Jazda przy -9,5C

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Ale nie byem sam  - mijaem si z jakim kolesiem na Prymasa

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Ale nie byem sam  - mijaem si z jakim kolesiem na Prymasa

Odwanie sobie jedzisz po tych biaych strzakach.
Jak jeste ubrany? Jakie dystanse? Jakie opony?

--
MN

On 2012-12-20, Marcin N <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Ale nie by

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-20 09:59, AZ pisze:

W ktorym miejscu odwaznie jezdzi? Bo ja widzialem tylko jak przejezdza.

Przy -9 ktos czuje przyjemnosc?

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

On 2012-12-20, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
W ktorym miejscu odwaznie jezdzi? Bo ja widzialem tylko jak przejezdza.

Przy -9 ktos czuje przyjemnosc?

Nie wiem, ja jak sie przejechalem w skorach 30km przy -10 to malo tego
ze nie czulem przyjemnosci to dwa nie moglem jej pozniej znalezc!

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-12-20 13:45, AZ pisze:

Nie wiem, ja jak sie przejechalem w skorach 30km przy -10 to malo tego
ze nie czulem przyjemnosci to dwa nie moglem jej pozniej znalezc!

Spodziewalem sie od Ciebie zupelnie innej odpowiedz i ze znow bedziesz majhiro... a tu taki zawod...

On 2012-12-20, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

No i co teraz?

--
Artur
ZZR 1200

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-20 14:25, AZ pisze:

No i co teraz?

To co Majowie przewidzieli, koniec swiata....

On 2012-12-20, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
No i co teraz?

To co Majowie przewidzieli, koniec swiata....

Nic juz z tym nie da sie zrobic, znaczy sie zebym dalej byl tym hiro??

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-12-20 14:33, AZ pisze:

Nic juz z tym nie da sie zrobic, znaczy sie zebym dalej byl tym hiro??

Dalej opowiadaj jakie to kawasaki jest zajebiste, bedziesz majhiro w kategorii 'rycerz'.

On 2012-12-21, Roman Niewiarowski <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
Nic juz z tym nie da sie zrobic, znaczy sie zebym dalej byl tym hiro??

Dalej opowiadaj jakie to kawasaki jest zajebiste, bedziesz majhiro w
kategorii 'rycerz'.

Co ja Ci opowiadal bede, kup i przekonaj sie sam!

--
Artur
ZZR 1200

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-20 17:42, Budy pisze:

lecielismy kiedys z wrocka do wawy ca?? grup? na topienie suki - by?o -6,
nikt nie narzeka? :-)

bo nie wypadalo ;)
Nie pytam czy sie da ino czy ludzie w tych temperaturach czuja frajde z jazdy - nie z dojechania na fajna impreze ;)

PS. kiedys jechalismy z kolegami w temp niewiele przekraczajacej 0st, jeden pycil na emzetce w jeansach i adidaskach - nie narzekal. Drugi jechal w skorzanych spodniach i pozniej sie dosc dlugo leczyl ;>

Uytkownik "Marcin N" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Odwanie sobie jedzisz po tych biaych strzakach.
Jak jeste ubrany? Jakie dystanse? Jakie opony?

dystans 9km. Ubranie to kurtka zimowa(niemotocyklowa) oraz spodnie
motocyklowe, kominiarka i letnie rkawiczki.

Opony letnie - jedyna rzecz niedostosowana na zim

W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Ale nie by?em sam  - mija?em si? z jakim? kolesiem na Prymasa

To srebrne cos to glosniki ??

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

On 2012-12-20, Kuczu <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
[...]

No nie slyszysz "sie leje, sie leje sie"?

--
Artur
ZZR 1200

W dniu 2012-12-20 09:57, AZ pisze:

To srebrne cos to glosniki ??

No nie slyszysz "sie leje, sie leje sie"?

Sie balem wlaczyc dzwiek.

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

To srebrne cos to glosniki ??

Hehehe... noooo :)

Sie balem wlaczyc dzwiek.

I mia

the cader #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Arbiter napisal

Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Ale nie byem sam  - mijaem si z jakim kolesiem na Prymasa

congratulation te miam crossa wyciga ale sie zepsu a niemam czasu z nim robi ale mam do cb pytanko na jakich oponach jechae jakie kostki do crossa, zwyk zimuwki z kolcami, czy poprostu na zwykych??

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "the cader" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl> napisa w wiadomoci

do crossa, zwyk zimuwki z kolcami, czy poprostu na zwykych??

to s zwyke opony no i w te mrozy zrobiem w sumie 90km. Ale to nie adnen
harkor, e marzn etc, tylko sprzt jest tak przygotowany e jade bez
adnego wychadadzania. Prawie jak samochodem - tylko miejsc parkinggowych
nie musze szukac. No i jazda w korku nie do pobicia. Daje rad sprzt

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Ale nie by?em sam  - mija?em si? z jakim? kolesiem na Prymasa

Kokpit jak w skrzydlatych pojazdach, co to te po

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "WIADRO" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Kokpit jak w skrzydlatych pojazdach, co to te po rodku (przy szybie) jest
za urzdzenie i te po prawej z napisem '691'?

Po rodku przy szybie - due jajowate z wywietlaczem to radio z MP3.
Korzystam z tego zawsze.
Nieco dalej - po prawej mae z wywietlaczem to termometr temperatury
zewntrznej. A 691 to 69,1C - temperatura chodnicy.
http://arbiter.pl/zdjecie/18598

Temperatura chodnicy potrzebna bo mam obieg cieplego powietrza z chodnicy
na nogi - uruchamiane rcznie.
Tzn gdy temperatura osiga 60stopni otwieram dwie kratki
http://arbiter.pl/zdjecie/18593
http://arbiter.pl/zdjecie/18592
http://arbiter.pl/zdjecie/18591

oraz wczam wiatrak chodnicy. Wtedy ciepe powietrze wieje pod koc

Ciekawi mnie sam fakt instalowania na motocyklu termometru..nie rozumiem
tego.

W wikszoci nowych samochodd i motocykli sa ju termometry wic
najwyraniej ludzie czuj tak potrzeb.

WIADRO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-23 09:32, Arbiter pisze:

Ciekawi mnie sam fakt instalowania na motocyklu termometru..nie rozumiem
tego.

W wi?kszo?ci nowych samochod?d i motocykli sa ju? termometry wi?c
najwyra?niej ludzie czuj? tak? potrzeb?.

W autach ma to sens, natomiast w motocyklach bez tego termometru to cz

W autach ma to sens, natomiast w motocyklach bez tego termometru to
czowiek nie bdzie wiedzia czy mu zimno czy nie?

moim zdaniem prowadzisz donikd idce przekonywanie e termometr jest
niepotrzebny. Ok - dla Ciebie nie potrzebny, dla mnie potrzebny. Tylko nie
rozumiem dlaczego w samochodzie ma sens a w motocyklu nie ma sensu.

Wychodz z pracy i widz jak mamy temperatur. Np. ostatnio rano patrzc na
termometr szacowaem o ile jest zimniej w stosunku do poprzedniego dnia.
Zastosowanie termometra jak kade inne. Tak samo z radiem. W samochodzie
kady ma a w motocyklu wikszo pisze e to gupie. No nie czaje takiego
toku rozumowania

Yogi(n) #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Arbiter" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci news:50d7051d$0$26703$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Termometr w samochodzie ma praktycznie jedno (dla mnie) zastosowanie - wiadomo czy na 100% bdzie oblodzone, czy jest szansa e jeszcze nie. Mj akurat dziaa bardzo dokadnie (wiadomo, e sa lokalne rnice) - to znaczy przy +1 w zasadzie wszystko rozpuszczone (a +3 na 100%), przy 0 zaczyna si lizgawka.

--
Yogi(n)

T.F. tom_fed@USUNTO.wp.pl

"Yogi(n)" ...
to znaczy przy +1 w zasadzie wszystko rozpuszczone (a +3 na 100%), przy 0 zaczyna si lizgawka.

nawet nie wiesz jak sie mylisz

--
T.F.

ditron #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu niedziela, 23 grudnia 2012 11:53:22 UTC+1 uytkownik WIADRO napisa:

W autach ma to sens, natomiast w motocyklach bez tego termometru to
czowiek nie bdzie wiedzia czy mu zimno czy nie?

no bedzie wiedzial ze mu zimno
ale nie bedzie wiedzial jak bardzo :)

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-12-20 09:21, Arbiter pisze:
Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

http://www.youtube.com/watch?v=UMeHPXGHPZs

Co to jest ten "motokoc" w opisie filmu?

--
MN

Co to jest ten "motokoc" w opisie filmu?

tak jak na zdjciu
http://arbiter.pl/zdjecie/18559

okrycie ng. Odcina waciwie dopyw pdu zimnego powietrza na nogi przez co
waciwie mozna jedzi w mrz bez ocieplaczy na kolana i w jeansach

KJ@noway.com #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thursday, December 20, 2012 9:21:42 AM UTC+1, Arbiter wrote:
Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

I naprawd w ogle si nie bae?

KJ

On 2012-12-28, KJ@noway.com <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
On Thursday, December 20, 2012 9:21:42 AM UTC+1, Arbiter wrote:
Jazda motocyklem typu skuter przy -9,5C

I naprawd

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "KJ@noway.com" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

I naprawd w ogle si nie bae?

nie rozumiem, arty robisz czy na serio pytasz

na górę