Jaki olej?

Yogi(n) Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#

A konkretnie ktry z dwch? Pytanie byo wiele razy, ale przejrzaem archiwum i nie znalazem porwnania/zestawienia odpowiadajcego na moje pytanie.

Ceny podobne, dostpno rwnie. Silnik ma nieco ponad 20 tys. i mokre sprzgo, do tej pory jedzi na psyntetyku 10w40 Castrola, nie bierze go praktycznie wcale, ale ja castrola nie lubi (przykre dowiadczenia z samochodu) .

Planuj wla albo syntetyk valvoline :
http://moto.allegro.pl/valvoline-syn-power-4t-10w40-4l-synpower-lodz-i1881570979.html
albo psyntetyk motula:
http://allegro.pl/motul-5100-15w50-4l-olej-15w-50-olej-motocyklowy-i1864581428.html

Co wybra? Przebieg relatywnie may, ale chciabym, eby nie bra kiedy bdzie wikszy.
Z gry dziki za sensowne podpowiedzi.

Forumowi mdrcy chwal i jeden i drugi, ale moe jest wrd Was kto, kto uywa i jednego i drugiego i ma bezporednie porwnanie?
A moe co zupenie innego?
Motor to honda shadow VT 1100.

--
Yogi(n)

W dniu 2011-10-31 16:11, Yogi(n) pisze:

Ceny podobne, dost

de Fresz defresz@NOSPAMo2.pl

On 2011-10-31 16:11:37 +0100, "Yogi\(n\)" <Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> said:

[...]

Oszczdno 15 z to tyle co nic, wic zdecydowanie syntetyk.

de Fresz

Hinek #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Uytkownik "Yogi(n)" <Y#_USUN_TO_@_USUN_TO_#> napisa

[...]

Najlepiej valvoline uzywaj w zimniejsze dni bo to 10w40
Motula w upaly z racji tego ze to 15w50

Hinek

WaFel #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Hej,
A ja bym Ci do Shadowy proponowa Motul 3000 20W50 albo jeli chcesz ju syntetyka to Motul 7100 10W40

WaFel
BMW K1200LT i SYM Mio 100

na górę