Jaki wybra

fabQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

Cze mam 16 lat i zdecydowaem si na kupno motocykla 125cm3, lecz mam problem. Po protu mam problem z wyborem. Nie owijajc w bawen to bdzie mj 1 cigacz. Chc kupi honde cbr lecz nie jestem pewny. Wiem e jest wiele wietnych motocykli. Mam pewien limit mog wyda do 5500z(+200z). Piszcie jakie polecacie motocykle.

Z gry dziki. Pozdrawiam.

J_K_K #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2013-10-21 19:28, fabQ pisze:
Piszcie jakie polecacie motocykle.

Stosowne do Twojego PJ.
I nie cigacz ;)

J_K_K

-- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: #_USUN_TO_@_USUN_TO_# -- -

fabQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_onet.pl

J_K_K napisal

W dniu 2013-10-21 19:28, fabQ pisze:
Piszcie jakie polecacie motocykle.

Stosowne do Twojego PJ.
I nie cigacz ;)

Posiadam prawo jazdy na 125cm3.

Adam Wysocki #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

J_K_K <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

I nie cigacz ;)

Jak to nie, zaraz Ci Amil o kompleksiki posdzi, a Lawa wytumaczy
Ci, dlaczego jednak cigacz.

http://motogof.tumblr.com/

On 2013-10-23, Adam Wysocki <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
I nie