Jaki skuter wybra

xkuba15x #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_autograf.pl

Witam zastanawiam si nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem jaki wybra.Na oku mam takie jak:Apriilia Sr,Gilera Runner,Peugeot Speedfight,Peugeot Viva City,Yamaha Aerox,Yamaha Neos.Bd wdziczny za danie mi porady na ten temat.

Swierszcz #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-05-29 20:24, xkuba15x pisze:
[...]

suzuki burgman, mam (400ccm) i polecam

KRZYZAK #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sun, 29 May 2011 18:24:15 +0000 (UTC), xkuba15x napisa(a):

Witam zastanawiam si nad kupnem skutera.

To jest grupa motocyklowa.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka
"KRZYZAK"
To jest grupa motocyklowa.

A skuter to nie motocykl???
na SH300 loilem na LublinRingu wiekszosc turystykow...

--
         Tytus
ta motorynka

KJ Siła Słów KJ@noway.com

W dniu 2011-05-29 21:56, Tytus z domQ pisze:

A skuter to nie motocykl???

Ano ni chuja nie motocykl.
Panie Prezesie PRM-Pragi.

A ze pisza tu motocyklisci co maja skuter to jest calkiem inna sprawa.
Oni sa tu na miejscu albo i bardziej.

Ale to sa 2 oddzielne kwestie.

KJ

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

***"KJ Sia Sw"  Ano ni chuja nie motocykl.
Ale to sa 2 oddzielne kwestie.

Podobnie jak GSXR i Dainese???

--
         Tytus
ta motorynka

KJ Siła Słów KJ@noway.com

W dniu 2011-05-29 22:42, Tytus z domQ pisze:

Podobnie jak GSXR i Dainese???

a to chyba nie do mnie.

KJ

KRZYZAK #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Dnia Sun, 29 May 2011 21:56:28 +0200, Tytus z domQ napisa(a):

A skuter to nie motocykl???
na SH300 loilem na LublinRingu wiekszosc turystykow...

Krwa, mam nadzieje, ze nie jestes TYM Tytusem!

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Tytus z domQ #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka
"KRZYZAK"
Krwa, mam nadzieje, ze nie jestes TYM Tytusem!

Niestety to ja :)

--
         Tytus
ta motorynka

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "xkuba15x" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_autograf.pl> napisa w wiadomoci
Witam zastanawiam si nad kupnem skutera.Mam kilka na oku ale nie wiem

Kymco Agiility City, Honda SH 125/150i

Michał Gut #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Kymco Agiility City, Honda SH 125/150i

piaggio ci sie juz znudzilo?:P

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Micha Gut" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w
wiadomoci news:iruepd$adi$1portraits.wsisiz.edu.pl...

piaggio ci sie juz znudzilo?:P

Piaggio Free tak - rok wstecz. A jeli chodzi o wiksze sprzty to piaggio
Liberty za bardzo nie konkuruje - wysoka cena, technologia jak w starych
maych skuterach (AC, ganik)

Hugon Von Szpak #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 30.05.2011 17:53, Arbiter pisze:
[...]

AC? Wed

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Hugon Von Szpak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

AC? Wedug danych na stronie http://kymco.pl/?page_id=567 (strona
Motorlandu chyba) agility jest te chodzone powietrzem. Co innego

zgadza si, Agility te jest AC, ale nwka z salonu, 125 4T kosztuje < 6000
PLN i przy tej cenie mona zaakceptowa AC i ganik. Dobrze wyglda, ma due
koa - w tej cenie rewelacja.

People. Niedalej jak tydzie temu staem przed wyborem
agility/people/liberty/looxor (125 i 150 ccm) i wybr pad ostatecznie na
liberty.

No piaggio oglnie jest ok

Zapaciem za skuter w DOBRYM/NIEZYM stanie 1900 pln. Nowych nie braem
pod uwag, a moe wtedy Liberty wydawaoby si drogie.

cena nie wysoka.
Ale porwnujc sprzty fabrycznie nowe: Liberty to koszt okoo 10kPLN. Hond
SH 125i kupiem za tyle samo, jest LC, i na wtrysku, ma 2 tarcze. Oglnie do
Liberty nie ma co porwnywa technologicznie. Liberty mona porwna do
Agility (cho ten moim zdaniem lepiej wyglda i kosztuje prawie o poow
mniej)
http://moto.arbiter.pl/galeria/honda.sh.125i

[...]

  Gdym mia

Arbiter #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Hugon Von Szpak" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci

Gdym mia kupowa nowy to raczej na bank by to byo Agility (mam do
Motorlandu - importera ze 2km) tak jak teraz patrz to te SH nie gupie

Nom, Agility City moim zdaniem to najlepsza oferta na rynku jak kto chce
kupic skuter uytkowy (a nie dla nastolatka)

wcale jest, niewiem tylko jak z czciami na rynku wtrnym. Modele

mam nadziej nie sprawdza. Cho graty na allegro sa z rozbieranych na
czesci z importu. Ale po co czci:)

starsze z allegro maj z tyu bben i pewnie ganik. W kadym bd razie

tak, beben i ganik te mocno starsze. Tak koo 2005r to juz beda na wtrysku
ale z bebnem. Nowy ma 2x tarzca i CBS - Combined Brake system. Hamujac
tylnym dohamowuje przd

PS. Moje Liberty mogoby by troch szybsze :)

Od SH? Jesli jestes w Warszawie, mozemy kiedys stestowa. Jeli masz 150ccm
to mysle bedzie podobny do SH125i, a jesli 125 Liberty to raczej bedzie
wolniejszy. Hondy maj jakos 14KM a 125 AC koo 10KM

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-06-01 00:18, Arbiter pisze:

Nom, Agility City moim zdaniem to najlepsza oferta na rynku jak kto chce
kupic skuter uytkowy (a nie dla nastolatka)

Ja tam nie wiem jaki skuter jest najlepszy, ale szukalbym takiego na duzych kolach.

W dniu 01.06.2011 07:18, Roman Niewiarowski pisze:
[...]

Te o ktrych dyskutujemy s wanie typowo miejskie/uytkowe na duych koach. S lekkie w porwnaniu z tzw "maxi skuterami", niestety pojemnoci nie przekraczaj raczej 150ccm w czterosuwie. W zeszym roku robiem przymiarki do Aprilii Scarabeo ale wydaa mi si strasznie cika.

Co do mojego skutera to jest to 125, troch wolniejsza (wg danych katalogowych 90kmh zamiast 100) od 150. Rnicy midzy 150ccm a 125ccm do 70kmh praktycznie nie czu.

W miejscu gdzie kupowaem (i ktre mog poleci) jedziem 1x Kymco People 125, 2x Liberty 150, 1x Liberty 125,  1x Peugoet Looxor 150.

Looxor ma silnik Piaggio ale rni si  tym  e ma immobiliser (bardziej wada ni zaleta bo podobno potrafi si psu), elektrycznie otwierany schowek pod siedzeniem (te wada bo przy zdechym aku trzeba podpina do rozrusznika kable eby zrobi cokolwiek), i co na ksztat cbs (nazywa si jako inaczej ale dziaa tak samo - po wciniciu lewej klamki staje jak wryty).

Liberty 125 byo w dobrej cenie i dobrym stanie dlatego wanie je wziem.

Pozdr
HvS

Tytus #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Siemka

*** Roman Niewiarowski
Ja tam nie wiem jaki skuter jest najlepszy, ale szukalbym takiego na
duzych kolach.

Ja tez nie wiem jaki jest najlepszy ale zeby nie bylo,
ze moje nie jest naj to moj na 100% jest najbrzydszy :)
Ale smialo moge polecic z tym ze to cwiartka
Malaguti Password

Paweł.H. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Wszystkie wymienione przez Ciebie s podobnej klasy (najwysza pka wrd
piedziesitek) i maj podobne osigi (wszystkie to dwusuwy).
Wybierz ten, ktry Ci si podoba i na ktrym jest Ci wygodnie -(Speedfight,
Viva City s mniejsze, Aprilia SR, Gilera Runner wiksze)
Najwiecej info dot. pidziesiatek znajdziesz na stronie www.skutery.net

W dniu 2011-05-29 20:24, xkuba15x pisze:
Witam zastanawiam si

marider marider_CUT#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Sie podepne bo brat tez mnie pyta co kupic a ja nieskuterowy. Ma byc 50ccm zeby mozna byla na dow osob latac i lepszy jest chlodzony ciecza czy woda, 2T czy 4T (o ile sa takie)? Generalnie jaki brac i ktory sie najmniej psuje? Kasa to rzecz drugorzedna... :)

Pzdr ;)
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Marcin N #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "marider"  napisa w wiadomoci grup dyskusyjnych:irug2m$nq5$#_USUN_TO_@_USUN_TO_#...

Generalnie jaki brac i ktory sie
najmniej psuje? Kasa to rzecz drugorzedna... :)

=============

Jeli kasa nie ma znaczenia - niech brat zacznie od zrobienia prawka. Jedenie na dowd jest mao powane.
Prawko pozwoli jedzi z sensem. Skuterek 50 ccm na drodze stanowi ogromne zagroenie dla jego kierowcy - wszyscy go wyprzedzaj, a jak wiadomo - to nie jest bezpieczne w zakorkowanym miecie.

woohoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Malaguti F15. Co jak Aerox, tylko lepsze.

--
wO.hoo!

"Tfu! Na piasku siedziaa?!"

Rafał "SP" Gil #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-05-29 20:24, xkuba15x pisze:

Witam zastanawiam si

woohoo #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-05-30 03:13, "Rafa

Rafał "SP" Gil #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-05-30 15:27, woohoo pisze:

A to ma by

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 29 Maj, 20:24, xkuba15x <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_autograf.pl> wrote:
[...]

Ale ja nie wiem czego oczekujesz ?
Bo jak dla mnie to najlepiej sportowy.
Aprilia SR z silnikiem Piaggio, Katana albo Gilera Runner.
To mocno zbudowane skutery. Bardzo szybkie ( pow 100km/h)
Di-tech niby tak do stwki leci. Ale za to 2l/km :D
Choc widziaem takiego DITech ,co buja sie 125 !

Aerox i Speedfight sa wolniejsze ( 80-90km/h)
Neos i Viva podobne .Ale o normalnej stylistyce.

Achtung!
Mam do sprzedania New Vivacity 2009r, zarejestrowany. Cena 4900pln.

Paweł.H. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "robertbig" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa w wiadomoci
[...]

Moze kolega nie przeczyta dokadnie oznaczenia i byy to np Aprilia SR
125/150, Gilera 125/180 itp.....
Bo pidziesiatk powyej 100km/h ?????.......no moze wg skuterowego
licznika.

Rafał "SP" Gil #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2011-05-31 20:39, Pawe

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 31 Maj, 20:39, "Pawe.H." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:

[...]

Niestety tylko 50 -tki.
Seryjne wszystko. Tylko odblokowane i zestrojone porzdnie.

Paweł.H. #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

[...]

Miaem Aprili SR50 LC (ganikowa, chodzona ciecz).
Do tego tuningowy wariator (Malossi), tlumik sportowy od 80tki,  sportowe
sprzglo Malossi. W trakcie eksploatacji oryginalne podzespoy zuyy si i
zostaly zmienione na czci tuningowe - tylko takie byy w sprzeday.Na
seryjnym cylindrze 50ccm po remoncie silnika. Poskadany i ustawiony w
cieszcym si najlepsz saw w tamtym czasie podwarszawskim serwisie
Megabet.
A wic mona powiedzie max co mona byo zrobi z pidziesitk. Silniczek
wysilony na maksa.
Prdko maks mierzyem z samochodem - bo licznik pokazywa jakie bzury -
byo to ok 90kmh i czu wtedy byo brak sterownoci. Stwki nigdy nie
osign.
Tym bardziej nie wydaje si to moliwe na czciach seryjnych, (na ktrych
mj skuterek by odczuwalnie sabszy).
Do niedawna miaem 125 4T i maks prdko to byo 109kmh (GPS) - motocykl
mia ok 11KM, czyli znacznie wicej ni seryjna 50tka.
Wiem, ze z dwusuwa jest wieksza moc, ale jak pamietam z czasw skuterowych
dla pidziesiatek, nawet czciwo zrobionych , 100kmh byo granic
nieosigaln, tak prdkosci chwalili sie tylko ci, ktrzy zastosowali
peny tuning, wacznie z cylindrem 80ccm, wiekszym ganikiem itp.

robertbig #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On 3 Cze, 23:17, "Pawe .H." <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> wrote:
> [...]

Mia em Aprili SR50 LC (ga nikowa, ch odzona ciecz ).
Do tego tuningowy wariator (Malossi), tlumik sportowy od 80tki,

Ale jaka aprilie ? Z jakim silnikiem ? Z ktrego roku ?
Tem komin od 80-ki juz wiadczy o "znajomoci" zagadnienia.

sportowe
sprz glo Malossi.

Sprzega, wariatory pomagaja tylko wykorzysta lepiej moc. Ale jej nie
produkuja.

[...]

Tylko ci sie wydaje.

> [...]

osi gn .
Tym bardziej nie wydaje si to mo liwe na cz ciach seryjnych, (na kt rych

Wariator nie produkuje mocy, raczej likwiduje dziur w przyspieszeniu, a
waga rolek decyduje o zalenosci vmax/przyspieszenie.
Aprilia SR 50 LC '1995 (albo 1996-nie pamitam) silnik minarelli chodzony
ciecz (lecy cylinder).

na górę