Jawa TS 350 przez Ukraine (odesse) na Krete w Grecji i dalej

M4riush #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

witam. wlasnie siedze sobie totalnie wylajjtowany w kafejce na krecie.
praktycznie to jest anglia... greckiego jeszcze nie slyszalem . wszystko
ustawione pod anglikow.. i na kazdym kroku wypozyczalnia motocykli skuterow i
samochodow.. jezdza wszyscy.. nawet jak nie umieja.. trzeba uwazac. pierwszy
raz w zyciu wsiadlem na jawe w japonkach i podkoszulku i tak turlamy sie
miedzy turystami "chodnikami" jutro traska po krecie tylko ciuchy motocyklowe
z pralni odbiezemy. w jawie tylko wyciagnal sie znacznie lancuszek sprzeglowy
i powoli zaczyna terkotac.

za nami 4200 km procz przygody z detkami padla tylko swieca i ten lancuszek..

przejechalismy przez ukraine totalnymi wioskami (na glownej drodze rozbily sie
te cysterny i ogolna panika, droga zamknieta. dzieci wysylane sa daleko na
wies jesli tylko jest mozliwosc) na szczescuie chmura poszla w inna strone.
nie jechalismy na krym bo mielismy male opoznienie i pojechalismy do odessy
(nawet przez pola jechalismy po piachu tak droge wybieralem :p ). ukrainna
jest cudowna. i maja dobre drogi (te boczne.. nie tranzyt) a jak ktos jezdzi
tranzytem to juz nie to). ludzie mili.. nawet z policja jedyny kontakt to
pytanie o droge z mojej strony. ogolnie super. pozniej skoczylismy do rumunii.
i spodkalismy polskich motocyklistow w vama veche. nastepnie piekne gory w
bulgarii. i grecja. w grecji wjechalismy pod olimp najwyzej jak sie dalo..
nigdy tak jawy nie zagrzalem wczesniej.. z 0 na 1100 m ale super widoki.. Ole
cos ugryzlo i 3 godziny w szpitalu z kroplowka ale juz ok. zaczyna opuchlizna
schodzic. o 21 tutejszego czasu wyplynelismy promem na krete .. jawa daje
rade. na autostadzie nawet 100 sie cisnie ale raczej kolo 90. i wszystkim
napisze po powrocie.. i troche wiecej z krety gdzie pewnie nie wytrzymam bez
netu. trzymajcie za nas kciuki.. siedzimy na krecie kilka i dni i wracamy
przez chorwacje.. pozdrawiam.

--
Wysano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

homman #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Fajnie fajnie tylko mnie dziwi jedno...

Jawa 350 to taki diabe czy ki czort.....
Raz ludzi pisz e pali 8l raz e 5. Owszem zaley od stylu jazdy.... No ale
5tys km i cacy????? Szczeze to babym sie yamah jechac... Nie mowic ju o
MZ czy podobnym sprzcie.

ARO #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "homman" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa :

Jawa 350 to taki diabe czy ki czort.....
Raz ludzi pisz e pali 8l raz e 5. Owszem zaley od stylu jazdy.... No
ale
5tys km i cacy?????

Co w tym dziwnego? Moja zJawa robi juz 27tysic po wiekszym grzabaniu w
silniku. Fakt, ze teraz stuka, puka, pierdzi, dymi, ale ciagle jezdzi bez
problemow. A i olej jej kapie spod walka biegow/rozrusznika. Spod walka
napedu obrotomierza tez leci, bo nigdzie nie mozna dostac simeringu, ktory
juz dawno zdechl. Zasada jest taka, ze jak olej z silnika nie kapie, to
znaczy ze go tam nie ma :) Jawie na budziku wybije niedlugo 50tys km i nic
nie wskazuje na to zeby miala dosyc. Jak sie dba, to sie ma :) Najdalszy
wyjazd na zJawie w moim wykonaniu to bylo cos okolo 1000km w obie strony i
po tym moje cztery litery stwierdzily, ze tak daleko na zJawie nie pojada i
kupiem FJ :) Tylko teraz czasu mi brakuje zeby jezdzic :\

Szczeze to babym sie yamah jechac... Nie mowic ju o
MZ czy podobnym sprzcie.

Jak sie dba, to sie ma :)

A koledze M4riush'owi gratuluje, zazdroszcze i zycze powodzenia w dalszej
podrozy, a na koniec szczesliwego powrotu do domu. Czekam(y) na foty :)

pozdro

--
ARO
FJ1200

raider #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

homman pisze:
[...]

a z ciekawosci zapytam czym jezdzisz? hulajnoga ktora kolejna mozna w markecie kupic jak sie popsuje?
Swoja dzis juz 20-letnia MZ nakrecilem cos ponad 60kkm, trzy lata temu zrobilem "mala" wycieczke z polnocnej Polski na Slowacje i Austrie, pokonany dystans ca 4500 gdzie w zasadzie z dwutygodniowego wyjazdu byl tydzien jezdzenia. Awarie? Zapchany filtr paliwa - o ile syf w paliwie zaciagniety na jednej z "markowych" stacji mozna nazwac awaria. Towarzyszaca Honda CB 450 miala troche wiecej problemow, np sikajcy przewod oleju do chlodnicy.
Wiec nie szacowalbym sprzetu po logo na baku, mozna sie naciac...

pozdrowienia

Raider

Hipcio @yahoo.com

Uytkownik "M4riush" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
witam. wlasnie siedze sobie totalnie wylajjtowany w kafejce na krecie.
praktycznie to jest anglia... greckiego jeszcze nie slyszalem . wszystko

Pikna wycieczka. I to Jaw - podziwiam. w Vama Veche pewnie musiae kupi
winietk:) Powrt przez Chorwacj to dobry plan. POtem mozecie wrocic adnie
autostrad i gadko przez Wgry bocznymi drkami.

Spisuje si jawa niezle - dtka to nie awaria;) a biegi najwyzej bez
sprzega bedziesz zmienia.

Co do ukrainy to MIlicja jest ok, wydaje mi sie ze zatrzymuj raczej z
ciekawoci. Czy na granicy celnik nie oczekiwa opaty myta/apwki?

Udanych wojay!

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Lip, 23:54, "M4riush" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
witam. wlasnie siedze sobie totalnie wylajjtowany w kafejce na krecie.

Te bym tak chcial  .....  Oj , azdroszcze ..
Pozdrawiam.
--
Big

Okropnus MR#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 1 Sie, 10:16, robertbig <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
On 31 Lip, 23:54, "M4riush" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:> witam. wlasnie siedze sobie totalnie wylajjtowany w kafejce na krecie.

Te bym tak chcial  .....  Oj , azdroszcze ..
Pozdrawiam.
--
Big

Dolaczem sie!
Z rozzewnieniem przypominam sobie moja jawcie!!
Dbaj i nie daj sie malenkiej zbytnio zgrzac, a dowiezie cie do domku i
jeszcze dluuugo posluzy!!
Resteckpa za taka wyprawe na demoludzie - zawsze marzylem o takim
wypadzie, teraz tylko krotsze z braku kasy i czasu (rumunia byla w tym
roku).
Powodziska!

[...]

Andrzej Seneczko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Witajcie

mam kolejne wiesci z frontu
dostalem od Mariusza takiego oto sms-a

"Pozdrowienia znad jeziora Garda. Wczoraj bylismy w Wenecji pol dnia. Chcemy jechac  nad lazurowe wybrzeze, ale wlasnie sie rozpadalo. Za nami 6859 km.
Spotkalismy tu polakow na wulkanie Jawa OK "

chcialbym zobaczyc ich miny jak zobaczyli Jawe na polskich numerach :)
moze Mariusz porobil fotki :-)

--
Pozdrawiam Andrzej
Jawa TS 350 12V 89

juchas_pl #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_o2.pl

jakas ta zjawensja nie do zdarcia jest eheh ja dojechalem juz dwie tym razem musze podreperowac swoja troszke bo cos mi nawala pozdrawiam wszystkich fanow jawowcy heheeh pozdro350 nara a w grecji fajnie wiem bylem ;d --