KLX 300 PROBLEM Z ROZRUCHEM

Energiasl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#(usun).fm

Witam. Mam problem z rozruchem zimnego silnika. Totalnie zero reakcji, od
czasu do czasu minimalnie zaskoczy - strzeli (albo w gaznik albo w wydech),
swieca zalana. Paliwo w gazniku jest, iskra jest (nie wiem czy super dobra -
nie potrafie dokladnie jej ocenic - ale jest). Nowe zaworki sa, zaplon
wyregulowany jest. co moze byc przyczyna takiego zachowania silnika?

ES.

Energiasl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#(usun).fm

nie potrafie dokladnie jej ocenic - ale jest). Nowe zaworki sa, zaplon

tzn zaplon wyregulowany nie jest (tzn nie wiem czy sie go w ogole reguluje),
chodzilo o rozrzad.

Eskimos eskimos@RYCHUicpnet.pl

On Sat, 27 Dec 2008 12:15:54 +0100, "Energiasl"
<#_USUN_TO_@_USUN_TO_#(usun).fm> wrote:

Nowe zaworki sa

Znaczy regulowane byly? Tu szukaj problemow.

tzn zaplon wyregulowany nie jest (tzn nie wiem czy sie go w ogole reguluje),
chodzilo o rozrzad.

Rozrzadu tez sie nie reguluje ;)

Tak czy siak wyglada na skrajnie zle uregulowane zawory albo na
przestawiony rozrzad. Rozbierz jeszcze raz i sprawdz.

Darz br,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Pozna

Energiasl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#(usun).fm

wlasnie wrocilem, kapnalem jeszcze z 10 razy i poszedl, jak juz strzeli raz,
pali od nastepnych od razu,
co do tego rozrzadu, jest po regulacjach - w sensie zaworki + ustawienie IMO
jest dobre.
po czym mozna poznac, ze np. cewka zaplonowala poleciala, albo sa jakies
niedomagania z zaplonem i jak je wykluczyc?

Es

domair #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dobrze jest przed duszym postojem motocykla wypali paliwo z ganika (lub
spuci). Benzynka w ganiku wietrzeje i nie chce wsppracowa przy
odpalaniu. Jeeli jedzisz czsto (co kilka dni) to nie trzeba si kopota,
ale gdy przerwa jest dusza warto o tym pamita. Gdy wracam z jazdy,
kawaek przed domem zamykam kranik i czekam a moto zganie. Przed ponownym
odpaleniem do komory wlewa si wiee paliwko i jest duo atwiej z opornym
sprztem. Sposb ten wyczytaem na amerykaskiej grupie i stosuje z
powodzeniem.

DomAir

Uytkownik "Energiasl" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#(usun).fm> napisa w
wiadomoci news:gj5dnb$l0j$1mx1.internetia.pl...

na górę