wod.nick wod.nick@NOSPAM.gazeta.pl

Na ciece dwikowej by Eminem, 8 Mile, pewnie ju wycili to sobie
dopiewajcie. Zapomniaem e s tacy sprawni.

--
[...]

No to gra :) kupilem se tez ta kamerke zwlaszcze ze jej cena spada w sposob
blyskawiczny

Tytus z fabryki

Leszek Karlik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Fri, 28 May 2010 12:30:13 +0200, Tytus z fabryki <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#>  wrote:

[...]
Ale nawet najlepszym zdarza sie wpasc do wody czy normalnie po ludzku sie
wypierdolic na stoku :)
Wiec lekka odpornosci na warunki by sie przydala...
Mialem na mysli raczej jakies takie troche pancerne...

Oregon Scientific ATC 2K -  http://allegro.pl/item1059011885_mini_kamera_oregon_action_cam_atc_2k.html

Ja mam tak

Odys #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Barti "bartekzal[cut]"@gmail.com

Odys pisze:
a moze cos takiego ?

http://allegro.pl/item1053922962_mini_kamera_ukryta_w_okularach_f_1280_1024_filmik.html

Odys
--
XLH 883 ( Grupa Lublin )

duddits #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

duddits pisze:
W dniu 28.05.2010 11:43, Barti pisze:

Cze
Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furror robi GoPro HD. Szroki kt i
zajebista jako.
pzdr
Walter

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Zygmunt M. Zarzecki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

  Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furror robi GoPro HD. Szroki kt i
zajebista jako.

Zapomnij!
http://vholdr.com/

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Robert Rędziak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Sun, 30 May 2010 19:26:04 +0200, Zygmunt M. Zarzecki
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

  Jestem paralotniarzem i u nas ostatnio furror robi GoPro HD. Szroki kt i
zajebista jako.

Zapomnij!
http://vholdr.com/

A powiedziaby czemu ta, a nie GoPro?

r.
robert rdziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Nie powiem, ale napisz. Jako i odporno.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***"Zygmunt M. Zarzecki"
Nie powiem, ale napisz. Jako i odporno.

No - zwlaszcza na wode :)

--
         Tytus
ta motorynka

Sztajfa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

kup gopro.
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.
ja mam akurat gopro hd z roznymi mocowaniami i na szybe moto, do kasku, na
lagi czy gdziekolwiek bedziesz chcial da sie przymocowac. nawet do narty
czy innej deski bez problemu przymocujesz a i wodoszczelna jest.naprawde
polecam. tu masz moj filmik taki na szybko wrzucony 1szy dzien jak mialem
kamerke, zamocowana na kierownicy moto.
pzdr
Artur
http://www.youtube.com/watch?v=F7GtaXv1UG0

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemk

"Sztajfa"
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

Ty piracie :)
Firma WMG nie wyrazila zgody na wykorzystanie sciezki dzwiekowej uzytej w tym filmie. Sciezka dzwiekowa zostala zablokowana.
Troche duza ta kamera...i marne ma recenzje w internecie :)

--
         Tytus
zlta motorynka

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uzytkownik "Sztajfa" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisal w wiadomosci

kup gopro.
jesli nie masz kasy na hd to zwykla.chyba kolo 500zl kosztuje.

moim zdaniem jakosc jak na ta cene jest slaba. Film szarpie, nie ma
plynnosci. Fakt, ze szeroki kat jest zaleta tego urzadzenia. Ale porwnujac
okularki podawane tu w watku oraz wspominana kamerke MD80 nie kupilbym hd
pro.

Zreszta jakosc HD w takich malych kamerach jest wada bo powoduje ze matryca
jest ciemna i w nocy slabo kreci

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tytus" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Jaka kamerka???
Wiem ze to moze sie wydac dziwne na preclu ale chcialbym uzyskac info od

ja mam kamerke Toshiba HD

i onbordy wychodz ndznie. Na motor nie polcam!
http://www.youtube.com/watch?v=0Pd1zXYtFS0
http://www.youtube.com/watch?v=5Z_UZqZ9P6c

kakmar kakmar+#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia 31.05.2010 Arbiter <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa