Jaki motorower do 3000 z

procreation #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

jaki motorower do 3000 z ewentualnie 3400 , 3500 ale to max , nie chce czego typu ogar simson czy cos gustuje bardziej w czym jak honda cbr i takie ciagacze czy szoswki ale cbr to 125cc a ja che na karte motorowerow czyli 50cc wiem ze jest romet rr 50 ale na niego trzeba wybulic ok 4800 a taka kwot nie dysponuje i nie bd i nie podrzucajcie chinoli np zip pro i wgl . z gry dziki za odp ;p

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Naucz si pisa staranniej, generalnie wikszo mylcych ludzi
ma w dupie takie wypociny bez adu i skadu, nawet nie chce si
tego czyta.

P.S. Romet to te chinol i na nic niechiskiego raczej nie masz
co liczy za t kas.

--

morghul

Uytkownik "procreation" <#_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com> napisa
w wiadomoci

Andrzej Lawa #_USUN_TO_@_USUN_TO_#.SPAM_PRECZ.com

W dniu 15.10.2012 19:52, morghul pisze:
Naucz si? pisa? staranniej, generalnie wi?kszo?? my?l?cych ludzi
ma w dupie takie wypociny bez ?adu i sk?adu, nawet nie chce si?
tego czyta?.

Przygani

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Przygani kocio garnkowi ;)

Cytujesz odwrotnie ni normalni ludzie i nie oznaczasz
prawidowo
kodowania znakw.

Oj tam, co mi si przestawio. Ju poprawiem ;)

--

morghul

duddits pawel@NOSPAM.gomoto.tv

On 16.10.2012 12:15, morghul wrote:
Oj tam, co

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Oj, wysaem przed zmian. Ten ju powinnien by dobry :)

--

morghul

Uytkownik "duddits" <pawel@NOSPAM.gomoto.tv> napisa w
wiadomoci news:k5jhh0$1e7q$1news2.ipartners.pl...
On 16.10.2012 12:15, morghul wrote:
Oj tam, co mi si przestawio. Ju poprawiem

Nie :) Dalej le.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Nosz... chyba musz doczyta ;)

--

morghul

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No chyba dziaa:

Czy to powinnien by UTF-8?

--

morghul

duddits pawel@NOSPAM.gomoto.tv

On 16.10.2012 14:57, morghul wrote:
Czy to powinnien by UTF-8?

Moe by ISO, pod warunkiem, e masz deklaracj w nagwku, bo tak czytnik musi zgadywa. Teraz masz OK.
UTF jest bardziej uniwersalny.

--
[GoMoto.TV]
naszym motorem jest pasja

morghul #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

No to niech bdzie UTF, dziki za uwagi.

--

morghul

Roman Niewiarowski #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 2012-10-15 19:07, procreation pisze:
jaki motorower do 3000 z ewentualnie 3400 , 3500 ale to max , nie chce
czego typu ogar simson czy cos gustuje bardziej w czym jak honda cbr i

uywane piadzio.