Jest kto

zakan #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jest tu ktos z Irlandii, a konkretnie ballina, Mayo? Szukam pomocy w zakupie
wydechu na ebay,u z tej miejscowoci?

--
pozdro
zakan

Tomek W #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jest tu ktos z Irlandii, a konkretnie ballina, Mayo? Szukam pomocy w
zakupie
wydechu na ebay,u z tej miejscowoci?

a  w czym problem, ja ostatnio kupowaem na angielskim ebay i po zapcie
przez PayPal paczka przysza w ciagu 4 dni koszt wysyki 30 funtw.

pozdrawiam
Tomek W
Hard Enduro/motocross

zakan #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Tomek W"  napisa :

Niepewny sprzedawca :((

--
pozdro
zakan

zarafiq #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_poczta.onet.pl

Niepewny sprzedawca :((

Kto si na gorcym sparzy...
Rozumiem e si jeszcze nie sparzye.

Mieszkam w Irlandii ale po wschodniej stronie
wyspy wic za bardzo Ci nie pomog :(

Pozdrawiam,
zarafiq

RadekNet #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "zakan" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Jest tu ktos z Irlandii, a konkretnie ballina, Mayo? Szukam pomocy w
zakupie
wydechu na ebay,u z tej miejscowoci?

Nie umiem tego miasta znalez w MapSource ... daleko to od Dublina?

Pozdr.
--
Radek Wrodarczyk
www.rejsy-czartery.com

zarafiq #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_poczta.onet.pl

RadekNetnapisal
Nie umiem tego miasta znalez w MapSource ... daleko to od Dublina?

237km
http://tinyurl.com/372jq2

Pozdrawiam,
zarafiq

Odi #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witam,

Nie umiem tego miasta znalez w MapSource ... daleko to od Dublina?

Mayo ley na zachodnim wybrzeu ok. 70km na pnoc od Gallway.
Ja niestety te nie pomoge, rwnie Dublin.

Odi
arekodi(mapka)interia(kropka)pl
GG:5513216

kasior #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Odi napisa(a):
Mayo ley na zachodnim wybrzeu ok. 70km na pnoc od Gallway.
Ja niestety te nie pomoge, rwnie Dublin.

Zakan!
ale w Gallway mieszka Gumis!
moze on pomoze?
jakby co - odezwij sie do mnie na skype lub gg - dam Ci jakies namiary na niego :)

pozdro wsiem
--
2% Kasior & XJ600 '89
skype: freyhouse   GG:871511

zakan #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "kasior" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
Odi napisa(a):
> [...]

ale w Gallway mieszka Gumis!
moze on pomoze?
jakby co - odezwij sie do mnie na skype lub gg -

Dzieki wszystkim za pomoc. Sprawa zalatwiona ;))

--
pozdro
zakan

na górę