Jakie Crossa wybra

mozambiko #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_interia.eu

Witam. :D Wraz z nadejciem wiosny chodzi mi po gowie myl kupna nowego moto. Od dwch lat jed na Suzuki DR 650 4T 45Km :o  :o Jestem z niego jak najbardziej zadowolony, pomimo duej wagi 160kg ! sprawuj si stosunkowo dobrze w cikim terenie jak i na drodze. Mog te doda e to ju do rzadki egzemplarz ktry charakteryzuje si niezawodnoci. Nie mam jakiego specjalnego typu nastpcy DR, moe by to yamaha yzf 426, 450 4T , 250 2T, Suzuki RMZ 450, moliwe e jaka KTM, czy te Honda CRF 450 naprawd sam nie wiem poniewa wybr jest naprawd wielki. Tematem tabu jest te 4T czy 2T, zaznaczam e szukam czego mocniejszego. Moto bdzie uywane bardziej amatorsko, sporadycznie. Planuje kupi co do 7000 z w gr wchodzi te opcja kupna czego taszego ale do remontu eby dooy i wiedzie czym si jedzi. Czekam na propozycje  :D  :D