Jaki cross dla 12-13latka?

Haddik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam, mam do was pytanie. Zainteresowaem si crossami i chciabym kupi tylko nie wiem jaki model wic zwracam si do was.

Interesuje mnie model o taki : http://olx.pl/oferta/honda-mtx-80-r2-ciecz-CID5-IDbJJf3.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=1498362233

Czy bdzie on dobry dla 12-13 latka.
Mam 150cm wzrostu i wa 35kg.
Nie bde go katowa ani nic takiego chc tylko w weekendy pojedzi po lasach itp. Mniej wicej 1-2h w cigu 1 dnia w weekend :)

Prosz o szybk odpowied.
Pozdrawiam.

gressik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Witam ja te szukam co dla crki  10 lat Moe kto co poleci ?
ps nie jest to za wczenie ? --

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu roda, 4 listopada 2015 19:03:25 UTC+1 uytkownik gressik napisa:
Witam ja te szukam co dla crki  10 lat
Moe kto co poleci ?
ps nie jest to za wczenie ?

Ja nie miaem za gwniarza niczego z silnikiem,
ale szczyle po ssiedzku potrafili uszkodzi si
jedc na motorynce. Crossa 10-latkowi w yciu
bym nie kupi, chyba e kto zawodowo jedzi
i wie co robi.

L.

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

10-latek zawodowo ??????

--
Arni

SCIGACZ.PL to szambo a jego waciciel to chuj.
Piszc przez bramk na newsy dostajesz na dzie dobry -50 do lansu.
Jeli masz zamiar o co zapyta to poszukaj jak skonfigurowa czytnik grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
Jeli nie potrafisz tego zrobi to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

Lisciasty #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu czwartek, 5 listopada 2015 16:30:58 UTC+1 uytkownik Arni napisa:
10-latek zawodowo ??????

Pisaem w domyle o rodzicu, mylaem e to do jasne :>

L.

W dniu 2015-11-05 o 16:30, Arni pisze:
W dniu 05.11.2015 o 11:52, Lisciasty pisze:

Ja nie mia

Haddik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#NOSPAM_gmail.com

Panowie, prosibym jednak o odpowied.

tadzik #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 05-11-2015 o 21:14, Haddik pisze:
Panowie, prosibym jednak o odpowied.

Od razu wida chopaku, e nie wiesz gdzie trafie.
Tu s precle, tu si dyskutuje, szeroko omawia problemy, a nie udziela odpowiedzi :)
Jak ju Budy wspomnia pw80 bdzie akuratna, dzieciaki jed (obu pci) i jako kilogramw gipsu nie potrza byo, ani nici do szycia.

tadzik

Budyń #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu czwartek, 5 listopada 2015 20:53:10 UTC+1 uytkownik Kuczu napisa:

> 10-latek zawodowo ??????

Lepiej niech 10 latek jezdzi zawodowo w motocrossie niz by mial zarabiac
na patologicznych rodzicow kradnac albo zebrzac pod kosciolem.

dla 10latka yamaha pw80 bedzie ok. Moje chlopaki nie daly rady zakatowac tej co mam od watsona - teraz nastepny probuje :)

b.

Arni #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

W dniu 05.11.2015 o 20:53, Kuczu pisze:
[...]

Ciko mwi o "zawodzie" w wieku 10 lat.

a poza tym to bya ironia. Taki bardziej zaawansowany art ;)

--
Arni

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2015-11-05 o 16:30, Arni pisze:
W dniu 05.11.2015 o 11:52, Lisciasty pisze:

Ja nie mia

Jacot #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

Magic <maciejsajeckiCIACH@wp.pl> wrote:

10-latek zawodowo ??????

W normalnych krajach zdarza si. U nas nie bo nie.

normalnych? serio ??? ;)
--
Pozdrowionka
Jacot M10

Magic maciejsajeckiCIACH@wp.pl

W dniu 2015-11-05 o 11:52, Lisciasty pisze:
W dniu

Iguan_007 #_USUN_TO_@_USUN_TO_#

On Thursday, November 5, 2015 at 4:03:25 AM UTC+10, gressik wrote:
Witam ja te szukam co dla crki  10 lat
Moe kto co poleci ?
ps nie jest to za wczenie ?

W MX scigaja sie nawet w klasie 7-9 lat. 10 lat to juz pozno ;)

Pozdrawiam,
Iguan

--
Tu i tam: